goed zo crazymom … welke guest ben jij inmiddels?
ik schiet ookmoooi op trouwens naar lvel 28 :dance:
Je hebt nog 3,889,157 punten nodig om het volgende level te bereiken.
ik nog 2,444,491 punten tot 21 :roll:
Ik nog 1,100,191 tot level 22
en ik nog:
Je hebt nog 874,734 punten nodig om het volgende level te bereiken.
eindelijk komen de asperges in zicht!
zo wat eenheerlijk weertje vandaag zeg, mag het van mij nog wel een tijdje blijven zo… de groentjes groeien er goed op :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja het heerlijk weer… gister ook al
ben naar de sleepboot van mijn schoonouders geweest
die stonden daar in nijkerk op de sleepbotendag
echt heerlijk weer… lekker in het zonnetje gezeten…,. poffertjes gegeten en er was vanalles voor de kids
springkussen, sminken, trampolines, kleine op afstands bediende bootjes die je mocht besturen,… allemaal gratis dus hartstikke leuk
alleen vond tygo dat hij in de bak waar de afstands bediende bootjes in voeren dat het een zwembad was en hij wilde zich al helemaal uitkleden :roll:
krijsen dat hij er niet in mocht… zucht
maar voor de rest was het gezellig hoor :mrgreen:
haha die tygo :mrgreen:
hallo allemaal,
ik heb een vraagje, ik als groentje zijnde tussen al die ervaren spelers hahaha.
ik ben nu sinds gisteren kruidenheks… de bezem ontbreekt nog hahaaa.
maar nu kan ik mijn akkers upgraden, kost per akker meer dan 21.000 ad, en dan verhoog ik mijn gietbonus.
maar ja nu is mijn vraag natuurlijk, met hoeveel procent wordt die gietbonus verhoogt?
want als dat maar 5 procent is, dan is dat natuurlijk wel erg duur.
figaro als je hier kijkt kan je een heleboel vinden over MFF
maar ik ben in lvl 20 en heb nog steeds mijn akkers niet geupgrade hoor
wel mijn kippenhok daar heb ik nu 10 kipjes in
ik heb 1 akker geupgraded…
had er 2 gedaan… maar was zo stom om juist op die ene een visserij neer te zetten… :wall:
als ik nou klaar ben met quest en 2de boerderij heb dan ga ik misschien denken aan bon bons … je bent vrouw of niet he :mrgreen:
bedankt poeizie, daar staat idd alles op hahaha.
graag gedaan hoor… ben ook ooit een keer begonnen en ook alles uit moeten vogelen en vragen waar ik stranden
dus zo kan je elkaar een beetje helpen he
Draaien jullie eigenlijk vaak de molen?
En als je hem draait wat voor recepten gooi je er dan in?
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Draai hem nu alleen nog maar voor de dierlijke producten maar ook dat wordt steeds minder omdat het niet echt rendabel meer is soms.
Ik heb de molen nu een paar keer laten draaien maar vraag me soms af of het wel echt rendabel is. Ik ben alvast graan aan het sparen voor de eerste graanquest (en wat ik tekort kom, en dat gaat veel zijn, koop ik bij hoor ) Maar dat kost me o.a. 1000 graan om het recept te maken en dan krijg k 24 uur lang +1 bij de graanopbrengst. Van die 24 uur zit ik nog geen kwart achter de pc, áls ik al thuis ben en niks anders hoef, dus ik ben echt niet iedere 17 minuten graan aan het oogsten. En dus ben ik volgens mij meer graan kwijt aan het recept dan dat ik in 24 uur extra binnen krijg…
uhhh ik heb 1 recept gekocht maar eigenlijk nog helemaal niks mee gedaan
te druk met andere dingen voor alsnog
ik heb ook ooit 1 recept gekocht, maar of het rendabel is betwijfel ik.
ik ben weer druk aan het hamsteren.
probeer die 40 coins bij elkaar te sparen, die ik een paar weken geleden per ongeluk had ingewisseld :wall: :wall: .
mijn man lag helemaal in een deuk hahaha, ikke niet trouwens hihi.
maar op dit moment staan ze wel erg duur op martktplaats.
Ik ben nu die graan +1 bonus aan het doen, doe ik vaker in het weekend dan zit ik toch op de bank een beetje te internetten.
Zo heb ik ook mijn mais bij elkaar gespaard :mrgreen: .
Ik heb aan het begin gewoon de molen aangezet en nu ben ik daar de bonussen van aan het opmaken, vooral de spinazie +1 gaat lekker hard als je al je akkers vol zet en het daarna verkoopt.
Nu draai ik hem niet meer zo vaak, heb nu wel even genoeg bonussen en ga die eerst opmaken.
Ik draai eigenlijk continu de molen.
Vooral honing en andere dierlijke producten (behalve melk en eieren, die staan zo belachelijk laag, die koop ik gewoon ). Dat ding draaid toch, en je krijg er nog een paar extra punten voor ook