My Free Farm, kwebbelende kippen!

ja je kunt gelijk voor een half jaar inleveren… scheelt je ook 30 coins namelijk :thumbup: ik probeer nu voor een jaar te sparen

ooohhh vandaar, helemaal duidelijk.

dank je wel

hier heb ik die voor een jaar! Heerlijk!

ja ik ben er ook bijna…hoop dat ik het red voor 26 sep

Fleur en Oessie, willen jullie mijn buren worden bij Farmerama? Ik ben weer Touwtie. We kunnen elkaar dan helpen met dingen, geloof ik.

Ik ben geloof ik op level 26 ofzo.

@Elka wrote:

Fleur en Oessie, willen jullie mijn buren worden bij Farmerama? Ik ben weer Touwtie. We kunnen elkaar dan helpen met dingen, geloof ik.

Ik ben geloof ik op level 26 ofzo.

Ik heb al 12 buren, anders was je welkom geweest. Sorry!

buren :think: hoe doe ik dat dan? ik heb nog geen buur :oops:

ik heb ook een account aangemaakt bij farmerama

idd is wel heel anders hoor… maar ook wel leuk eigenlijk :mrgreen:

heb nu 2 spellen open staan

zo wandel ik tussen server 1 en 2 in van MFF en Farmerama in een ander scherm

hoe bedoel je bank hang dagje :lol:

iemand die mijn buur wil zijn?

geen idee hoe het moet en vanaf wel level het is maar ik ben nu bijna bij lvl 3

had ik al veel eerder kunnen zijn maar goed weet ik veel

Ik verwaarloos jullie helemaal, sorry dames :-* .

Hoe gaat het met jullie ?

Heb gewoon geen tijd om alles bij te houden.

Jenna doet het op zich wel goed, ze huilt alleen erg veel, ze heeft veel last van krampjes. En kan echt uren aan een stuk huilen, kan zeggen dat het erg vermoeiend is :zzz:

We zijn nu met andere medicijnen gestart voor de krampjes, dit wacht ik nog een paar dagen af, anders willen we naar een osteopaat gaan. Misschien omdat ze klem heeft gezeten met haar schoudertjes, en de VK haar met ontzettend veel kracht uit mij heeft moeten trekken, daardoor iets vast is komen te zitten :think:

Ik ben aan het denken om mijn koeien af te breken en daar tijdelijk een akker te plaatsen totdat ik een wolspinnerij kan plaatsen. Melk kan ik in principe makkelijk kopen op de markt, zijn zo goedkoop.

Wat vinden jullie ?

romata wat naar zeg dat Jenna zoveel huilt… zou maar zo kunnen dat dat komt doordat ze vast heef t gezeten…hoop dat er gauw eeen oplossing komt…

en een extra akker is wel fijn…ik heb er nu 5… als ik mijn volgende veld vrijspeel neem ik eenwol spinnerij…maar dat duurt nog wel even…

hallo allemaal,

man man man ik heb het er gewoon druk mee.

mijn eigen boerderij, eieren rapen bij mijn zus, die heeft 10 kippen en ook geen premium, dus dan ben je nog wel ff bezig hahaha.

en de boerderij van mijn man in de gaten houden hahaha.

Romata, Kes heeft de eerste 5 weken heel erg veel gehuild. Toen zijn we naar een manueel therapeut gegaan en bleek hij het KISS-syndroom te hebben. Hij is 2 keer gekraakt en al na de eerste keer zagen we een gigantische verbetering. Bij Kes kwam het omdat ik een turbobevalling had. Het ging voor hem allemaal te snel.

Hihi, ga ik jullie besmetten met Farmerama?

Vrienden maak je door de namen in te typen van mensen die je op het forum voorbij ziet komen (of als je spelersnamen kent van mensen die het spel ook spelen). Ook kun je naar het forum gaan onder het topic “vrienden zoeken”. Je onthoud de naam van degene die vrienden zoekt en typt hem rechts van je veld in. Maar wel oppassen want als je je woelige weide hebt en er haken vrienden af dan raak je een stukje van je woelige weide kwijt mét alles wat erop stond! Vrienden heb je in principe dus pas echt nodig vanaf level 17 maar als je ze al eerder hebt en ze “feliciteert” met het behalen van een hoger niveau (alleen poppetje aanklikken, niks meer) dan krijg je daar zelf ervaringspunten voor. Je schiet dan echt door die eerste levels heen!

klopt het dat je dat moet doen in het dorp bij het postkantoor?

Nee, rechts in je veld zitten 12 lege plekken (of alleen 2 van deze: <<, dan moet je hem dus even openen. Als je op de bovenste of eerste lege klikt kun je vrienden uitnodigen.

Zullen we in het Farmerama topic verder praten hierover?

:dance: Ik heb mijn 6e veld van de 2e boerderie vrij :dance:

wbt farmerama, wel gezien maar begin er niet aan :mrgreen: 1 verslaving is genoeg :mrgreen:

wat goed van je crazymom…hoe doe jij dat toch? koop jij coins met echt geld.ik ga nu sparen voor dat 2e veld van boerderij 3…en dat is al een megaklus

Alle producten die jij in de gildequest stop, die kan ik verkopen :angel:

En die siervissen, verkopen eigenlijk nog best lekker. Voor punten blijft het waardeloos, maar ze gaan nogsteeds voor een lekker bedrag weg en de npc betalen er ook wel goed voor. En de honing die ik via de molen draai, leverd ook nog steeds meer op, dan dan het me kost, dus dat is ook weer winst. En ja, ik koop ook nog wel eens coins :angel:

ja die honing is inderdaad erg fin in die mallemolen… en die vissies verkoop ik ook (ook al gaat de prijs erg achteruit op het moment) en het gilde tja dat is natuurlijk zo , aan de andere kant, die opdrachten kunnen we bijna nooit doen… nu ook weer 190 uu rmoeten wachtenop een volgende , want bonbons heb ik nog niet

Ben sinds gisteren ook begonnen met mff. Had ik nooit moeten doen, wat verslavend zeg :shock: :lol: .

Maar wel erg leuk spel. Moet nog wel uitvinden hoe alles werkt, maar dat komt vanzelf. Zit nu in level 5 en kan graan, wortels, komkommers en aardbeien verbouwen. Ook heb ik 3 kippen voor eieren.

Als jullie tips voor me hebben, die zijn welkom :mrgreen: .

Groetjes Renate

welkom renate… als je vragen hebt stel ze gerust!! en pas op het is inderdaad erg verslavend!!