oessie heb jij op s1 nog die aardbeien nodig?
ik heb er sowieso 3500 voor je als je wilt
hoi hoi
ja ben nog steeds bezig met aarbeien, maar wil het even rustig aan doe…even centjes sparen om mijn imker uit te breiden… wel lief aangeboden… :-*
hallo ik zit nu net in level 10.
bij wie kan in de boerengilde?
ikaa wij zijn gilde kippenkok… maar moet zeggen dat als je nog maar in level 10 bent het erg moeilijk is om mee te komen… zou eerlijk gezegd wachten tot level 20… zo kunje mooi nog wat opsparen… want we krijgen vaak producten (asperges, zonnebloemen, korenbloemen) die jij nog niet hebt… maar wij moeten dan wel jou deel doneren snappie?
o waarom is dat dan?
ik ken het spel nog niet zo heel lang vandaar
De meeste mensen daar in het Gilde zijn ongeveer bij level 20 of hoger.
En dan krijg je ook producten vanaf dat level dat je moet leveren.
Aangezien je bij level 10 bent, en dan nog heel erg veel producten niet hebt zullen de andere gildeleden jou deel dan moeten doneren.
ikaa inderdaad als er bv asperges gevraagd worden dan heb jij die nog niet, maar wijmoeten dan wel jou deel doneren…
ik bedoel meer van waarom moet je leveren?
dat stukje snap ik niet
je hebt een bepaalde tijd om een opdracht te voldoen… bv 144 uur voor 50000 komkommers en 20000 uien (ik noem maar wat)… haal je dat niet is de opdracht mislukt en hebben de mensen die wel gedoneerd hebben vooor niets gedoneerd…
echt wat mee krijgen kun je niet… er is een clubhuis met een chat erin, waar je met elkaar kunt chatten… en je krijgt dingen voor je clubhuis (die word steeds mooier en luxer) ook krijg je de punten wat je levert in het gilde ook bij je eigen punten op…
Heeft er iemand wat wol voor mij voor een leuk prijsje ??
contract mag je gewoon sturen naar romata
heb je wat gestuurd romata :thumbup:
helemaal super Oessie :-*
Als iemand ook nog wat honing heeft is dat ook welkom, heb er nog 42 nodig…
Ben die quest beu :P, ook al kan ik nog niet verder met de volgende quest… Maar wil graag bosbessen
oke vandaar.
dat wist ik niet.
nou dan ga ik maar hard werken.
bedankt voor de info
en waar kan je die clubhuis vinden dan?
ben je al bij de bosbessen guest dan romata?
Grrr Oessie ik heb nog niet eens bosbessen :wall: , vandaar dat ik ff door mijn questen heen wil en zo op deze manier wat punten kan weg spelen.
o zo, oke dan.
het is helemaal duidelijk.
sorry voor al deze vragen
geeft niets hoor ikaa… vraag maar raak
@romata wrote:
Grrr Oessie ik heb nog niet eens bosbessen :wall: , vandaar dat ik ff door mijn questen heen wil en zo op deze manier wat punten kan weg spelen.
oh oke op die manier… ik ben ook al beetje bosbessen aan het sparen voor de guest,. heb er 8500 inmiddels… ik hoop morgen of overmorgen die aspergeguest af te maken… daarna komt die monsteraardbeienguest