zijn onderweg romata…
nou vind het nog niet zo snel gaan die aardbeien… koop er ook zo af en toe een paar… en die honing duurt ook al zo lang…
ik kan er niet in :?
oke ze hebben weer iets veranderd
hier geen problemen gehad!
Dankje Oessie…
Vreemd die update, ik heb een recept gekocht:
Gewoon-visvoer
Kooktijd:
08:58:26 h
Snap er de balle niet van maja :think:
En die peper, je gaat toch niet zo ontzettend veel mayo inleveren voor een lepel in je sierkast :doh:
ja ik heb de molen ook draaien met visvoer…
die siervissen worden een nieuw product, dus die zullen klanten dan ook wel gaan vragen neem ik aan :think:
Heb net die recepten laten husselen en heb daar 1 coin voor gekocht, was dus achteraf helemaal niet nodig geweest Grrrr.
Beste spelers,
Ondanks de enorme hoge temperaturen in de afgelopen weken hebben onze programmeurs en designers weer druk aan een grote update voor jullie gewerkt.
Er zijn een aantal nieuwe functies, en ook een aantal spelers suggesties bij ingevoerd:
Vanaf vandaag is er een tweede dorp, dit dorp is vanaf level 8 met de bus te bereiken, of als je over een Premium-Account beschikt via de toolbar bovenin.
In het tweede dorp vind je de Receptenwinkel, de siervissenhandelaar, en een molen. Dit tweede dorp heeft toepasselijk de naam De Mallemolen gekregen
Bij de receptenwinkel kun je recepten kopen, die je in de molen kunt omzetten tot een speciale bonus/power up. Hierbij moet je denken dat recepten niet verhandelbaar zijn, en er per sessie maar 3 recepten worden getoond, door het inzetten van een coin kun je drie nieuwe recepten krijgen.
In de molen, worden de bonussen uit de recepten verdient, per recept zijn over het algemeen 3 verschillende producten vereist, en de bonussen kunnen bestaan uit een oogst, productie tijd verkorting, of een product pakketten bonus. (zoals bijvoorbeeld eieren of melk) Ook kun je alleen met recepten vissenvoer maken.
Bij de siervissenhandelaar, kun je net als bij de veehandelaar, Siervissen voor je visteelt (een nieuw dierlijk gebouw) kopen.
Het voer voor deze vissen kun je via recepten maken, maar kan je ook via de markt of per contract verhandelen of kopen.
Daarnaast zijn er wederom 20 nieuwe gilde quests ingevoerd. Als je een bepaalde boerengilde quest vaker dan 1 maal uitvoerd krijg je als club een aandenken in de vorm van een medaille.
Je krijgt hiervoor bronzen, zilveren en gouden medailles naarmate je de quest vaker uitvoerd. Deze worden in de speciale medailles-kist in je gildehuis bewaard.
Ook is er in het nieuwe dorp een vreemde Peper aanwezig, dit is een verzamelaar, die zich ten doel heeft gestelt alles in My Free Farm te verzamelen. Elk weekend, veranderd zijn verzamelwoede in een ander product. Als je Peper met de aangegeven producten gelukkig maakt, krijg je hiervoor een presentje in je vitrine(in je boerenhuis links). Dit presentje zal in vele gevallen een gouden product zijn van het geen dat je Peper levert.
Wij wensen jullie heel veel plezier met de komende update,
@romata wrote:
Heb net die recepten laten husselen en heb daar 1 coin voor gekocht, was dus achteraf helemaal niet nodig geweest Grrrr.
waarom hoeft dat dan niet ?
Je hoeft ze alleen te husselen als je andere recepten wil, die recepten die er staan kun je gewoon kopen.
Leuke update
Ben alleen erg benieuwd hoeveel die vijver gaat kosten
en wat houdt dan in als er staat : 48 uur tomaten +1 spinazie :think:
Volgens mij betekent het dat je 48 uur lang (als de molen klaar is) je spinazie meer oogt.
Als spinazie nu keer 4 oogst krijg je dan keer 5 volgens mij.
En dat dan voor 48 uur lang, maar helemaal zeker weet ik het ook niet, lijkt mij alleen de meest logische verklaring.
of zou het over de tomaten gaan?
hallo :oops:
lang niet geweest
maarre heeft iedereen andere recepten?
Ja, je krijgt 3 recepten. Zit er niks tussen wat je zou willen dan kun je voor 1 coins husselen en dan zie je 3 andere staan volgens mij.
Hoe gaat het nu met je sophie?
O ja, nog een vraagje hoe lang duurt het voordat jullie vissenvoer klaar is. Ik heb die niet gedaan maar wil denk ik wel vissen nemen dus ben even benieuwd wanneer ik het eerste voer kan verwachten op de markt
geen idee ik snap r nog weinig van.,. heb mijn molen wel draaien voor visvoer… maar ja de rest moet ik maar na mijn vakantie uitvogelen…
dat duurde 9 uur
@oessie wrote:
dat duurde 9 uur
thnx dus denk dat ik dat pas morgen kan verwachten dan

Je kunt vissen nemen. Je krijgt dan een visvijver en je vissen krijgen kleine visjes en die kun je weer verkopen. (heb ik op het forum daar gelezen).
en nou lijken die visjes me wel erg leuk maar ja, zonder voer doe je niet veel.
Wanneer ga je weg? Alvast veel plezier
kimmygirl gaat de goede kant op weer hoor!!
dank je :-*
op de duitse versie heb ik namelijk al klanten die om siervissen vragen :shock: