My Free Farm, kwebbelende kippen!

romata, ik denk dat hier niemand bolletjes wol heeft, aangezien ik het hoogst hier in de ranking sta en ik ze ook nog niet kan verbouwen 8)

Je gildelid kan dan beter een oproep op het forum doen bij producten gevraagd :wink: Al vraag ik me af of je dan ook echt veel reactie’s krijg, ik heb ze ook daar nl nog niet voorbij zien komen, maar er zitten er wel met een hogere ranking :wink:

Ik bedoel ook helemaal geen bolletjes wol, want zover ben ik helemaal niet :lol: :lol:

Het word echt tijd dat ik ga bevallen, ben er niet helemaal meer bij merk ik hahaa :oops:

Ik zoek gewoon wol :shifty:

Hoi meisjes,

Jeetje Romata al aan het bibben, wat is dat hard gegaan zeg, je moet 9-8-10 bevallen dat is een mooie datum (Desmée is ook van 9-8).

Ik ben ook bnieuwd naar je meisje, als ze maar zo half zo mooi is als Talysha is ze nog beeldschoon, ik ben ook vooral benieuwd naar de naam. :-

Ilonka visjes toch een miskoop, waarom, ik ben nog steeds neit ingelezen dus he geen idee waar je het over hebt.

Heb nu net trouwens mijn koeien update gedaan, ze hebben nu kaarsjes in de stal voor snellere melk, wel gevaarlijk, weet niet wie dat bedacht heeft, maar voor je het weet hebben we gebraden rund natuurlijk op deze manier :-
:naughty: :lol:

Sophie, be je weer onder ons meis? welkom terug niet meer zolang weg blijven hoor :hug: :-

OEssie, weet neit of je nog af en toe inlogd maar fijne vakantie meissie!!! :-

erder neit terug gelezen,hier ook nog steeds op vakntie, volgende week weer thuis, gelukkig wordt er goed op mijn tuintje gepast bedankt daarvoor!!!

Tot snel weer :-* :-* Wendy

wen lekker nog vakantie vieren :-* zal proberen niet te lang weg te blijven

yeah ik heb bolletjes wol op de duitse versie dan hihi

erg schattig, maar doet er vijftig uur over :shock:

oh, sophie, ik heb ze nu ook op de nl… maar idd, 50 uur :shock:

Zo, die vissen zijn weer weg :stuck_out_tongue: Inderdaad een miskoop. Maar wat ik met de rest van de dierlijke producten zie is ook niet echt heel prettig. Wat zijn de prijzen in een paar dagen gedaald. :shock:

Hoe is dat in duitsland gegaan? Zijn die prijzen wel weer bijgetrokken? want zo is het bijna niet leuk meer om nog dierlijke producten te hebben.

Geen idee hoe dat in duitsland ging, maar als iedereen nu zijn dierlijke producten wegdoe, hou ik ze wel :wink: Verdien ik straks nog eraan :mrgreen:

Alle velden die ik nu vrij speel, daar zet ik overigens wel akkers op :lol:

Pffff eindelijk die vervelende spinazie quest afgerond

no 100 coins te gaan voor weer een jaar premium :zzz:

ik ben op het moment zonnebloemen aan het sparenvoor mijn muslirepen quest :mrgreen: de honing had ik al opgespaard

verkoop nu de overschotten tot ik alle zonnebloemen bij elkaar heb

dat loopt lekker op

heb mijn 2de voorraad kast ervan gekocht :mrgreen:

Kan iemand mij even bijpraten!

Moet ik nu gewoon weer af van mijn siervisen, en wat moet ik er dan weer neer zetten?

Gewoon maar weer een akker van maken?

Coins sparen doe ik ook nog steeds, heb e inmiddels alweer meer dan 200!! 8) :mrgreen:

Ik ben nu aangekomen bij de asperge quest en ben inmiddels ook alweer een level hoger.

Honingmuil :dance: :dance:

:-*

ik ben net van winkel veranderd robshop werd bagger dus gestopt…

nu paintjesplace !!! nu allemaal maar gaan bestellen he !!! :wink:

ik heb de vissen ook weggedaanm en weer een akker er voor terug genomen, vind het fijner met 3 akkers!

@mamma van sharondenise wrote:

Kan iemand mij even bijpraten!

Moet ik nu gewoon weer af van mijn siervisen, en wat moet ik er dan weer neer zetten?

Gewoon maar weer een akker van maken?

Coins sparen doe ik ook nog steeds, heb e inmiddels alweer meer dan 200!! 8) :mrgreen:

Ik ben nu aangekomen bij de asperge quest en ben inmiddels ook alweer een level hoger.

Honingmuil :dance: :dance:

:-

WB! :-

Even wachten dan tot morgen met die siervissen, ik heb er vanochtend weer 4 voor je verkocht en ze blijven nog een beetje stabiel tussen de 800 en 1000 aD.

Je investering heb je er al wel uit, dus daar zou je hem voor kunnen slopen. Heb je net een beetje winst gedraaid erop :wink:

be back 2-night :mrgreen:

@ingemamavan2 wrote:

ik ben net van winkel veranderd robshop werd bagger dus gestopt…

nu paintjesplace !!! nu allemaal maar gaan bestellen he !!! :wink:

Dat zal ik eerdaags eens gaan doen, zijn erg positive verhalen over :wink:

@Karin1981 wrote:

Pffff eindelijk die vervelende spinazie quest afgerond

:thumbup: op naar de volgende :mrgreen:

Wendy: Dankje :oops:

Ja dat is indd een mooie datum, maar ik wil gewoon NU bevallen :mrgreen:

Ik heb ook maar besloten om geen visjes te nemen, al zijn die prijzen van die siervissen wel super nu maja.

Karin: Super op naar de volgende !!

Ik twijfel twijfel, aangezien de prijzen nu erg omlaag gaan van de dierlijke producten. Ik was aan het sparen voor een 4de schaap, ik heb nu het geld bij elkaar maar vraag me af of het wel slim is om te doen, aangezien het amper nog iets waard is… Maar vind de wol zo ontzettend langzaam gaan met die questen. Maja ook met die recepten gaat het aardig om snel wol te krijgen…

Dus wat zouden jullie doen ?

Ik zou het niet doen romata, idd, met de recepten krijg je in 18 uur 134 wol erbij, maar het is natuurlijk wel een recept dat met coins gekocht moet worden.

Ik krijg er natuurlijk wel extra punten mee :think:

Maar wat moet ik anders met mijn aD’s ??

Opsparen totdat je een nieuwe bouwplaats kan vrijkopen :mrgreen:

Maar idd, voor de punten is het wel lekker om te doen.