ennuh hoe het met mijn aardbeien gaat… hahah nou ik ben nog niet bij die guest… bijna… maar pfff ik hoef er nog maar 50000 :roll:
@oessie wrote:
wendy ik heb eventueel wol voor je…
angelaV… ik stuur je mayo![]()
Graag stuur maar op oes, alles is welkom.
oh oessie, dan ben je er al bijna joh
whaha ja ben er bijna… :roll: ach ja de apsperges heb ik bijna klaar voor die guest… dan aardbeien en bosbessen planten en oogsten…
ik ben een level gestegen… heb er nu frambozen bij :dance:
hehe eindelijk weer een guest die we kunnen doen…
Ja, en op zich eentje die redelijk te doen is
Eindelijk mijn graanquest af kunnen ronden, ging zo traag omdat ik steeds alle ad’s uitgaf aan nieuwe velden
woww oessie jij gaat echt heel erg snel…
Maja komt ook dat jij die questen zo snel doet, je krijgt er natuurlijk ook punten voor.
Ga ook eens wat meer sparen voor die questen…
Ik heb vandaag eindelijk mijn 5de tuin kunnen openen en daar een kaasmakerij op gezet.
heb heel erg lang veel verkocht om die tuin te kunnen openen.
romata… valt mee hoor met die guesten. ben al heel lang met die aspergeguest bezig…
maar wij konden 216 uur geen guest doen want niemand had bonbons…
Starten jullie elke x een nieuwe quest, want wij hebben toevallig paar dagen geleden ook weer eens een nieuwe gestart die we ook niet konde doen omdat er weer bolletjes wol nodig waren.
En ik ben pas bij quest 28, het gaat gewoon langzaam vanwege de honing en wol moet er gewoon op wachten.
Maar koop jij dan ook wel eens wat honing/wol enz omdat je zo snel door die dierlijkeproducten questen heen rampt :mrgreen:
hey
nou eigenlijk koop ik heel weinig… heb bv bij die laatst guest de laatste 40 honing wel bij gekocht… maar verder vrij weinig…
moet hierna heel veel aardbeien, denk dat ik daar wel zo af en toe eens wat van koop…
en ik kan nu in level 26 ook mijn imker weer uitbreiden… nog even centjes sparen
Starten jullie elke x een nieuwe quest, want wij hebben toevallig paar dagen geleden ook weer eens een nieuwe gestart die we ook niet konde doen omdat er weer bolletjes wol nodig waren.
Ik begin ook maar eens overdag met wat aardbeien sparen, en ga me asperges nu niet meer verkopen.
Heb jij je 6de tuin wel al open oessie ?
nee die 6e tuin is erg veel centjes… spaar eeerst voor wat uitbreidingen…
heb 20 kippies nu… ook erg fijn… ga nu sparen voor extra bijen… (moet nog 50000 ad voor sparen…
en dan kijk ik wel even verder… na de bosbesseguest kun je ook 3e boerderij kopen waarvan de 1e 2 velden goedkoper zijn dan het 6e veld van boerderij 2…
wij starten steeds met een nieuwe guest… dit keer konden we hem alleen niet doe, maar nu wel weer… (heul veel uien :shifty: )
Joehoe! Level 19! Woensdag mijn bijtjes aanschaffen :dance:
super fleur :dance:
Ik ga ook niet sparen voor die 6de tuin, ga nu ook alles updaten, wil ook mijn laatste 2 akkers graag de waterbemesting doen.
En komt het vaak voor dat als je een nieuwe quest start, die niet kunt doen ?
Heb hem denk ik nu zo’n 5 x gestart, en 1 x daarvan konden we die quest doen :think:
ja bij ons is het nu 2 x voorgekomen bij een guest (niet dezelfde guest overigens) …
nu moeten we zonnebloemen en uien… maar we hebben even de tijd…
ja ik moet ook nog 2 akkers upgraden… maar nu eerst besloten voor een derde bijenkorf te gaan…
Kan ik nog iemand verblijden met 900 aardbeien voor 1,31 p/s ?
Ik ben vandaag level 23 geworden Niet dat ik daar veel aan heb, want heb niet zo de behoefte om nu mijn kippenhok uit te breiden, maar het idee is leuk
Ik denk dat ik naar bed moet, maar heb helemaal geen zin :shifty: