My Free Farm, kwebbelende kippen!

dank je,

ik ga net beginnen hahaha.

dus level 1 en bij server 2

Vanavond loopt mijn premium af. Ik spaar alleen nog maar coins voor een 1/2 jaar meteen. Nog 89 en ik heb er 210 :smiley: Helaas de komende dagen dus weer even “ouderwets” alles stuk voor stuk aanklikken :evil: Hihi. En mijn spinaziequest laat ik ook nog even links liggen…

fleur dat is inderdaad balen zeg… naja die 210 heb je zo bij elkaar hoor…

die honing bij mij gaat me weel te langzaam… :zzz:

wat zouden jullie doen? ik ben bij level 19, heb 3 akkers, koeien en kippen. Nu heb ik mijn laatste bouwplaats eindelijk vrijgespeelt, maar twijfel wat ik er op zal zetten…

ik heb destijds een imker gedaan :thumbup:

en wat heb je daarvoor nodig? om hem te laten produceren?

zonnebloemen of korenbloemen…

mijn bijenkorf is in werking :slight_smile: alleen jammer dat je maar 1 bei per korf kan huisvesten :S

ja je kan vanaf level 23 nog 1 bij kopen…

dan moet ik nog wel even :S

hoe krijg je coins dan?

@ikaa wrote:

hoe krijg je coins dan?

Kopen op de marktplaats of met echt geld :wink:

Dat laatste doe ik niet, ik vind het de kunst om ze gewoon in het spel zelf bij elkaar te krijgen. Je doet dan overal wel wat langer over maar dat vind ik niet erg.

Ik ben nu bij level 18. Als ik bij 19 ben offer ik mijn vierde akker op voor een bijenkorf.

o oke dan, dank je wel Fleur

ja je kunt ze op de markt kopen… zo heb ik er 210 verzameld en een half jaar premium kunnen nemen… :thumbup:

ik doe niet vanaf het begin mee ik ben later pas ingestapt (weet alleen niet meer wanneer)

ergens februari 2010 geloof ik

dat is toch wel vrij in het begin hoor… ik ben er begin feb mee begonnen en toen was net de start van dat spel

ikaa welkom :wink:

Ik neem gewoon elke x per maand premium, vind het zonde van mijn geld om zoveel coins te moeten kopen.

Maja wel makkelijk als je er een tijdje niet aan hoeft te denken.

Inderdaad makkelijk als je er een half jaar niet naar hoeft om te kijken (tegen die tijd ben ik het spel misschien ook wel zat?). En met een half jaar premium in 1 keer bespaar je toch 30 coins (okee, je moet er even voor sparen…)

Ik heb de eerste dag van het spel 1 keer 10 euro coins gekocht, en daar heb ik best veel mee gedaan om het spel op te starten.

Daarna ben ik meteen gaan sparen voor premium, toen ik de eerste maand had ben ik meteen gaan sparen voor een jaar.

Ik heb nu tot eind maart 2011 premium.

Ben nu nog steeds iedere keer coins op de markt aan het kopen.

Het is een mooi spaarpotje, coins verliezen hun waarde niet.

Sterker nog ze worden iedere week meer waard.

Maar ik ben gek hoor, vraag maar aan oessie.

Ik had in 2 weken gewoon 360 coins bijelkaar gespaard :oops: :lol: 8)

ja hahaha wendy dat was wel een bak inderdaad…

mijn premium begint op zijn einde te lopen (eind sep) dus ga me ook maar weer eens in coins verdiepen…