My Free Farm, kwebbelende kippen!

@crazymom wrote:

oessie, stiekem berichtjes veranderen :mrgreen: anyway, ik had hem al gelezen en dat soort dingen moet je niet op een openbaar forum zetten :angel:

Elka, daar zal je gewoon het standaard antwoord krijgen. Handel tussen 1 IP adres is niet toegestaan. Ook niet voor normale prijzen.

Hoest verder met de koei’n en kippen :angel:

Ik spaar voor kip 11, 12, 13, 14 en 15 :wink: Maar ik ben nog lang niet zover als jullie! Ik ben wel heeeeeel blij dat ik nu aanplanthulp heb :mrgreen:

Ik kan niet meer zonder die aanplant hulp :oops:

Echt, van dat ding wordt je lui. Op sever 2 speel ik bijna nooit omdat ik dus nog geen level 17 ben en dus moet klikken :oops:

Ik wilde eerst pas weer een premiumaccount als ik terug was van vakantie, begin augustus. De eerste loopt 30 juni af, maar dan moet ik het ruim 2 weken zonder doen voordat ik mijn tuintje tijdelijk overdraag aan een vriendin (die zich dan ook wezenloos moet klikken…net als ik) en dus ben ik maar weer coins aan het sparen voor de volgende maand premium…

crazymom… :shifty: :-*

fleur haha ja ik zou ook niet weten watik zonder premium moest… gelukkig heb ik nog tot sept… alhoewel dat ook wel al snel is… :think: …

ik wil sparenvoor meer kippen… maar wil ook de guests verder doen… ik wil veel te veel volgens mij

Heeft iemand toevallig wat coins voor me, mijn premium loopt de 24ste af :frowning:

@romata wrote:

Heeft iemand toevallig wat coins voor me, mijn premium loopt de 24ste af :frowning:

Zo duur zijn ze toch nog niet op de markt?

Als ik wil kan ik nog een jaar premium bijelkaar sparen in een week tijd.

Maar dat is ook zo overdreven, whahahaha.

Al hoewel, mischien gaat ik dat wel doen, of ben ik dan heelmaal een malloot :shifty: :lol:

whahah ach ja waarom niet… ik moet eigenlijk ook beetje bij beetje weer coins gaan sparen…

romata helaas ik heb ze niet voor je… kan ze zelf ook heel goed gebruiken…

en wendy misschien ook wel verstandig, want als het zo gaat als bij molehile nou dan gaan ze nog wel 10 keer de lucht in

ik vnd het verschil tusen de prijs van coins op server 1 en 2 ook al zo groot… mijn man speelt op server 2 en naar mijn idee zijn daar allle prijzen veel lager, en dus ook de coins prijzen. Helaas heb ik daar weinig aan :slight_smile:

Ik speel op server 1 en in het begin, toen ik net begon (begin mei) heb ik de meeste coins voor 425 zo’n beetje gekocht per stuk en nu zijn ze al rond de 500!

Heb ze vanmorgen toch maar gewoon gekocht op de markt, gisteravond stonden ze nog boven de 500. Vanmorgen net wat eronder :thumbup:

ja ze worden steeds duurder die coins… helaas… ik ga eerst sparen voor kippenuitbreiding en dan maar weer eens 210 coins verzamelen

Ik ben al blij als ik er 40 heb, hihi.

haha ja ik heb doorgespaard tot 210 omdat je dan een half jaar premium heb en het dus geloof ik 30 coins scheelt… :thumbup:

@oessie wrote:

haha ja ik heb doorgespaard tot 210 omdat je dan een half jaar premium heb en het dus geloof ik 30 coins scheelt… :thumbup:

Ja, dat weet ik maar dan ben ik eindeloos aan het sparen en over 1 week is mijn maand premiumaccount al afgelopen en ik was toch echt niet van plan om het nog zonder te gaan doen, hihi.

Ik heb net mijn derde koe gekocht. Nu ga ik dan toch maar voor de kippen 11 t/m 15… :wink:

ja in het begin heb ik eerst ook wel een maand premium gedaan hoor… ik kan ook niet meer zonder…

maar ik ga nu echt eerst voor 16 t/m 20 kip sparen… dat is mijn doel op dit moment :lol:

Ojee, ik vergeet die farm elke keer, zal er zo gelijk weer eens op gaan kijken :oops: :oops: :oops:

je weet niet wat je mist marieke :mrgreen: :lol:

wat is het hier rustig :shock:

ik zit beetje verplicht binnen omdat ik zo ontzettend last van hooikoorts heb…

verder moet ik heel veel honing en wol voor mijn guest… dus daar ben ik wel even zoet mee… ben al op de helft met sparen voor mijn kippenuitbreiding…

Nou Oes vertel, wat mis ik allemaal :mrgreen:

Gisteren netjes weer eens gezaaid en geoogst, zal er straks ook weer kijken :smiley: