My Free Farm, kwebbelende kippen!

Welkom Renate en “succes” met je verslaving :wink:

dank jullie wel :wink: .

Waar kan ik in het begin het beste voor sparen? Geld voor uitbreiding of meer kippen ofzo kopen? (heb er nu 3 en het duurt 2 uur voor 3 eieren dus gaat niet echt hard zo)

Ik had een vogelverschrikker gekocht en die op mijn akker gezet (waar ik ook verbouw). Geloof dat dit niet zo handig is en wil hem er graag weer weg hebben maar weet niet hoe :think: . Iemand een idee?

denk dat je die eerst 24 uur moet laten staan…

@Cariska wrote:

En dan is hij wel weg te halen denk je?

Geen idee hoe je die eraf krijgt? Ik heb er nooit 1 op gezet.

En hoera, hoera, hoera! Ik dacht dat de dag nooooooit zou komen, maar ik ben bij level 22!!! Eindelijk die #%^&@ aspergequest beginnen! En dan eeeeeeeiiiiiindelijk mijn tweede boerderij! :wink:

:clap: Fleur :clap: .

Hoelang heb je er over gedaan om zover te komen?

Vind het spel zo verslavend dat ik het nu nog zit te spelen :lol: :lol: :lol: .

Nee hoor, zit in de nachtdienst en heb het nu even rustig :wink:

Hihi, dan kun je wel lekker door bouwen!

Ik ben in de meivakantie begonnen en het is altijd heel rap gegaan maar van level 21 naar level 22 duurde meer dan een maand (en ik speel het fanatiek!) Na de aspergequest kun je je tweede boerderij kopen en daar zat ik al zooooo lang op te wachten.

Eigenlijk doe ik het nooit met, maar dit keer had ik toch heel veel geld en dus heb ik, op 1 keer zelf planten na, alle asperges die ik voor de quest nodig had, gekocht op de marktplaats :oops: Dan kan ik over 4 uur eeeeeindelijk die quest die al 1 1/2 maand klaarstaat afronden! En de 3 quests daarna ook want daar heb ik ook al alles voor bij elkaar inmiddels.

@Renate_Sch wrote:

@Cariska wrote:

En dan is hij wel weg te halen denk je?

ja denk het wel!

haha fleur, zoveel asperges gekocht??? heb je nu nog wel geld voor de tweede boerderij?? :wink:

Ja hoor, ik had bijna 100.000 Ad!

:smiley: dat had ik ook. had er 110.000 maar heb maar even gezorgd dat ik weer 210 coins heb… je meot wat als je op je asperges wacht

Ja, coins koop ik ook alweer af en toe. Ik heb er nu 78 maar ik heb nog tot half januari premium dus ik doe het beetje bij beetje (als ik een keer een “koopje” zie bijvoorbeeld). Maar nu eerst mijn tweede boerderij. Kijken wat ik daarna nog over heb :wink:

fleur geniet van je 2e boerderij !!! :dance:

ik moet nog 30000 aardappelen verzamelen voor mijn guest… heb mijn premium naar 31 maart kunnen verlengen… dus nu eindelij ksparen voor 2e veld van mijn 3e boerderij :zzz:

joepie level 28 :dance:

oessie: goed zeg, 28 al :clap: . Ik zit nu bijna in 6.

Cariska: die vogelverschrikker staat er nog steeds :? . Er gebeurt ook niks als ik erop klik. Hij staat er al vanaf zaterdag :roll: .

Ik heb een mayofabriek gekocht op de eerste vrije plek van mijn tweede boerderij. Geen idee of het een slimme zet was, ik denk van wel want ik heb altijd veel eieren…

die mayo heb ik daar ook staan… (of de kaas :think: )…

ik ga eenwolspinnerij nemen als ik weer een veld heb vrijgespeeld :thumbup:

Ben die vogelverschrikker eindelijk kwijt uit mijn akker :dance: .

Heb geprobeerd hem te oogsten en dat kon :eh: :mrgreen: .