Dank jullie wel dames :-*
Fleur: Heb ook al eens gekeken daar via het account van mijn moeder op Farmerama, maar vind er echt geen bal aan daar. Terwijl mijn moeder het leuker vind dan MFF.
Oessie je gaat lekker zeg !!
En suc6 met sparen
Ik ben nog steeds bezig met de aspergesquest, omdat we 2 x een aspergesquest kregen bij het Gilde :?
Ik heb nu 3 velden vrij op de 3e boerderij en daar staat ook een wolspinnerij op. Maaaar, veld 6 van de 2e boerderij heb ik nog niet vrijgespeeld. Die is iets van 20 of 40duizend ad duurder dan veld 3 van de 3e boerderij. En ons bin zuunnig… :mrgreen:
haha nee ik hb dat laatste veld ook nog iet vrijgespeeld van boerderij 2 , die is echt prijzig… in gedachten ben ik al bezig wat ik allemal op de velden op boerderij 3 neerzet hahah… maar dn mag ik nog even sparen…
ben wel blij vandie bosbessen af ben… daar was geen doorkomen aan zeg
Omdat ik wacht op mijn eerste aspergequest (of eigenlijk wacht op level 22) en al bijna alles heb voor de volgende 3 quests daarna, ben ik veel aan het zaaien, oogsten en verkopen en ben ik maar alvast weer coins aan het sparen (ik heb nog tot januari premium maar je kunt er niet vroeg genoeg weer aan beginnen he, hihi!) Ik heb er alweer 50…
Hier ook nog wel aan het boeren maar ook erg druk op het werk dus ben vooral langbloeiers aan het sparen.
Ben nu bij quest 26 en daarna komt die grote graan en mais quest waar ik in het weekend voor spaar.
Leuk weer een update van het spel, ik zag ineens een extra knop in mijn spel en leuk oessie dat je me als vriend uitnodigde. Ziet er erg leuk uit kan zien hoever jij bent en in het inieminie je boerderij.
Mocht iemand vrienden willen worden:
server 1 patripiex1
server 2 patripiex2
ja vond het ook wel leuke update… kan ik blijven volgen hoever jullie zijn :lol:
hoe is het trouwens met je patripiex?
Het gaat wel, druk op mijn werk, weer ongi geworden afgelopen vrijdag en een afspraak gemaakt voor de HSG voor aankomende maandag. Dat is het even in sneltreinvaart.
balen zeg dat dat allemaal nodig is… maar ga duimen’dat HSG onderzoek voldoende zal zijn en jullie gauw in verwachting mogen raken
@oessie wrote:
balen zeg dat dat allemaal nodig is… maar ga duimen’dat HSG onderzoek voldoende zal zijn en jullie gauw in verwachting mogen raken![]()
Bedankt dat hoop ik dus ook.
Hoe gaat het verder met jou, alweer helemaal bekomen van de vakantie? Ben je alweer aan het werk?
ja gaat goed hier… wel blij dat de scholen weer begonnen zijn, want melissa en fenna waren niet te genieten…
ik mag maandag weer aan het werk… ook wel weer zin in…
en de vakantie was echt heerlijk…we hebben echt genoten…
even boven kijken…ik heb alarm geloof ik
@Patripiex wrote:
Hier ook nog wel aan het boeren maar ook erg druk op het werk dus ben vooral langbloeiers aan het sparen.
Ben nu bij quest 26 en daarna komt die grote graan en mais quest waar ik in het weekend voor spaar.
Leuk weer een update van het spel, ik zag ineens een extra knop in mijn spel en leuk oessie dat je me als vriend uitnodigde. Ziet er erg leuk uit kan zien hoever jij bent en in het inieminie je boerderij.
Mocht iemand vrienden willen worden:
server 1 patripiex1
server 2 patripiex2
Ik zie de blauwe vriendenknop wel maar ik kan hem niet aanklikken…
Wat raar dat je er niet op kunt drukken.
Volgens mij moest je op Ctrl F5 drukken als het niet werkte
Ja, na CTRL F5 lukte het wel. Ik heb je ingevuld aangezien je de enige bent van wie ik de gegevens had nav een eerder berichtje hierboven
Ik heb je geaccepteerd, nu kan je zien hoe mijn boerderij eruit ziet en hoever ik ben en hoeveel geld ik heb enz en dat kan ik ook van jou zien. Wat ik erg leuk vind is dat je kan zien hoeveel procent je nog moet voor het nieuwe level
Ja, leuk om te zien hoe jouw boerderij eruit ziet! Je moet nog 75% tot het volgende level. Ik weet dat van mezelf niet dus!
Voor de anderen; Ik ben fleurtje1975
Jij zit op 43% dus nog even geduld voor het volgende level.’
Wel jammer ja dat je het niet van jezelf kan zien
Maar nu weet ik het wel Dank. Nog even geduld hebben ja…En anders vraag ik het af en toe aan je :mrgreen:
@Fleur wrote:
Maar nu weet ik het welDank. Nog even geduld hebben ja…En anders vraag ik het af en toe aan je :mrgreen:
natuurlijk dat mag altijd

fleur wat is jou naam ook alweer in het spel?