Ik heb hem net geaccepteerd, helemaal super :thumbup: :dance:
Nog 20.000 te gaan :mrgreen:
@mamma van sharondenise wrote:
Angela bedankt voor de wol!!!
Hoe staat het er met jouw boerderij voor inmiddels?
Als je het een of ander nodig hebt, geef je maar een gil hè!!
:-*
Graag gedaan. Gaat wel lekker nog eigenlijk. Kan sinds een paar dagen asperges verbouwen: hard aan het sparen dus. Maar wil ze minstens voor de helft (en liefst helemaal) zelf gaan kweken, dus dat gaat nog wel ff duren :shifty:

Crazymom: 400 aarbeien onderweg
Heeft er nog iemand 30 mayonaise voor mij?
ik alweer een akkertje opgezet :mrgreen:
Asperges gaan wel lekker hier, zet elke avond als het even kan 3 velden vol en die verkoop ik dan de volgende dag. Zo tikt mijn geld aardig aan :thumbup:
ja asperges doe ik erook savonds in, verkopen inderdaad leuk…
heb er vanavond een keer wat andrs in gedaan, overal iets anders in haha…
heb nu ook bosbessen, dus ook maar veldje erin gedaan…
moet heel veel eitjes verzamelen voor mijn guest,… anders zou ik ze wel kopen maar mijn geld schiet niet echt op :think:
ben jij al bij quest 29 dan oessie :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik pas bij 26, en moet 210 honing en heb er pas 83 :mrgreen:
ja inderdaad bij die guest ben ik… maar deze doe ik op mijn gemakkie hoor… ik ben op de helft ongeveer
Super hoor…
Ik zal straks wel weer heel lang blijven steken bij die Graanopdracht, dus als je wil mag je me weer regelmatig wat graan sturen als je hebt.
Romata: WB! Fijn dat het een leuk weekje was! en je gaat goed met je level :thumbup:
Oessie: :dance: bosbessen, ga maar flink sparen, je heb er straks heeeel veel nodig
poeizie: Ik had denk ikook nog even gewacht met de kaasmakerij :shifty:
Szus: tnx voor de aardbeitjes :thumbup: Ik heb je 30 mayo teruggestuurd
Wen: gewoon gaan joh! ik heb ook nietzoveel met de muziek, maar het is wel gezellig! :dance: en snoop komt he
Romata, tijdens die graanopdracht kan je alvast lekker sparen voor de volgende quests, of ga je ze zelf proberen te verbouwen :think:
ach nouja nu heb ik hem iig … wie weet wat voor leuks het me brengt :mrgreen:
Ilonka, snoop komt niet.
Burgemeester geeft geen toestemming.
Kan nog verandering in komen, maar verheug je niet.
Ik ben weg ik hoor jullie morgen weer.
Oess ik ga straks je asperges oogsten.
Dag meisjes dikke :-*
punten, heel veel punten Ach, je heb de kaas nodig voor quests en ze brengen toch nog rond de 100aD stuk op op de markt. Het gaat alleen zo langzaam.
:shock: WAT :shock: geen snoop… Dan ga ik niet :snooty:
Grrr nee crazymom, vind het vreselijk iritant dat graan, soms stop ik er wel eens wat in maar het schiet echt voor geen meter op met dat graan :wall:
romata… ik wou eigenlijk dat account weg doen omdat ik zelf niet meer mag handelen met een aantal waar ik de tuin van doen… dus heb al tijdje niets in die tuin gedaan… met jou kan ik natuurlijk wel handelen omdat ikjou tuin niet doe (maar daar heb ik dan zelf weer niets aan helaas) maar zal kijken of ik nog wat heb staan daar…
Oessie: je kunt eventueel nog indirect handelen: voor een lage prijs verkopen aan iemand bij wie je nooit in de tuin komt. Die kan het dan weer (voor 10% meer zodat ze zelf geen verlies maakt) doorverkopen aan een account waarin jij wel actief bent…
Iets meer gedoe, maar soms misschien de moeite waard?
@crazymom wrote:
Szus: tnx voor de aardbeitjes :thumbup: Ik heb je 30 mayo teruggestuurd
Ik heb je nog 2 contractjes gestuurd. Maar als je ze niet meer nodig hebt mag je ze natuurlijk weigeren ;)
Ik ga een dagje vrijwilligen bij stichting AAP, en dan naar het theater: ben hier vanavond laat weer :mrgreen:
:-*
@Szus wrote:
Oessie: je kunt eventueel nog indirect handelen: voor een lage prijs verkopen aan iemand bij wie je nooit in de tuin komt. Die kan het dan weer (voor 10% meer zodat ze zelf geen verlies maakt) doorverkopen aan een account waarin jij wel actief bent…
Iets meer gedoe, maar soms misschien de moeite waard?
nee dat doen we maar niet…is niet eerlijk
:lol: :lol: