ik ben eindelijk weer een level gestegen en heb nu mijn zo lang gewilde bijtjes :dance:
eens kijken waar ik nu voor ga sparen… ik denk maar voor een 5e koe… :think:
poeizie ik heb ze al op de markt gekocht, had geen geduld meer haha.
En weer een level gestegen.
Jee Oessie wat ga jij snel zeg, je hebt ook al 4 koeien .
Ik ga nu echt even niets meer kopen :oops: , maar ook sparen.
4 koeien heb ik eigenlijk al heel lang… zou anders niet weten waar ik voor moet gaan sparen nu… kan volgens mij alleen mijn koe nog maar uitbreiden…
ja of dat 6e veld… maar pfff die kost veel centjes zeg
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie gilde met punten, wij hebben nu 7 mensen in ons gilde, en krijgen nu voor het eerst punten.
Maar krijg je straks bij het voltooien van de quest te zien hoeveel punten ieder krijgt, of moet je gewoon zelf kijken bij je punten.
De punten die achter je naam staan krijg je die bij je punten bij het voltooien van een quest ?
romata ik heb eigenlijk geen idee :oops: vanaf guest 61 of zo krijg je punten maar vergeet iedere keer op te letten wanneer we die krijgen
yes level 24!
hoi hoi
wat een rust hier!! iedereen op vakantie?
ik ben nog steeds druk met mijn aardbeien guest, maar heb er in middels al 55000 dus op de goede weg… maar moet dan ook nog wel erg veel honing… volgende week dinsdag gaan we op vakantie, mijn streven is om voor die tijd de guest af te hebben…
Nee hoor was ik maar lekker op vakantie, maar dat zit er helaas niet in nu ik hoogzwanger ben… Och straks als ‘zusje’ er is lekker een midweekje ofzo ergens boeken.
En ZUCHT ben eindelijk een level verder (25), en nu 12 miljoen punten wegspelen voor een level verder
ja dat duurt wel even romata om in level 26 te komen… maa rmoet zeggen nu ik in level 26 zit , lijkt het nu wel veel sneller te gaan met punten…
ben benieuwd naar zusje :inlove:
Ja omdat je natuurlijk ook die uitbreidingen enz allemaal hebt, daar krijg je natuurlijk ook meer punten mee.
Ik ben ook reuze benieuwd, vandaag een liggingsecho gehad en ze schatten haar zo rond de uitgerekende datum 8 pond :shock: :shifty: , het word zeker geen kleine baby. Ze kon nu al zien dat ze lekkere dikke wangetjes had :inlove:
Hoop toch wel dat ze maat 50 aan kan, heb zoveel leuke kleertjes :inlove: En zou het zo jammer vinden als ze zo groot zijn dan zijn ze zo snel baby af vind ik :oops:
haha ja inderdaaddat zou zonde zijn… melissa was ook redelijk aan het gewicht en die heeft geloof ik maar 1 week iin maat 40 gezeten…
spannend romata!!! En al in level 25! En oessie in 26!! Super!!
Hoe zwaar was melissa ?
Talysha was 3310 en heeft bijna 2 weken in maat 44 gezeten, gelukkig heb ik deze x geen maat 44 gekocht :mrgreen:
romata melissa was 3880 gram… ze is met 42 weken geboren
toen ik fenna kreeg moest ik ook echt even wennen dat ze zo klein was 3020 gram
Haha ja dat begrijp ik.
Maar is Fenna eerder geboren ?
Talysha was 3310 met 41 weken, dus op zich was ze best een kleintje.
ik ben met fenna bij 38 weken ingeleid…
dat mocht al met 37 weken, maar ik wou eerst verhuizen
Iedereen vakantie aant vieren op de boerderie?
hey
neehoor… wij gaan dinsdag op vakantie…
boerderij gaat wel door…
onze guest is gewoon weer kl^^ te… bolletjes wol hebben we nog niet…
verder nog steeds bezig met aardbeien guest… ik oet nog 100 honing en 10000 aardbeien… dus ben er bijna… en dan heel veel bosbessies maar daar gaat mijn oppas in mijn vakantie haar best voor doen
Je gaat snel met je aardbeien oessie :thumbup:
Ow en heeft iemand misschien 500 tomaten voor me voor een leuk prijsje natuurlijk