My Free Farm, kwebbelende kippen!

Goedemorgen dames, is er iemand die mijn boerderij op server 2 over wil nemen? Voorwaarde is wel dat er goed voor mijn beestje en gewassen wordt gezorgd!

Helaas, ik heb al een boerderij op server 2 en ik heb mijn boerderijen op de engelse servers al weggedaan ivm tijdsgebrek.

Hoop dat je iemand kan vinden en anders zal ej toch met pijn in je hart je boerderij moeten deleten. Ik heb toen wel eerst alles goedkoop op marktplaats gezet dan hebben andere mensen er ook nog wat aan dacht ik. (het enigste is wel dat je daarna zo rijk bent dat je bijna weer door zou gaan :smiley: )

ik heb er ook al 1 opserver 2… en dan nog molehille dus voor mij hoeft het ook niet… ik kan een vriendin vn me vragen… die heeft er 1 op server 1, misscien wil die er nog wel 1

Ik ben op server 2 ook al heel ver, maar ik ben er teveel mee bezig, dus met pijn in mijn hart wil ik van 1 boerderij afscheid nemen.

PFF eindelijk die quest afgerond met graan en mais … wel meeste gekocht hoor!

niemand aan het tuinieren?

Ik ben nog steeds met al die bosbessen bezig pfff wat zijn dat er veel… voor de 1e guest met bosbessen heb ik genoeg bijelkaar, maar daar moet ik de honing nog van… heb nu 4 van die mallemolen recepten gekocht voor honing… dan schiet het misschien wat op…

verder ben ik erg weinig deze week in mijntuin… ik zit bij een corsowagengroep… hier hebben ze elke3 vrijdag in augustus een bloemencorso… en daar gaat heel veel tijd inzitten. .dinsdag dahlias plukken en dan op de wagen plakken… vrijdag moet het dan af zijn…

en ik lees dat romata bevallen is!!!

GEfeliciteerd met jullie dochter en zusje Jenna :inlove:

Hee leuk! Ook namens mij gefeliciteerd! Leuke naam!

Enne, ja, lekker aan het boeren hoor :wink: Zal ik er maar eens bij komen in jullie gilde? Ik ben nu bijna halverwege level 21…

Romata, van harte meis met je dochter Jenna, wat een leuke naam!!!

Ik las van je bevalling die super is gegaan, wel jammer van de bv.

Maar geniet van je 2 kleine meisjes.

Hele dikke :-*

guest 33 voltooid… nu nog een 40000 bosbessies verzamelen…pfff

hallo zijn jullie er nog wel :think:

ik denk druk met boeren leven zaaien en oogsten… het is mooi weer dus moet wat gebeuren op het land

ikmoet nog 30000 bosbessen :zzz: die guest schiet echt voor geen meter op zeg…

Ik heb iets heel ergs gedaan :oops: :wink: Ik heb een account op Farmerama aangemaakt (3 vrienden van mij spelen daar ook). Daar gaat alles zooooveel sneller dan op MFF en het is veel gevarieerder. Ik ga wel verder met MFF maar ik heb er dus een extra boerderij bij, hihi. Ik zit maar te wachten tot ik bij level 22 ben, dan kan ik eindelijk aan de aspergequest beginnen. Alles voor de 2 of 3 questen erna heb ik inmiddels ook al verzameld…

@Fleur wrote:

Ik heb iets heel ergs gedaan :oops: :wink: Ik heb een account op Farmerama aangemaakt (3 vrienden van mij spelen daar ook). Daar gaat alles zooooveel sneller dan op MFF en het is veel gevarieerder. Ik ga wel verder met MFF maar ik heb er dus een extra boerderij bij, hihi. Ik zit maar te wachten tot ik bij level 22 ben, dan kan ik eindelijk aan de aspergequest beginnen. Alles voor de 2 of 3 questen erna heb ik inmiddels ook al verzameld…

die heb ik ook nog ja (indu)

guest 34 voltooid (heb de laatste 10000 bosbsessen gekocht… ik was er zo klaar mee) morgn nog een guest afronden en dan flink sparen voor 3e boerderij… :dance:

:dance: oessie, beter!!

Succes alvast met sparen! :mrgreen:

dank je… 192000 was die derde boerderij toch?

heb bijna 100000 gespaard… dus ben op de goede weg…

nee zoveel coins heb ik nog niet dat word sparen en ik heb ook nog even met de questen te gaan

cazymom… hoeveel velden heb jj alvrij van de 3e boerderij? en heb jij ook een wolspinnerij?