My Free Farm, kwebbelende kippen!

veel plezier romata :smiley:

heb guest 27 voltooid :dance:

nouja zeg zelfs hier zijn er ook veel die verslaafd zijn aan MFF :mrgreen:

ik speel sinds april ook MFF… echt zwaar verslavend

mijn boerderijnaam -= renatetv bijde servers

maar ben verder op server 2

zijn jullie ook op de chat te vinden?

hoi hoi,

welke chat :think:

hier inderdaad ook veel verslaafden… we zitten zowel op server 1 als 2…

welkom in ieder geval

de chat van MFF :mrgreen:

http://mffchat.actie-forum.com/mffchat-h1.htm

oh oke… nou nee was er nog niet eerder geweest

hij doet het ook niet bij mij… moet nog wat installeren zegt die

oja waarscheinlijk java

oid wat overeenkomt

poeizie, hier zijn ze helemaal niet verslaafd aan mff :liar:

Als mijn berekeningen kloppen, kan ik over 14dgn mijn 3e boerderij vrijspelen/kopen :dance:

En dan stop ik met de quests 8) en ga ik adtjes verdienen :mrgreen:

:shock: sodeju wat ga je snel… ik heb echt veelmoeite met de guests afronden… heb nu net guest 27 gedaan, maar voor dat ik die 3e boerderij heb mag ik nog wel heel veel voor doen…

heb jij dingen gekocht dan?

Nou, dat valt opzich wel mee.

Ik heb heel veel vooruit zitten werken. Kijken welke quest er komen en dan vnl die producten opsparen. En zodra ik het benodigde aantal had, dan zet ik die op contract. Bv met wol en melk. Vnl de dure producten spaar ik zelf. Honing doe ik zelf, want die vind ik te duur om te kopen, en in de tussentijd spaar ik voor de kleinere en goedkopere producten (die monster aardbeienquest, als ik een leuke aanbieding zie, dan koop ik ze) en verkoop veel eitjes en daar koop ik weer questproducten van :shifty:

Ik begin nu blauw te zien van de bosbessen, al gaan ze relatief snel met sparen… nog maar 60.000 te gaan :roll:

ik heb die graan en mais ookallemaal gekocht hoor, dat was geen doen zeg… en heb een hele klap geld uitgegeven aan dat 5e veld… dus nu weer even sparen. heb nu heel veel wol en honing nodig.

ben niet jaleors op je hoor :liar: :wink:

Wat zijn die coins snel duur geworden! Gaat dat altijd zo rap? Toen ik 1 1/2 week geleden voor een premium aan het sparen was kocht ik de meeste voor ongeveer 445, soms 425 maar nu zijn ze al boven de 490 per stuk!

oessie: ja, die graan enzo heb ik ook gekocht hoor. Ik heb nog heel even een poging gedaan om het zelf te sparen, maar daar ben ik al heeeeeel snel vanaf gestapt. Kostte te veel tijd :wink:

poeizie: wel lief zijn op de chat, anders kom ik kicken :mrgreen:

Fleur: ja, die coins gaan rap omhoog, en die zullen ook blijven stijgen. Veel kopen ze met echt geld en dan wil je er zoveel mogelijk ad’tjes voor terug krijgen he :angel:

ik heb nog premium tot eind sep… maar ga denk ik beetje bij beetje ook al wat sparen voor nog een half jaar er bij aan… denk dat die verslaving nog wel even aanhoudt toch :shifty:

ik heb nu tot maart 2011

Ik koop er nu 2 per dag, of eens in de 2 dagen zodat ik nadat we weer terug zijn van vakantie weer een maand premium heb. sparen voor een half jaar lukt nog niet, ik heb eerst nog veel andere klusjes, hihi.

@ingemamavan2 wrote:

ik heb nu tot maart 2011

zo dat is lekker zeg :thumbup:

om persies te zijn tot

23-3-2011 - 14.34