Ohh wat rot Oessie hooikoorts, hier gelukkig geen last van. Maar als ik zie hoeveel last mijn broertje er altijd van heeft echt sneu…
:hug:
Succes met je hooikoorts oessie…
en ik heb einderlijk mijn quest 17 voltooid… heb er echt heel lang over gedaan…
goed van je juudje :thumbup:
Ik kan vandaag eindelijk quest 26 voltooien, moet nog 4 uur wachten op mijn honing
je gaat ook hard romata…
ik heb mijn eigen guest (30) maar even op laag pitje staan… wil nu eerstcentjes sparen voor wat meer kippies… ben al mooi eindje op weg
Maar ik blijf weer heel lang steken straks bij 28…
Wol heb ik haast niet, en honing gaat ook heel erg langzaam hier, maja geeft niets…
Waarom wil je extra kippen Oessie, spaar je niet liever voor die laatste tuin ?
En heb je ook al je tuinen al allemaal geupdate tot 2 sterretjes ?
geen idee dat laatste veld kost me wel heel veel centjes… dan heb ik eerder een 3e tuin denk ik…
ik wil alle uitbreidingen sparen… en moet inderdaad nog 2 akkers upgraden…
genoeg te sparen… maar mijn doel is eerst 20 kippen hahaha
Ja ik ook heb al zo’n 120.000 met de asperges op de markt meegerekend.
Dus nog 14.500 te gaan voor de kippies.
Akkers oe ik niet meer upgraden, voegt voor mij niets toe, ik oogst niet op de minuut.
Kaas en mayo vindt ik ook onzin, dat haal je er nooit uit.
Ik probeer iedere keer te sparen om mijn kippenhok uit te breiden maar telkens als de coins onder de 500 zijn (490) en ik heb net wat geld gespaard dan geef ik mijn geld weer aan de coins uit, haha! Ik heb er nu 80 en ga door voor de 210 :mrgreen: Dan doe ik maar wat langer over mijn quests met eieren…
(Da’s ook een “streven”; geen producten kopen op marktplaats voor mijn quests maar ze echt zelf planten/sparen. Tot ik natuurlijk een keer een monsterlijk groot aantal krijg en ik bezwijk, hihi.)
haha ja inderdaad… ik heb de meeste guest wel zef gespaard, maar de laatste heb ik echt 600 eieren bij gekocht… pff wat veeel…
ben nu al beetje voorruit aan het kijken… zie dat ik binnenkort enorm veel aardbeien en bosbessen moet dus die spaar ik alvast, net als de asperges… nu moet ik heel veel honing dus die doe ik dan wat minder snel
Dat doe ik ook, ik kijk ook vooruit. Nu heb ik een quest met melk en eieren. Dat is gewoon een “questie” van wachten tot ik er genoeg heb, daar kan ik verder niet veel aan doen om het sneller te laten gaan. En dus spaar ik alvast spinazie vooruit.
ach ja die tuin houdt je lekker bezig hahah…heb er alles voor de nacht al in… niks mee te doen… dus zal zo eens lekker nog even voor de tv hangen… F. is nog op het buurtfeest, ik nie, ben vandaag behoorlijk verbrand… net even lekker gedoucht.
Erg he? Dat rekenen de hele dag Nu zit alles voor de nacht erin. Geen dingen die langer dan 8 uur moeten want morgen gaan we al vroeg weg en dan wil ik 4 velden spinazie planten. die zijn dan klaar als we weer thuis komen. En zo rekenen we de hele dag door :mrgreen:
haha je bent al net zo erg als ik :mrgreen: … ik moet morgenmiddag weg, zit al helemaal te berekenen wat er voor die tijd nog uit kan… haha… zit jij trouwens al bij ons gilde :think:
Nee, nog niet. Ik kom erbij begin augustus, na mijn vakantie. Iemand die het spel verder niet (goed) kent neemt het van me over als ik er niet ben en die wil ik niet opzadelen met de groepsquesten.
oke nee dat is inderdaad zo… we zien je in augustus wel verschijnen
is er toevallig iemand die mijn tuin af en toe bij houdt. Niet dat ik het erg vindt, lief zelfs :mrgreen: :mrgreen: maar was gewoon benieuwd
karin ik niet hoor… ik heb jou gegevens niet
@Karin1981 wrote:
is er toevallig iemand die mijn tuin af en toe bij houdt. Niet dat ik het erg vindt, lief zelfs :mrgreen: :mrgreen: maar was gewoon benieuwd
Ik ook niet Karin.
Ik ook niet, heb van niemand gegevens hier.