My Free Farm, kwebbelende kippen!

moet jij hem niet quoten he :wink:

Jullie zijn allemaal al verder. Hebben jullie tips wat ik nu het beste kan doen? Ik heb 4 akkers, een kippenhok met 10 kippen en een koeienstal met 2 koeien. Ik ben bij quest 16 (1836 kruiden en 240 eieren). Mijn vierde akker wil ik eventueel opofferen voor iets anders maar wat is slim? Een mayofabriek? Een schapenstal? Of wachten tot level 19 en een imker neerzetten? (Ik ben nu net bij level 17). Wie kan me een goed advies geven? Ik spaar heel langzaam coins voor nog een maand premium account maar die neem ik pas als we begin augsutus weer terug zijn van vakantie. Zonde om 3 weken weg te zijn en een premium te hebben. Die akker ben ik vanaf 30 juni dus ook tijdelijk kwijt…

Ik wil dan vanaf begin augustus ook in jullie gilde komen. Nu zou ook wel leuk zijn maar iemand die dit spel verder niet kent neemt het over als ik met vakantie ben en die wil ik niet opzadelen met gildequests. Die hoeft van mij alleen maar te zaaien en oogsten tot ik weer terug ben.

fleur… ik zou zelf wachten tot level 19 en een imker doen… mayo kost je echt best veel eieren, dan kun je beter 15 kippen hebben… schapen leveren niet erg veel op… dus ik zou nog even lekker groenten doorsparen en verkopen en dan een imker…

ondertussen misschien kipjes en koeien uitbreiden…

Dank voor je tip! Lekker geld sparen dus voorlopig.

ja ik zou denk ik voor een of twee extra koeien sparen en 15 kippetjes :thumbup:

@oessie wrote:

ja ik zou denk ik voor een of twee extra koeien sparen en 15 kippetjes :thumbup:

Dat is idd wel een goed plan dan want de volgende quests is heel vaak met veel melk en veel eieren.

niemand aan het tuinieren vandaag?

jawel hoor… ben lekker aan het rommelen :mrgreen:

heb net guest 29 voltooid :thumbup:

gaat hard he

maar heb wel amper de tijd om mijn eigen quest af te ronden :mrgreen:

:clap: oessie

Ik heb daarnet ein-de-lijk monsteraardbeienquest nr 32 afgerond :dance:

Nu nog 40.000bosbessen sparen :roll: :mrgreen:

crazymom. haha de monsteraarbeienguest… ja dat is volgens ij ook een pittige…

ik ben echt zielig nu heb helemaal geen eitjes meer…

Oessie, je schreef net dat je het indirect handelen niet helemaal eerlijk vind. Is ook zo, maar eigenlijk vind ik deze regel van het spel niet helemaal eerlijk. Je mag niet onder een bepaald percentage van de marktprijs verkopen. Die regel bestaat al, dus waarom dan ook nog eens een keer die regel van het onderling handelen? Hoeveel kun je het spel dan effectief benadelen, als je toch niet voor een belachelijk lage prijs mag verkopen?

Ik vind dit echte een overdreven en overtrokken regel!

@Elka wrote:

Oessie, je schreef net dat je het indirect handelen niet helemaal eerlijk vind. Is ook zo, maar eigenlijk vind ik deze regel van het spel niet helemaal eerlijk. Je mag niet onder een bepaald percentage van de marktprijs verkopen. Die regel bestaat al, dus waarom dan ook nog eens een keer die regel van het onderling handelen? Hoeveel kun je het spel dan effectief benadelen, als je toch niet voor een belachelijk lage prijs mag verkopen?

Ik vind dit echte een overdreven en overtrokken regel!

Dat het niet mag wil niet zeggen dat het ook niet wordt gedaan natuurlijk.

Wij zijn zo eerlijk om wel met normale prijzen te handelen.

Maar vele ook niet, vandaar die regels.

overigens zijn ze neit nieuw he, bij mollehille gelden dezelfde regels

elka je hebt PB :wink:

Laat ze dan op die contractprijzen gaan letten in plaats van die chaos van bijhouden wie wanneer welk tuintje bijhoudt en of ze onderling handelen!

Ik heb MH nooit zo extreem gezien met die regel. Je mag niet met twee acounts op een server onderhandelen, daar kan ik me best in vinden, maar niet dat je niet mag onderhandelen als je af en toe iemands tuintje onderhoudt. Daar is dan die contractprijs regel weer voor. Dit is dubbelop.

Maar goed, het heeft weinig zin om hier te mopperen. Als het me echt mijn neus uitkomt dan mopper ik wel op het forum van MFF.

Elka pb van oessie al gelezen?

:wink: :mrgreen:

:-*

:mrgreen: hoe weet jij nou wat ik PB naar Elka? :think: :mrgreen:

:mrgreen:

Ja, gelezen!

ik heb het trowuens als vraag gedeponeerd bij het MFF forum. Eens kijken wat ik voor reacties krijg.

oessie, stiekem berichtjes veranderen :mrgreen: anyway, ik had hem al gelezen en dat soort dingen moet je niet op een openbaar forum zetten :angel:

Elka, daar zal je gewoon het standaard antwoord krijgen. Handel tussen 1 IP adres is niet toegestaan. Ook niet voor normale prijzen.

Hoest verder met de koei’n en kippen :angel: