Ik wilde eerst pas weer een premiumaccount als ik terug was van vakantie, begin augustus. De eerste loopt 30 juni af, maar dan moet ik het ruim 2 weken zonder doen voordat ik mijn tuintje tijdelijk overdraag aan een vriendin (die zich dan ook wezenloos moet klikken…net als ik) en dus ben ik maar weer coins aan het sparen voor de volgende maand premium…
ik vnd het verschil tusen de prijs van coins op server 1 en 2 ook al zo groot… mijn man speelt op server 2 en naar mijn idee zijn daar allle prijzen veel lager, en dus ook de coins prijzen. Helaas heb ik daar weinig aan
Ik speel op server 1 en in het begin, toen ik net begon (begin mei) heb ik de meeste coins voor 425 zo’n beetje gekocht per stuk en nu zijn ze al rond de 500!
haha ja ik heb doorgespaard tot 210 omdat je dan een half jaar premium heb en het dus geloof ik 30 coins scheelt… :thumbup:
Ja, dat weet ik maar dan ben ik eindeloos aan het sparen en over 1 week is mijn maand premiumaccount al afgelopen en ik was toch echt niet van plan om het nog zonder te gaan doen, hihi.
Ik heb net mijn derde koe gekocht. Nu ga ik dan toch maar voor de kippen 11 t/m 15…