Whaha, een vogelverschrikker oogsten :mrgreen: Wel fijn dat je er vanaf bent!
@Fleur wrote:
Whaha, een vogelverschrikker oogsten :mrgreen: Wel fijn dat je er vanaf bent!Dat dacht ik dus ook al :mrgreen: .
ik wilde het neerzetten dat je het zo kon doen maar je had het zelf al uitgevonden
ik had het een keer bij een kei die ik had gehad… die nam nogal veel plek in en wist toen ook niet hoe die weg te halen iemand op de chat wist het gelukkig wel
ik moet nog 7000 spinazie tot mijn volgende quest af is…
heb gewoon nog 3 akkers nodig :wall:
ja jekomt altijd ruimte te kort… iki moet nog 100000 ad om mijn 2e veld van boerderij 3 vrij te spelen…
Ik heb nu 1 akker en een veld met een kippenhok met 3 kippen.
Wat is handig om te doen? Ik kan sparen voor uitbreiding van de hokken of een bouwplaats vrijmaken. Wat is wijsheid :think: …help :mrgreen:
tja ik heb destijds mijn kippen uitgebreid, maar toen waren de eieren nog 40 ag stuk, weetnog dat mijn honing in het begin 1000 ad was…
nu is dat een stuk minder… dus een extra akker of koeien zijn misschien ook wel goed :thumbup:
ik weet juist niet of ik nog koeien zou doen… vind de melk zo goedkoop op de markt, dat ik eerder voor een extra akker zou kiezen.
nog 4,11 punten en dan heb ik eindelijk mijn asperges!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Bedankt voor de tips .
Ik ga geloof ik maar de bouwplaats vrijmaken en sparen voor een akker.
Heb inderdaad nu de bouwplaats vrijgemaakt. Moet nog zo’n 1000 ad sparen om er een akker van te maken. Gooi dus maar even weer wat in mijn marktkraam :mrgreen:
joepie!!! ik heb asperges!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@knipoogje1983 wrote:
joepie!!! ik heb asperges!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Oeh, daar was ik een paar dagen geleden ook zoooo gelukkig mee! Duurde lang he?
duurde veeeeel te lang!! had die aspergequest al zo enorm lang staan, dan wil je hem gewoon ook graag kunnen doen…
verzamel ze!!!
Ik moet nu 51000 graan :shock: Dat wist ik natuurlijk al een hele tijd maar zelfs met tussendoor sparen als ik een keer wat langer achter de pc zat ben ik nog niet verder dan 9000…zucht. Ik was zo blij dat ik voorbij de aspergequest was. Voor de volgende 2 questen heb ik wél al alles in “huis”.
Ik heb de graan quest gedaan met de recepten uit de molen, dan krijg je extra graan per keer. Heb mijn kookwekker op 18 minuten gezet en maar granen
Heb ook wel wat gekocht hoor, want zolang kon ik nou ook weer niet wachten!!!
ik heb ook veel graan zelf gekocht… en na deze guest van mij moet ik nog 5 x zoveel :shock:
dat is dan wel het voordeel, mijn graan heb ik alvast helemaal bij elkaar. nu alleen die asperges nog verzamelen want aangezien ik pas 220 coins gekocht heb, heb ik geen geld meer om asperges te kopen, want anders kan ik mijn tweede boerderij niet kopen straks
ik heb mijn uien maar gekocht en spinazie op het veld gegooit
uien waren toch minder prijzig dan spinazie en had een boel honing en korenbloemen staan dus die tikten ook aardig aan bij de verkoop
dus het kon er vanaf :mrgreen:
als ik vrij ben spaar ik overdag graan en savonds gooi ik de pinazie aan
en als ik werk of naar school ben zet ik 2x spinazie aan … erg he :oops:
Dames ik ga jullie op deze site even verlaten.
Ben vandaag weer ongi geworden en we hebben besloten dat we even afscheid nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft. We gaan wel door met proberen natuurlijk maar even geen forum’s, magazines enzo.
Ik ga natuurlijk wel door met MFF en als je me wat wilt zeggen kan dat altijd via een berichtje. (S1=patripiex1 of S2=patripiex2)
Ik wilde eerst hier blijven schrijven maar ik zit dan toch op een forum waar ik nu even niet wil zijn vandaar dat ik het hier ook even kom melden.
Ik wil iedereen veel plezier wensen in het spel en hopelijk tot snel.
Moet me nu gaan haasten want moet over 10 minuten bij de tandarts zijn, kon er ook nog wel bij vandaag…
Patripiex: heel veel knuffels voor jou!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: hopelijk is het snel raak nu je er wat afstand van neemt. :-*