My Free Farm, kwebbelende kippen!

Ik heb er een heleboel gewist, nadat ik alles moest registreren op het freefarm forum.

Heb er nu nog 4 over, maar ik kom er de laatste tijd niet aan toe, ik lig tegenwoordig zelf ook wat vroeger te slapen.

Maar het is wel handig dat je een backup hebt als je er is een dagje niet bent.

ik heb er van een hele boel de gegevens… kijk elke morgen even bij de meeste…

moet wel zeggen dat tantetoe en sophie zelf hun tuintje niet zo goed bij houden hoor :naughty: :wink: :lol:

heb mijn kippen uitgebreid… ik heb er nu 19… (die laatste kon ik nog niet betalen :oops: )…

Die laatste kip komt dan nog wel

Ik hoop binnenkort mijn asperges bij elkaar te hebben: kan ik eindelijk weer eens een quest afronden. Heb ondertussen wel heel veel centjes gespaard, dus kom maar op met die nieuwe boerderij :lol:

ik heb ondertussen mijn 2de landje van mijn 2de boerderij

nu heb ik

5 akkers

1 x 15 kippen

1 x 2 koeien

1 x 1 korf bijen

1 Mayo

1 kaas

Ja ik heb ook 20 kippies, zo grappig er staat nu een radio in de stal waardoor ze sneller gaan leggen.

Jammer alleen dat er geen geluid in het spel zit.

Oesie, de 20ste kip is inmiddels ook binnen neem ik aan?

Mensen ik verkoop via het forum asperges voor 10 aD ps, als jullie wat nodig hebben stuur me dan een igm naar Shaya81.

Dan maak ik er een nog scherper prijsje van :wink:

Angela, goed bezig :thumbup: , echt er gaat een wereld open als je eenmaal die tweede boerderij hebt gaat het zooh hard.

Niet heel erg raar dat ze die levels zo ver uit elkaar hebben gezet, anders ben je er binnen een jaartje doorheen.

Inge, goed gedaan :thumbup: , jij gaat ook best wel heel erg hard, deed jij nu ook vanaf het begin mee, of ben je later ingestapt?

wendy ja ik heb kip 20 inmiddels ook… ben nu wel wel blut…

waar ga jij nu voor sparen?

en mocht je toevallig om 12 uur nog wakker zijn :wink:

@oessie wrote:

en mocht je toevallig om 12 uur nog wakker zijn :wink:

Met dit plakweer, vast wel denk ik :lol:

Sparen weet ik eigenlijk nog niet.

Heb wel berekent hoeveel ik moet hebben om schapen in 1 keer naar level 3 te nemen dat kost 115.700 aD maar dan moet ik weer een akker opgeven.

En ik moet nog 3 miljoen punten voor level 25 en dan kan ik mijn koeienstal ook weer uitbreiden, dat kost nog meer 159.600 aD.

Dus voorlopig sparen en dan zie ik het wel, eerts maar al die questen zien te halen.

Daar gaat ook een hoop aDtjes in zitten, ik ben niet zo geduldig dus ik koop vaak bij.

haha ja dat is ook zo… ik denk dat i knu maar eens mijn asperges alvast opspaar voor de guest die hierna komt…

en inderdaad misschien een koe erbij…

maar zag dat vanaf level 26 ik ook mijn imker weer uit kan breiden…

maar ja eerst maar weer veel centjes sparen…

wendy en maris, leuk zo’n radiotje, die wil ik eigenlijk ook wel :lol:

Angela :dance: je bent er bijna!

Inge, netjes die indeling! Ik denk dat ik er straks ook maar weer een akker bij plemp, toch wel erg handig die dingen.

Ik heb daarstraks level 26 gehaald en quest 33 afgerond. Nog een paar duizend bosbessen voor quest 34, want alle producten voor 35 staan al klaar op contract. Ik spaar nog 1 dag bosbessen en dan ga ik die krengen kopen, ben ongeduldig en wil die 3e boerderij. Ben maar begonnen met mijn voorraadkast helemaal leeg te verkopen, goed voor de ad’s. van het weekend wil ik die 3e boerderij hebben 8)

oh wat ga jij ongelooflijk hard zeg… ik kan bijna niet wachten op die 3e boerderij… maar heb nu ook nog geen centjes om dingen voor de guest te kopen…

heb wel al 5800 bosbessen gespaard, voor een guest die er over een tijd aan komt haha…

en ik zie ook nog een heel veel aardbeien guest * zucht*…

maar eerst nog maar even mijn honing verzamelen…

maar hoe hoger je komt, hoe meer punten je ook krijg voor je gewassen, dus het gaat ook best wel een stuk sneller natuurlijk…

ja dat is zo… maar ik moet nog wel aardig wat punten voor level 26… maar oke we hebben geduld … haha

en scheelt denk ik ook wel dat je niet bij een gilde zit … dan kun je natuurlijk veel meer producten verkopen…

JA joh Ilonka, lekker makkelijk hier komen pochen met je bijna derde tuin terwijl je helemaal niet in een gilde zit.

Zo kan ik het ook!!! :hand:

:wink: :-*

Parkpop was dus zonder Snoop ook leuk?

Ik heb trouwens nog 1,146,434 punten nodig om level 25 te bereiken.

ja ik moet zeggen dat jij ook enorm hard gaat wendy… straks haal je mij nog in… :naughty:

mag ik ook meedoen en hoe werk dat om bij jullie op de lijst te staan?

welkom ikaa… in welk level ben jij?

en op welke server… anders moet je even een PB doen naar crazymom dan kan je vast wel op de lijst…

veel tuinierplezier :thumbup: