My Free Farm, kwebbelende kippen!

Grrr dan moet ik nog echt heel erg lang sparen 441.000,00 aD, heb helemala geen zin om daar aan te beginnen.

Een 3de boerderij kost minder dan die laatste bouwplek openen, dus die laat ik maar ff zo.

Pfff nu weet ik nog niet wat ik moet doen :think:

Ik ga me meisje even in bad doen :smiley:

Heb toch me schaapjes maar gedaan, och moet toch iets en zo krijg ik wel weer wat extra punten :mrgreen:

Ik heb geen schaapjes, maar ga nu voor uitbreiding van mijn imker sparen.

Helaas door de aspergequest heb ik enkel geen bron van inkomen meer.

Behalve de visjes die Ilonka zo goed voor mij verzorgt, (bedankt schatje!!! :wink: :-* )

Dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang, kost iets van 130.000 en ik heb nu nog geen 10.000.

Ach hebben we weer iets te doen ja toch.

Romata, hoes het in jouw buikie, al wat gaande of niet?

Mocht ik het allemaal gaan missen wil ik je wel alvast heel veel succes wensen en een hele mooie voorspoedige bevalling.

Was je nog steeds van plan om bv te gaan geven?

Dan ook daarvoor heel veel succes, ik hoop heel erg dat het je gaat lukken!!!

:-* :-*

:S ik heb de aspergequest, maar nog geen asperges :S

Dan kan je nu mooi ad’tjes gaan sparen knipoogje :wink:

dat is waar crazymom, al ben ik vandaag en gisteren maar vast begonnen met het sparen van de grote hoeveelheid graan :slight_smile:

Wendy: Helaas nog helemaal geen gerommel hier :cry:

Ow en ben indd van plan om BV te geven, ik hoop ook zo dat het gaat lukken maar ga er in ieder geval 100% voor :smiley:

Ik ben ook bezig met de asperges quest ik moet er nog zo’n 4000 :slight_smile:

Oh, dan ben je er bijna romata :thumbup:

knipoogje, succes met die graan :mrgreen: ik weet niet hoeveel akkers je heb, maar wat een crime vond ik die zeg :oops:

ik heb nu ook asperge quest :evil:

Gisteren de eerste olijven-quest afgerond. Nu een vrij gemakkelijke quest met o.a rozen en orchideeën. Maar had geen zin om al vantevoren te gaan sparen, dus moet nu nog gaan beginnen. Zal nog wel minstens een week (of 2) gaan duren. Zag dat ik daarna weer een olijven-quest heb…zucht

Wat betreft de coins gaat het eigenlijk best goed: heb nog 2 maanden premium en een mooi voorraadje Gb’s. Het is gewoon een kwestie van zo veel mogelijk verkopen en zo min mogelijk kopen :wink:

Succes met de asperges!

Szus zit jij niet een beetje in een verkeerd topic :wink:

héhé heb de 360 coins binnen, kan dus weer een jaar vooruit met premium! Nu verder sparen voor het vrijmaken van een nieuwe bouwplaats!

lekker hoor een jaar premium :thumbup:

hallo… wa sik weer… wat een snertweer hier… het was super leuk!! ik kom later weer

ging net in mjn tuinen ben een level gestegen… heb nu aalbesjes!!

Welkom terug Oessie :smiley:

Fijn dat jullie genoten hebben :dance:

En alweer een level verder :thumbup:

ik heb nog steeds die siervissen, maar is dat wel verstandig die te houden???

Tja, de prijs is nu echt aan het dalen helaas van de siervissen.

De markt is ook erg veranderd sinds je op vakantie bent gegaan.

Eigenlijk is het hele spel anders geworden vind ik, weet nog niet of ik het een positieve verandering vind.

Ik denk dat je meer winst uit een akker kunt halen Oessie, je krijgt tenslotte maar 4 visjes in 24 uur :?

Grr ik had het geld bij elkaar voor een extra imker, zie ik dat het pas kan vanaf level 26 :wall:

Heb nu mijn waterbonus op 2 sterren gezet bij mijn andere 2 akkers.

@romata wrote:

Szus zit jij niet een beetje in een verkeerd topic :wink:

Zullen we de topics anders gewoon samenvoegen? :wink:

Siervissen ga ik voorlopig niet aan beginnen. Misschien als ik ooit in de buurt van een siervissen-quest kom en ik eregens een landje over heb… Ik heb wel weer mijn premium met een half jaar verlengd: ik kan iig nog tot april 2011 door :wink:

zo ik heb er maar even wat vissen bij gekocht… vond ook zo zonde weer een akker te nemen… ben bijna bij een 3e boerderij… althans moet nog heel veel bosbessen…