My Free Farm, kwebbelende kippen!

Hoe krijg je die staalborstel naar de behandelkamer?

Ah ik moest de patient er nogmaals heenslepen :roll:

pfff moet ook echt wat weg gaan doen hoor… heb veel teveel verslavingen… denk dat ik stop met farmerama :think:

ik snap er niets van hoe kom ik aan die staalborstels dan?

Hoi,

Ik ben net begonnen. Ik ben dr Bibber, niet echt origineel, geloof ik, dus dat wordt nu dan Dr touwtie.

Die staalborstel en wc potten kun je kopen in pleisterstad.

Oessie, niet je farmerame wegdoen, hoor. dan ben ik een buurvrouw kwijt!

Zitten jullie in wereld 1 of 2? Ik ben al bij de registreerpagina maar ik twijfel of ik wel nóg zo’n onlinespel wil…

Waarom zie ik enkel wit beeld met wat tekst?

Heb mij wel ook al aangemeld op het forum, maar krijg maar geen email om mij te registreren :?

Ik ben wel weer gewoon Shaya daar.

Misschien erg druk en kan ik vanavond pas ofzo.

ik had dat ook toen ik in wereld 2 zat wendy… heb net nieuwe aangemaakt op wereld 1 … die doet het wel

Ik zit in wereld 1 oes.

Ik had mij gisteravond/nacht al aangemeld.

ik zit ook op 1 induma ben ik

Ik zit ook in wereld 1 en ben Dr. Happy :mrgreen: . Moet allemaal nog wel ontdekken hoe en wat, maar komt vast wel.

Nu weer even ontopic over mff. Heb een vraagje. Ben nu ook steeds klaver aan het verbouwen, maar waar ben ik dat voor nodig? Kan het in de quests in elk geval niet terugvinden.

Groetjes Renate

eten voor je dieren!

kapihospital: Ik ben Dr. mir, maar heb er nog niets aan gedaan sinds het is gereset… vanavond en morgen maar eens naar kijken :wink:

renate: met de klaver kun je je koeien voeren. Dat verkort de tijd dat ze gemolken moeten worden. En als je in het gilde zit, dan wordt klaver wel eens gevraagd bij een gildequest. En uiteraard je npc’tjes, die vragen er ook om.

Ik ga mijn kipjes wegdoen, idgv 1 hok. Geen tijd meer voor de beessies :cry:

Oke, bedankt!

Heb nog geen koeien maar ben ervoor aan het sparen.

Kan ik die in het hok doen dat bij de kippen staat (staan 2 hokken) of moet ik daarvoor een nieuwe plek vrijmaken?

crazymom: hoezo geen tijd meer voor die beessies? :hug:

O ja, heb nu 5 kippen in een hok. Of kan ik beter meer kippen nemen?

@Renate_Sch wrote:

Oke, bedankt!

Heb nog geen koeien maar ben ervoor aan het sparen.

Kan ik die in het hok doen dat bij de kippen staat (staan 2 hokken) of moet ik daarvoor een nieuwe plek vrijmaken?

crazymom: hoezo geen tijd meer voor die beessies? :hug:

Daar moet je een nieuwe plek voor vrijmaken.

Bij wie moest ik ook alweer zijn om in het gilde te komen? Iemand zou hem dan even voor me op 10 bD zetten :wink: Ik ben wel toe aan het gilde geloof ik, hihi.

Fleur, voor het gilde moet je bij oessie of babygirl zijn.

Renate: kippen zijn zeer arbeidsintensief als ze wat willen opbrengen in hogere levels. Ik red het niet meer om 4 tot 5x per dag eitjes te rapen, dus is het zonde van de plek, daar kan ik beter gewassen op plaatsen. De eieren zijn heel goedkoop op het moment, dus de kippen moeten plaatsmaken voor een akker en hopenlijk snel genoeg een patiserie :mrgreen: Maar zeker als je net begint met spelen, zijn ze interessant, dan leveren ze wel aardig wat punten op. Ik zou gaan voor de upgrade van je kippenhok, na elke upgrade kunnen er weer 5 extra kippies bij in je hok.

Bah… ik zit op een werkplek waar ik niet in het spel en forum kan komen… iets met spelletjes sites die zijn geblokkeerd :snooty:

heb hemop 10 ad gezet… vanavond start er een nieuwe guest… dus je kunt gelijk mee doen, als je je voor die tijd aanmeld… :thumbup:

Dank! Ik zit nu ook in jullie gilde. Doe ik automatisch meteen mee als de nieuwe quest begint?

Kan ik ook meedoen in jullie gilde?