Super oessie je 3de boerderij :dance:
Ik ben nog hard aan het sparen voor het 5de veld op de 2de boerderij en moet nog veel questen voor ik kan gaan denken aan de 3de boerderij.
oh maar dan ga jij toch ook best wel snel hoor…
die bosbessen guest vond ik wel heel erg… daar kwam geen einde aan…
Ik ben nu al aan het sparen voor de komende questen, moet toch wachten tot ik genoeg honing heb en er komen een aantal honingquest achter elkaar helaas.
Ben nu mais aan het kweken voor mijn volgende quest, wil dat zoveel mogelijk zelf oogsten en dan de graan kopen beide kopen vind ik niet leuk.
Ik heb op server 1 nog geen bosbessen op server 2 wel.
Ben nu wel blij dat ik gestopt ben met het gilde, het was erg leuk om te doen maar nu heb ik wel meer rust in het spelen. Zo heb ik ook bijna al mijn dieren weggedaan en alleen nog schapen en bijen gehouden. Nu kan ik het weer allemaal makkelijk aan tussen het werken en leren door. Melk en eieren zijn nu zo goedkoop dat ik ze liever koop of de molen laat draaien.
ja die akkers leveren denk ik ook meer op dan melk en eieren… ik kan er alleen nog geen afstand van doen :oops: … heb ook van die vissen… maar om dat weer af te breken , nee toch maar niet…
maar op mijn 3eboerderij, heb ik toch maar weer een akker erbij gedaan… even weer voorraad sparen…
wij hebben met het gilde vaak opdrachten die we nog niet kunnen doen, dus daar is het wat rustiger met de guests… maar ik vind dat ook wel eens lekker, kun je weer even voorraad aanvullen… net vanmorgen een guest gestart die we wel kunnen doen…(klaver en kaas)
@oessie wrote:
ja die akkers leveren denk ik ook meer op dan melk en eieren… ik kan er alleen nog geen afstand van doen :oops: … heb ook van die vissen… maar om dat weer af te breken , nee toch maar niet…
Ik vond het ook moeilijk om er afstand van te doen maar ik redde het op mijn werk niet meer om bij te houden dus toen werd de keuze wat makkelijker. Nu zet ik er s’ochtends langbloeiers in en s’avonds kan ik ze weer oogsten. Mijn bijen zijn ook pas 's avonds klaar dus hoef alleen mijn schapen een keer te doen tussendoor en meestal lukt het me wel om 1 keer in te loggen

Heb wel een lijstje gemaakt hoe laat ik ze maximaal mag planten zodat ze optijd klaar zijn voor mijn werk, en ik doe op alle akkers dezelfde tijdsduur zodat ik daar niet naar hoef te kijken. Het is even wennen maar het gaat nu erg goed.
wauw he, wat zijn jullie allemaal al ver zeg.
ik zit te ploeteren in level 14 hahahahaha.
ik heb gewoon ruimte gebrek om een voorraad aan te leggen met maar 1 boerderij hahaha.
ik heb van het weekend toch weer iets doms gedaan.
ik denk kom ik kwak er een paar euro tegen aan en ik koop een premium account.
via mijn mobiel, ik dacht ook nog dat het een keer fout ging, dus deed nog een keer extra en had 50 coins woehoe.
dus ik vroeg aan mijn man, die ook freefarmverslaafd heb gemaakt, hoe maak ik nu een premiumaccount?
hij uitleggen, en wat doe ik…wissel ik 40 coins in voor aardappelduiten.
pppffffffff.
nog geen premiumaccount.
ben nu aan het sparen voor een account door veel op marktplaats te zetten hahahaha.
wat ik wel jammer vind, is dat je geen vrienden kunt worden met mensen doe op een andere server zitten.
ik zit op server 2 en mijn zus op server1, maar we kunnen dus geen vrienden worden.
met die aardappelduiten kun je natuurlijk ook wel weer veel coins terugkopen figaro!
ik wacht hier nog steeds op een level upgrade… ik heb die asperges zo nodig! heb nu dus maar bij de molen die tomaten prut gekocht. krijg ik toch 10 punten extra per keer.
figaro… oei dat is balen zeg… maar met de centjes kun je ook leuke dingen doen
ja dat is ook weer waar.
ikheb net quest 14 gedaan, ben nu weer druk aan het hamsteren hahaha
ik moet nu 4800 eieren en 595 honing…, die eitjes heb ik inmiddels. nu de honing nog.
Oessie, gefeliciteerd met je 3e boerderie :dance: :dance:
dank je… blijft voorlopig nog even bij 1 veld… want moet echt coins gaan verzamelen nu…wil weer voor een half jaar premium sparen…
jij hebt al 3 velden vrijgespeeld zag ik
Ja, en daar blijft het voorlopig ook bij :mrgreen: duur, duur , duur allemaal… whaha… eerst veld 6 van de 2e he
pff nog genoeg te sparen dus
vind het spel nog steeds wel erg leuk… (alhoewel ik ook weer wat actiever ben met molehille)
MHE, oh… heb maar net weer even ingelogd. Ben uiteraard mijn premium kwijt, maar ga daar geen echt geld meer in steken. En coins voor 11.000ad stuk vind ik een beetje overdreven
ik heb nog premium tot januari… dus ik kan nog even :lol:
@oessie wrote:
ik heb nog premium tot januari… dus ik kan nog even :lol:
Ik ook :mrgreen:
Ik heb de 53.000 Ad bij elkaar voor mijn tweede boerderij. Nu alleen nog 1,7 miljoen punten wegspelen…
je gaat hard fleur :thumbup:
ik heb inmiddels al weer 16 coins… ik wil er weer 210 , dus mag nog even
kun je dan meteen voor een half jaar kopen? of moet je het per maand “betalen”.
ik ben zo stom geweest om mijn coins te verkopen, maar vond het belangrijk om de quest te halen hahahaha.
voor de volgende quest heb ik bijna alles al, en ik heb maar een plan de campagne opgesteld hahahaha.
aangezien ik nog maar 1 boerderij heb en 3 akkers gaat het nog niet zo snel.
dus ik probeer nu overal 2000 van te sparen en dan van alles 1500 op marktplaats te zetten, dan probeer ik coins te kopen voor de premium en ga voor het premiumveld, daar zet ik een koeienstal op en dan ga ik de kippen en koeien uitbreiden.
nou tot over een half jaar dan maar hahaha
ik heb nog ff voor dat mijn premium afloopt maar wil graag 3de boerderij maar dat zal ook nog wel ff duren aan de kosten te zien