My Free Farm, kwebbelende kippen!

zo dat doe je goed :smiley:

ik heb hem nu tot de 23e zit op 50 coins maar de coins zijn op het moment echt stervends duur :thumbdown:

dus denk dat ik door spaar om een akker te upgraden :lol:

ik heb iig een maand bij elkaar gespaard

@crazymom wrote:

poeizie: wel lief zijn op de chat, anders kom ik kicken :mrgreen:

ik ben altijd lief :mrgreen: :angel:

mooi zo :thumbup: :mrgreen:

iedereen druk bezig met de kipp’n en koei’n :angel:

ja moet even mijn tuin gereed maken voor de nacht want ik ga weg strakkies… presentatieavond van het werk…

verder tuinier ik lekker door… ga sparenvoor een 4e schaap en mijn guest is heel veel honing dus daar ben ik ook druk mee…

markt… erg vaag

snap er weinig meer van…

ik zie het al :? alleen over coins betaald de koper dus de commisie

en bij de rest de verkoper

ja lekker logisch ook :doh: is om het makkelijk te houden natuurlijk zucht

heb ze maar eraf gehaald…

Als het goed is heb je bij het erop zetten een venster gezien, daar moet je even op letten wat je graag wil, het is dus een keuze die je maakt.

ja inderdaad je betaald een soort van commissie over je coins. en dat kun je daar dus aangeven

nee de klant betaald commisie bij de coins :S

en als je terug kijk zie je dus idd wat jij ontvang niet wat de klant betaald :roll:

niet erg handig dus…

maar goed heb uitgevonden hoe ik ze moest verkopen voor 491 was even puzzelen :roll:

Het is nu even rot, maar uiteindelijk is het een heel mooi systeem.

Anders betaal je over een anderhalf jaar ook 8000 aD per coin zoals bij MH.

wauw lekkere steiging in de coins :shock:

is er trouwens op zowel server 1 als 2 de kok gilde?

en mogen er nog leden bij? :mrgreen:

jahoor er mogen meer leden bij… het is wel het verstandigst om het pas te doen als je in level 20 bent, aangezien veel guest die producten gevraagd worden

als je erin wilt even een seintje geven dan doet sophie het aanmeldpremie even omlaag

@oessie wrote:

jahoor er mogen meer leden bij… het is wel het verstandigst om het pas te doen als je in level 20 bent, aangezien veel guest die producten gevraagd worden

als je erin wilt even een seintje geven dan doet sophie het aanmeldpremie even omlaag

En ik doe ook nog steeds mijn best. Bijna bij level 16 dus het duurt helaas voor mij nog even… :wink:

geeft niets hoor, jullie kunnen er straks altijd bij… je mag er van mij nu ook wel bij, maar denk dat je juist nu nog even lekker kunt sparen… want ze zijn best wel pittig die guests, en het aantal te doneren producten worden bereken op het aantal gildeleden

wat ik me afvraag…blijven we dat niet houden.

Tegen de tijd dat iemand die nu level 16 is level 20 heeft bereikt dan is een groep al weer bij level 26 ofzo :stuck_out_tongue: en dan worden er vast producten uit level 26 gevraagd.

Bedoel daarmee niet te zeggen dat er dan geen mensen meer bij kunnen komen maar meer dat dat probleem altijd zal blijven du ze dan toch net zo goed nu erbij kunnen komen.

Scheelt ook weer voor de punten van de nieuwkomers.

Vanaf quest 61 krijg je toch punten voor deelname maar dat is afhankelijk van het aantal producten wat je tot dan toe hebt geleverd, of heb ik dat fout? Als dat namelijk zo is dan is het toch beter om nu bij de gilde te gaan?

oke ik ben op server 2 op lvl 17 … op server 2 zijn jullie ook?

op server 1 ben ik nog niet zo ver ben bijna op lvl 10 dus dat zal nog even duren :mrgreen:

Op server 2 zijn we er ook :smiley:

En daar ligt het level van de spelers ook lager dan op s1 volgens mij.

kippenkok2 zijn we daar :slight_smile:

Mocht je er bij willen dan moet oessie of sophie even het bedrag naar beneden zetten. staat nu op 10.000 aD :wink:

ja lijkt me leuk

maar 10.000 ad goeie genade

de ad gaat niet naar de persoon van de gilde toch?

tenminste dat had ik zo begrepen van een van de @

nee, dat gaat idd niet naar de gilde.

Maar het zal zo lager gezet voor je hoor. Die 10.000 aD is om mensen af te schrikken :lol: