oke klinkt wel leuk die visvijver… ben benieuwd wat het kost… kun jij datzien op de duitse sophie?
wij gaan vannacht weg… dan kan ik nog net even mijn visvoer oogsten :mrgreen:
als je kijkt op marktplaats is het goedkoopst 610 wat er verkocht wordt…
dus mooie prijzen
als dat voer klaar is, kun je ergens vissen kopen ???
ik denk dat ik vannacht voor dat ik weg ga nog even een visvijver koop :thumbup:
Waar doe je dat Oessie, of kan dat pas als dat voer klaar is ?
en nog een vraagje (zie foto)
Dat zie ik te staan als ik op 1 van de recepten sta in die winkel, nu vraag ik me af er staat: verschijnselt 180 eieren, als ik dit recept koop en stop de proucten erin die ze willen hebben, krijg ik dan 180 eieren als het bij die molen klaar is ?
ja lijkt me wel romata
ja volgens mij wel romata… dan krijg je 180 eieren…
ik denk dat je die visvijver net zo kan kopen als bv kippenhok… dus akker wgeg doen en dan een visvijver aanschaffen toch :think:
Oww okee…
Dus een visvijver die plaats je gewoon in je tuin, nu snap ik hem al iets meer geloof ik :oops:
En je moet dus voer in die molen stoppen om vissen te kunnen krijgen, en die kun je weer verkopen…?
nee visvoer kun je daar krijgen om de vissies te voeren… je kan het ook op de markt gaan kopen geloof ik…
als iemand het gaat aanbieden op de markt wel ja
wat kost een visvijver?
10.000 aD
Sophie heeft het nut om voor die visvijver een akker af te breken, of zou ik gewoon netjes wachten op mijn 3de boerderij, bij welk level/quest krijg je die eigenlijk ?
3de boerderij krijg je na quest 35 ben er bijna
weet nog niets van die vissen :shock:
ik snap dr werkelijk helemaal niks van… ik krijg helemaal niks in beeld als ik op de molen of op de receptenhandelaar klik… doe ik misschien iets verkeerd… of moet ik eerst iets anders kopen ofsow…
druk even ctrl f5 als je in dat scherm zit
ik zit toch te dubben of ik wel al een visvijver neem… dat voer is nog erg schaars natuurlijk, en als je die alleen maar bij die molen kunt krijgen. of waarschijnlijk duur kopen dan weet ik het niet…
ik ga hem zo wel nemen, lijkt me gewoon leuk. ben benieuwd ernaar!
@sophie wrote:
druk even ctrl f5 als je in dat scherm zit
dank je voor de tip… nu zie ik idd wel wat… :mrgreen:
ik kon geen visvoer kopen :?