My Free Farm, kwebbelende kippen!

Hey wat gezellig, er is weer leven in dit toppic :dance:

Figaro, jeetje wat balen zeg, gewoon je coins weg voor de helft van de prijs :doh:

oessie, ja jij speelt nog steeds mh hè, ben wel benieuwd eigenlijk mag ik effe inloggen op de jouwe?

Ik heb nog geen moment spijt gehad dat ik gestopt ben daarmee, het kost allemaal zoveel tijd en het werd een beetje teveel.

Bij mij ging de lol er ook snel af zonder premium, vandaar dat ik nu op ff zoveel coins aan het sparen ben.

Tegen de tijd dat mijn premium afloopt in maart kan ik hem weer met 2 jaar verlengen ofzo 8) :wink:

Ik ging kijken voor die honing recept maar ik moet nog 1 level stijgen, gelukkig heb ik nog maar 800.000 punten nodig ofzo, dus ik ben er bijna.

Weet iemand hier trouwens wanneer die vrouw uit haarzelf de recepten gaat husselen? ik ga er neit iedere keer een coin aan spenderen.

Volgens mij is de helft van de recepten neit eens meer rendabel.

Als je goed uitrekent wat je in totaal kwijt ben kan je het vaak beter op de markt kopen. Dat is vooral met de dierlijke produkten zo nu die prijzen zo gedaald zijn.

Wat moet je voor dat honing recept betalen in totaal oessie? Dan zal ik het effe uitrekenen.

Ilonka, jij bent echt zover, ik snap dat niet hoor, we zijn allemaal tegelijk begonnen. Ik vermoed dat jij een voorkeurs behandeling krijgt bij ff.

:wink: :lol: :-

Hoe is het daar eigenlijk?

:-

zo he he eindelijk weer eens een level gestegen :dance:

nu lvl 20

ik ben bijna bij quest 23 maar goed is dus nog even tot ik asperges kan telen… hmmmz :roll:

hoi hoi dames,

zit er eigenlijk over na te denken om met mijn 2 accounts te stoppen de uitdaging is er voor mij een beetje :? van af

is er misschien iemand die min 2 accounts wil over nemen ben best een hoog level en bij de een zelfs tot december premium ?

@poeizie wrote:

nu lvl 20

ik ben bijna bij quest 23 maar goed is dus nog even tot ik asperges kan telen… hmmmz :roll:

Van level 21 naar level 22 duurt zoooooo lang! Patripiex had mijn tuintje verzorgd in mijn vakantie en was tot de aspergequest gekomen. Ik ben al meer dan een maand terug en speel echt actief maar ik ben er nog steeds niet!

@Fleur wrote:

@poeizie wrote:

nu lvl 20

Van level 21 naar level 22 duurt zoooooo lang! Patripiex had mijn tuintje verzorgd in mijn vakantie en was tot de aspergequest gekomen. Ik ben al meer dan een maand terug en speel echt actief maar ik ben er nog steeds niet!

ik vind dat ook inderdaad. ik wacht nu al zoooooo lang tot ik een level stijg zodat ik eindelijk asperges kan gaan doen.

nouja stug door gaan en plant me een ongeluk … gelukkig je farmpedia dat je voor kan werken he…

als moet ik zeggend dat ik er niet echt aan toe kom met de club quests :mrgreen:

wendy, je mg gerust inloggen op molehille hoor…

en even denken dat recept van honing, is iets van 114 frambozen, 192 bosbessen,167 aalbessen… en dus 2 coins… volgens mij is het wel rendabel, maar is volgens mij ook de enigste die rendabel is,… maar reken maar eens uit, ben benieuwd namelijk… je krijgt er 80 honing voor

ilse ik hoef geen accounts er meer bij… hou die van sophie ook al best een hele lange tijd bij… en ook daar heb ik eerlijk gezegd steeds minder plezier van omdat sophie zelf volgens mij bijnaniet meer MFF speelt…althans server 2 niet…

maar mocht je hem weg doen ilse, dan wil ik best je coins overkopen hoor :wink:

@Fleur wrote:

@poeizie wrote:

nu lvl 20

ja dat duurde inderdaad enorm lang… maar als je de straks hebt gaat het allemaal wel weer sneller :thumbup:

we zouden toch meer gaan babbelen :think:

@oessie wrote:

we zouden toch meer gaan babbelen :think:

Nou babbel maar hoor, ik zit nu op mijn werk en kwam even kijken naar jullie gebabbel :mrgreen:

Heb voor de mais en graan quest al de mais bij elkaar gespaard (25000), nu heb ik nog een graanbonus dus ga van het weekend even granen dan kan ik hem afmaken na het weekend dan heb ik ondertussen ook genoeg honing voor de quest die ik nu heb. En daarna…weer honing :?

ja enorm veel honing he steeds… ikmoet nu ook weer 595 honing…heb de mallemolen maar even aangezet

@oessie wrote:

ja enorm veel honing he steeds… ikmoet nu ook weer 595 honing…heb de mallemolen maar even aangezet

Ik kan helaas nog geen honing draaien dus moet het echt van min 2 bijenkorfen hebben en dat gaat erg traag

heb ff de clubquest afgerond :mrgreen:

ik heb zojuist weer een boel honing verkocht… moet voorbij lvl 23 wel weer meer honing hebben maar heb nog wel even tot dan

dus nog wel tijd om te sparen

ik heb net guest 36 afgerond… al mijn zuur verdiende eitjes moesten er aan geloven,… :frowning:

Zo dan loop je gewoon 10 questen voor, ik heb net quest 26 afgemaakt :smiley:

En Fleur wacht maar op de aspergequest…Nog 1,2 miljoen punten…en dan nog asperges gaan kweken natuurlijk… maar de 3 questen erna vlieg ik zó door!

ikmoet nu echt enorm veel aardappelen :shock:

@oessie wrote:

ikmoet nu echt enorm veel aardappelen :shock:

Oes, ik reageer vanvond op je mailtje ja.

niets aan de hand hoor gewoon een drukke week.

Oes en Ilonka, als jullie tijd hebben mag je mijn tuintje doen alstjeblieft.

Ik weet niet wie van julie het gister en/of vanmorgen heeft gedaan, bedankt in ieder geval!!

dat was ik… maar gisteravond is er niets ingegaan helaas… ik had er kruiden in gedaan smiddags omdat ik dacht dat jij savonds nog wel zou komen…maar vanmorgen zag ik dat dat niet zo was, dus heb er vanmorgen maar wat ingedaan :thumbup:

:dance: :dance: :dance: Level 28 behaald :dance: :dance: :dance:

Ik kan nu bramen verbouwen en mijn schaapskooi uitbreiden.

Je hebt nog 23,734,074 punten nodig om het volgende level te bereiken., De volgende missie :mrgreen: