Dat is lekker zeg tot 2011 :thumbup:
o ik ben daar trouwens -prul-
@mamma van sharondenise wrote:
JA joh Ilonka, lekker makkelijk hier komen pochen met je bijna derde tuin terwijl je helemaal niet in een gilde zit.
Zo kan ik het ook!!!
:-*
Parkpop was dus zonder Snoop ook leuk?

Tuin hebben we in mhe, ik heb een 3e boerderij

Ja, was echt super leuk! C.hiara heeft zich super vermaakt, stond de hele tijd te dansen en later hebben we gewoon op een kleed genoten van de muziek en het mooie weer. Hele geslaagde dag :thumbup:
JA weer een level-up, ben nu bij 25.
Ilonka hen net bij jou op de markt 120 bosbessen gekocht
weltrusten tot moregn ofzo
:-*
iedereen druk met tuinieren… ik ben nog steeds heel veel honing aan het verzamelen… maar dat gaat niet zo snel… denk dat ik maar spaar om mijn imker uitte breiden… zag dat dat bij level 26 kan., en ik schiet al mooi op naar level 26 :thumbup:
Ik ben alleen maar bezig met die 210 coins. Alles wat ik oogst gaan linea directa naar de marktplaats. Ze vragen al 660 AD voor 1 coin!!! Zo schiet het dus helemaal niet op! Nog 21 en dan ben ik er. Daarna kan ik weer verder met de quests enzo.
Als je ze eenmaal heb, hoef je er ook niet meer aan te denken
En ze gaan idd in rap tempo omhoog die coins. Ik hoef me niet meer druk te maken tot eind februari gelukkig :mrgreen:
Ben nu aan het sparen voor een extra veld en weer wat uitbreidingen… En misschien wel zo’n leuk radiotje voor de kipjes
heb jij je 3e boerderij al crazymom? wat koste die? pff ik moet nog heel veel guests eer ik daarben…
heb gister guest 30 afgerond… nu druk met asperges dus
oessie, :dance: nr 30 in de pocket! Ik heb donderdag de 3e boerderij kunnen kopen. En hij kost 192.800,00aD … Was dan ook weer helemaal blut :lol:
Het houdt met die quest alleen heel erg op met de monsteraardbeien en bosbessen. De rest kon ik redelijkgoed en snel bij elkaar sparen en stonden dan ook al geruime tijd klaar op contract.
ja je moet echt veel aardbeien… dus ik doe er nu elke dag maar 4 velden in… heb er nu 16000 nog een lange weg te gaan dus
:dance: :dance: :dance: Ik heb de 210 coins :dance: :dance: :dance:
joepie… :dance:
En nu spinazie gaan sparen. Was wel grappig. Ik was vorige week vergeten dat mijn vierde akker ook weg ging zonder premium en die had ik volgeplant. Ik dacht dat mijn bloemkolen verloren gegaan waren. Maar nee hoor, vandaag waren ze gewoon klaar (en niet eens verrot na het warme weer van vorige week )
haha nee er verrot inderdaad niets… erg handig zulk soort groente
hoi hoi
zal jullie eens wat meer aandacht geven, ben zo druk dat ik nog amper op kok kom.
Wil er iemand misschien voor weinig 600 eieren kwijt ?
Zit al heel lang met een quest waar ik 1000 eieren en 15000 spinazie moet aanleveren en kom maar niet aan me eieren.
ilse is dat op server 1 of 2… ik kan op server 1 misschien wel wat regelen voor je
Zo heb net eindelijk quest 27 kunnen voltooien :dance:
Hoi allemaal,
Heb jullie ook verwaarloosd. Drukdruk en dan 's avonds veel buiten ivm warme huiskamer Maar verder alles goed hoor
Romata: je gaat lekker! (ik ben graan aan het sparen voor quest 24, maar heus wel dat ik daar een gedeelte van ga kopen)
Oessie: hoe gaat het met je aardbeien?
Fleur: jij zit nu een half jaartje veilig :thumbup: Ik had wat meer coins moeten kopen voordat de prijzen de pan uit stegen…nu dus toch maar weer elke dag wat coins kopen nu ze nog redelijk goedkoop zjn om na september ook weer een half jaar te kunnen verlengen
Crazymom: een derde boerderij! respect
Heeft iemand toevallig nog 50 mayo (of minder mag natuurlijk ook) voor mij? (ter herinnering: ik ben AngelaV )
Ben aan het sparen voor een mayo-fabriekje, maar als ik al mijn mayo-klanten eerst kan helpen gaat dat sparen een stuk sneller
Ik ga mijn (warme) bedje maar eens opzoeken
Hahaha wat een giller, ik zet net op mp per ongeluk mijn kat ipv de kikkervijver voor 1250,- neer.
Wordt ie ook nog gekocht, terwijl die dingen er al voor 300,- opstaan.
Mensen letten echt niet op.
Mijn kikkervijver staat er nog wel steeds op voor diezelfde prijs.
Ilonka, derde boerderie applaus
.
Angela heb wel wat mayo voor je, het kan alleen niet meer voor de prijs van afgelopen keer. De prijzen zijn daar te veel voor gestegen
Stuur me anders even een igm welke prijs je in gedachten had, dan komen we er wel uit!! :-
Romata, we zijn nu even ver met de quests, moet nog ruim 200 honing voor 28 bijelkaar sparen.
Ilse sorry. eieren kan ik niet kwijt.
Ben alvast vooruit aan het sparen voor de quests.
Ik ben op zoek naar wol, voor 45,- aD (of minder ) mag je het opsturen.
:-
wendy ik heb eventueel wol voor je…
angelaV… ik stuur je mayo