My Free Farm, kwebbelende kippen!

@Fleur wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Fleur wrote:
Ik moet nu pas voor het eerst wat kopen voor een quest. Ik moet 150 wol hebben maar ik heb geen schapen…Ik heb inmiddels 117 wol, morgen het restant kopen als ik weer wat verkocht heb.

Ik kan je nu alvast een contract sturen dan accepteer je hem morgen als je weer Adtjes hebt.

Is dat goed?

wordt dan 33 wol voor 37,50 p/st

:-*

Super! Ik heb genoeg Ad nu :wink:

oke ze komen eraan!

edit, wat is je spelersnaam? :shifty: :lol:

@oessie wrote:

wendy wij vetrekken de 27e naar frankrijk…

zou jij toevallig morgen mijn tuin kunnen doen??? ik heb een bruiloft… moet er om 11 uur al zijn tot savonds laat…

denk dat ik ook ga stoppen met kapbados…

Kan wel af en toe even kijken hoor, maar zorg maar wel voor langgroeiers erin, want dat kan ik niet bijhouden :wink:

Veel plezier morgen.

27ste, ik had de 24ste in mijn hoofd.

Frankrijk, altijd leuk :thumbup:

Gaan jullie kamperen?

@Fleur wrote:
@Fleur wrote:
Ik moet nu pas voor het eerst wat kopen voor een quest. Ik moet 150 wol hebben maar ik heb geen schapen…Ik heb inmiddels 117 wol, morgen het restant kopen als ik weer wat verkocht heb.

Ik kan je nu alvast een contract sturen dan accepteer je hem morgen als je weer Adtjes hebt.

Is dat goed?

wordt dan 33 wol voor 37,50 p/st

:-*

Super! Ik heb genoeg Ad nu :wink:

oke ze komen eraan!

edit, wat is je spelersnaam? :shifty: :lol:

fleurtje1975 (server 1)

wendy ik zal er morgenochten langgroeiers indoen…

wij gaan kamperen (wel in een stacaravan :wink: )…

nou ik ga naar de tandarts brrrr

ik heb guest 31 voltooid :dance:

woww Oessie :thumbup:

en nu die monsteraardbeien guest :roll:

Degene die mijn tuin zou overnemen als ik op vakantie ga gaat nu onverwachts zelf ook op vakantie hoor ik net een paar minuten geleden! De enige andere die ik ken die ook MFF speelt is óók weg in dezelfde periode. Help! Wie redt mij en kan voor mijn tuintje zorgen? Via pb kan ik je vertellen van wanneer tot wanneer we weg zijn, dat zet ik liever niet openbaar op het forum…

Pb me maar… maar ik ga ook binnenkort op vakantie… dus zou kunnen dat we gelijk gaan

ik ben gisteren ook gestart met MFF…

ben benieuwd wat ik er van ga vinden

welkom fietje :thumbup:

Wie wil mijn tuin doen van 30 juli tot 23 aug???

welkom fietje

Ik kan niet Elka, ik hoop rond die tijd te bevallen :dance:

Ik ben al terug van vakantie dus wil best van iemand een tuintje bijhouden. Ik werk wel 4 dagen dus overdag zijn het langbloeiers die erin gaan, meestal red ik het wel om om de 2 uur je kipjes te doen.

PB me maar mocht je mijn hulp nodig hebben.

@Patripiex wrote:

Ik ben al terug van vakantie dus wil best van iemand een tuintje bijhouden. Ik werk wel 4 dagen dus overdag zijn het langbloeiers die erin gaan, meestal red ik het wel om om de 2 uur je kipjes te doen.

PB me maar mocht je mijn hulp nodig hebben.

Je hebt pb :mrgreen:

zo heb aardig wat verkocht denk dat ik straks al bijen klaar zijn , er nog een bijenkorf bij kan nemen :dance:

Ga ik straks ook doen, bijen vind ik veel te langzaam gaan Grrr

heeft iemand wat eieren ?

ow en nog 20 melk

welke server en hoeveel eieren heb je nodig?