My Free Farm, kwebbelende kippen!

als je naar je eerste boerderij gaat heb ik links onderin een pijltje waar je een menu kan uitklappen

als je daar op drukt kan je je bonus activeren

@romata wrote:

Oessie fijne vakantie !!

Mijn visvoer was klaar en er stond een bonus kun je zien bij je boerderij geloof ik, maar kan niets vinden iemand van jullie een idee ?

Volgens mij is dat dus gewoon wat je hebt gemaakt. Dus jij hebt visvoer gemaakt en dat is de bonus. Als je naar je boerderij terug gaat zie je links van je kraampje (waar de klanten aan wachten) een soort uitschuif ding, daar even op klikken en dan staat ie daar :slight_smile:

Ow oke ik dacht dat ik een extra bonus ofzo kreeg :think:

Maar moet ik dat visvoer activeren, aangezien ik nog geen vissen heb ?

Je krijgt het dan gewoon in je kast te zien, net als de rest van je producten. Dus dan kun je het gewoon activeren

Dat activeren is meer bedoeld bij dingen als ‘je krijgt 24 uur lang mais oogst +1’.

Owja super heb het gedaan en staat nu in mijn kast :thumbup:

ja sorry ik moest hem activeren, maar visvoer kan je ws gewoon gebruiken

heb nu een recept koken waarbij ik 68 kaas krijg, erg makkelijk aangezien ik bijna bij de asperges/kaas quest ben :smiley:

ah je bent dan bijna bij 31 voor een derde voorraadkast?

welk level ben je?

oww een 3de voorraad kast super, nu past alles precies erin maar bij het volgend level niet meer.

Ik ben nu bij level 25.

waar ben jij sophie ?

de duitse daar ben ik verder ben bijna in level 27 en dan ga ik bolletjes wol fabriek kopen

nederlandse heb ik eigenlijk alleen voor het gilde

Romata, wat heb je allemaal dan in je kast staan dat het niet meer past :think:

Als je al je siervoorwerpen nu gewoon in 1 contractje naar jezelf zet, bespaar je jezelf 26.600aD voor die 3e kast :wink:

Ik heb nu ook nog maar 1 plek over als ik de siervoorwerpen in mijn kast laat staan, maar die 26.600aD kan ik beter ergens anders voor gebruiken :shifty:

Het past nog wel hoor, maar bij een volgend level niet meer als ik een nieuw product krijg.

En siervoorwerpen heb ik niet.

:eh: Ik zit in level 26, heb alles wat er te krijgen is aan plantaardige en dierlijke producten in mijn kast staan, en dan nog heb ik 3 planken leeg in mijn 2e voorraadkast.

:dance: Ik heb een visvijver met 2 vissies :mrgreen: Oke, waardeloos voor de punten, maar wat is ie mooooooi :inlove:

Las er al iets over op het forum dat het echt niets opleverd kwa punten.

Denk dat ik er nog maar even mee wacht, ik had 12 visvoer van een recept en die ben ik nu aan het verkopen, want tsja wat moet ik met dat visvoer als ik geen vissen heb :think:

Maar het verkoopt best snel !!

En crazymom: Ik ben nog eens gaan kijken, en een 3de kast heb ik ook nog lang niet nodig, mijn 2de kast staat ook nog lang niet vol :oops: :oops:

Zal het maar de schuld geven aan mijn hormonen :mrgreen: :mrgreen:

Misschien neit veel punten maar heb er vandaag wel lekker mee kunnen verdienen. De visjes verkochten vandaag aan een prijs van 4000 aD per stuk :smiley:

Die prijs zal wel snel zakken als je ziet dat de klanten er veel minder voor geven.

ja hoor romata, geef die hormonen maar de schuld :snooty: :mrgreen:

:shock: anyway, zat je banner te bekijken en je mag vanaf morgen al gewoon BIBen :dance:

kimmygirl: je heb echt mazzel gehad met die vissen! volgensmij is het eigenlijk de grootste miskoop die je kunt doen in mff :silenced: (en deze doos heeft nog eens geupgrade ook :doh: )

maar die visjes zien er wel leuk uit!

romata alweer 37 weken!!! Gaat snel zeg!!

Ja, dat dan weer wel!

Maar voor de markt is het echt een waardeloze up-date… alle prijzen storten in als een kaarten huis. Het is dat de dierlijke producten (muv de vissen :roll: ) gewoon veel punten binnenhalen, anders zou ik alles slopen en alleen nog maar akkers nemen. :shifty: Dan komen de ad’tje wel binnen…

Ik ga maar weer questen denk ik :mrgreen: Nog 373,535 pnt tot level 27 en dan kan ik bolletjes wol gaan maken :mrgreen: Nadat ik mijn visvijver heb gesloopt, die moet plaatsmaken voor mijn wolfabriek…

Haha :oops:

Ja het gaat echt snel zeg, ik kan niet meer wachten wil zooo graag bevallen :smiley: Naja het bevallen doe ik niet zo graag, maar wil wel graag mijn meisje zien :inlove:

Heeft er iemand wat bolletjes wol ?