My Free Farm, kwebbelende kippen!

ik ben hard op weg naar een 3e boerderij , denk dat dat binnen een week wel moet lukken…

@oessie wrote:

fleur wat is jou naam ook alweer in het spel?

Zie bovenste berichtje van deze bladzijde :wink: Maar ik wil hem nog wel een keer opschrijven hoor: fleurtje1975

oke heb je toegevoegd

Jep, en ik heb je geaccepteerd. Zo grappig om te zien hoe anderen hun boerderijtje inrichten!

Leuk, subtiele update, maar wel grappig :mrgreen:

guest 35 voltooid :dance: nu geld sparen voordie 3e boerderij

Wat kost de tweede boerderij? Daar moet ik ook eens voor gaan sparen want bij de eerstvolgende level upgrade kan ik hem eindelijk kopen :smiley:

52500 geloof ik fleur :think:

@Fleur wrote:

Wat kost de tweede boerderij? Daar moet ik ook eens voor gaan sparen want bij de eerstvolgende level upgrade kan ik hem eindelijk kopen :smiley:

53.200,00aD, bijna goed oessie :wink:

@crazymom wrote:

@Fleur wrote:

53.200,00aD, bijna goed oessie :wink:

Dank! Dat is nog te overzien, al heb ik nu even niet zoveel geld door de gekochte coins :doh: Maargoed, ik heb nog wel zeker 1 1/2 week voordat ik bij level 22 ben.

Wie wil mijn vriendje worden?? :mrgreen: :lol:

Voeg me maar toe, Shaya81

je was mijn eerste vriendje shaya :lol:

wel leuk om zo te kijken hoe iedereen zijn tuintje heeft ingedeeld :thumbup:

@mamma van sharondenise wrote:

Wie wil mijn vriendje worden?? :mrgreen: :lol:

Voeg me maar toe, Shaya81

Ik heb je uitgenodigd :smiley:

vriendjes ik ben indu server 1 en 2

hallo allemaal,

hier nog een enigzins verslaafde aan freefarm hahahaha.

ben sinds 2 weken lid, zit in level 13 en heb 12 quests vervuld.

heb mijn man en zus en schoonzus ook meegesleept, het is inmiddels zo erg, dat als ze moet werken, ze me belt met de vraag, kun je mijn eieren ff in de gaten houden hahhahahaa

welkom figaro …

ik moet nog 60000 ad en heb dan mijn 3e tuin :dance:

Oessie heb je je tuintje al?

Ik wil ook, maar ben er nog lang niet.

Hoe is het met de rest van de boerinnen.

Romata, hoes het met en je meisjes, gaat alles goed?

Szus/angela hoes het met je?, kom je nog aan spelen toe?

Sophie, hoes het met jou meis? wetem jullie inmiddels al wat meer over je eitjes?

Daantje, hoes het met jouw buikkie, alles goed, zie je al wat, ben je misselijk?

Ilonka, how are you today?

Nu de vakantie weer ten einde loopt moeten we wel weer wat meer gaan kletsen hoor :naughty:

Ik ben inmiddels al weer zover:

Shaya81

Het KippenKoK

Geld: 81.800,03 aD

Score: 63,238,487

Lvl 26: Honingmuil

Coins: 230

Ik ben nu bij quest 33, ben nu de bosbessen bijelkaar aan het sparen.

Dat gaat best hard, maar die honing, man man dat gaat zo langzaam. Ze;fs met 3 bijenkorven.

Zo nu jullie weer!!

:-* Wendy

Wendy, kun je niet af en toe die mallemolen doen voor honing? dat ging namelijk bij mij wel lekker snel…

en nee nog geen 3e boerderij… moet nog wat centjes sparen… maar ben op de goede weg…

gistermiddag feest gehad hier in de feesttent… was geloof ik iets te gezellig :oops: heb nu beetje kater… :shifty:

en wat heb jij veel coins… :shock: mijn premium verloopt einde deze maand… maar wil zo graag eerst geld voor mijn 3e boerderij… hoop dat ik het allemaal red, om ook nog voor die tijd zoveel coins te verzamelen :pray:

ik heb mijn 3e boerderij :dance: … maar wat zijn die velden duur zeg :shock: … heb op eerste veld maar een akker gezet… volgende veld wil ik wolspinnerij doen… maar nu eerst coins gaan verzamelen