ohhh oke
hahahaa wat mot het kosten ?
dan kan ik kijken wat ik in kas heb
heb net mijn laatste lappie grond vrij gemaakt
zit nog te dubben of ik nu een 4 de akker ga nemen
een mayo keuken of toch ff wacht tot ik bijtjes kan nemen :roll:
Lastig altijd die keuzes.
Ik heb op s1 een tijd maar twee akkers gehad zodat ik met dierlijke producten punten kon gaan sparen. Maar nu heb ik mijn kaasfabriek daar weggehaald om toch maar 3 akkers te hebben. En dat vind ik toch wel het minimum aan akkers.
Volgens mij heb ik iets van 10 of 100 aD betaald om erbij te komen.
ohhhhh daar doen we het wel voor :mrgreen:
ja ik heb nu 3 akkers een kippenhok met 10 kipjes en koeien
Volgens mij levert beide best lekker op. Alleen honing is volgens mij in de laatste twee maanden enorm gezakt dus weet niet of dat nog meer zakt maar merk bij het kopen wel dat het een stuk makkelijker koop nu
Als het bedrag naar beneden is van het gilde zal iemand het hier wel neerzetten.
het is aangepast hoor
oke :mrgreen:
heb me aangemeld 8) pompidompidom
ben jij renate?
@poeizie wrote:
ohhh oke
hahahaa wat mot het kosten ?
dan kan ik kijken wat ik in kas heb
heb net mijn laatste lappie grond vrij gemaakt
zit nog te dubben of ik nu een 4 de akker ga nemen
een mayo keuken of toch ff wacht tot ik bijtjes kan nemen :roll:
Zo zit ik ook te dubben, haha! Ik heb 3 akkers (1 van premium), kippenhok, koeienstal en heb nu bijna de 22.800 bij elkaar om de laatste vrij te spelen. Ik begin met nog een akker denk ik en dan kan ik tzt bijen of een mayofabriek erop zetten. Ik ben er nu nog niet uit wat het gaat worden. En op een akker kan ik dan nog tijdelijk lekker groenten gaan sparen.
ja precies… denk idd ook dat nog een akker het beste is tot ik bijtjes kan nemen
Pff het 4 veldje krijg ik maar niet bij elkaar van boerderij 2,
88.420,00 aD :shock: is best veel dan!
ja inderdaad dat is flinks sparen… maar uiteindelijk lukt je dat :-*
ik zit in dubio of ik eerst mijn schapen ga uitbreiden omdat er zoveel wol nodig is voor de quests of doorsparen voor akker 4 van boerderij 2!
ik heb wel schapies genomen…
heb je je imker al uitgebreid?
nog 35000 aardbeien… pfff… wat een ka-uu-tee quest zeg :roll:
crazymom misschien weet jij dat ook wel… ik doe elke morgen eitjes rapen bij een aantal gildeleden, moet ik dat ook melden? en kan ik dat gewoon 1 x melden of moet ik elke dag dat melden :think:
Ja dat moet je ook melden.
Je mag dan ook niet meer handelen onderling, houd daar wel rekening mee.
http://forum.myfreefarm.nl/viewtopic.php?f=69&t=31&start=0
in dat berichtje zet je:
- jouw boerderijnaam + forumnaam + gebruikers ID
en dan de rest van de namen + (evt forumnamen) en gebruikers ID
En je hoeft het maar 1x te melden, niet elke keer.
Ik ben blij dat ik dat onderdeel niet moddereer :mrgreen: chaos alom daar vandaag :shock:
ja ik had shadow ook al een berichtje gedaan… maar dan zal ik eens even alle ID adressen verzamelen… haha dat is van ons hele gilde zowat…
ik handel verder niet met deze, maar stel ik zou dat willen. als ik dan een contract stuur van oessie naar bv shaya en zij accepteerd dat gewoon op haar pc… mag dat dan ook niet
?