ja dat kan ik me voorstellen hoor… voel je ook niet verplicht hoor… ik heb het smorgens soms ook druk en dan kan ik ook niet altijd jou tuintje doen. of ik doe alleen soms even je eitjes en koeien …
ja veel centjes dat veld… maar heb al 12000 ad , dus ben op de goeie weg… ik ga er extra koeien op zetten denk ik.
ja ik zag al dat je een 5e akker hebt… ik ben nu aan het sparen voor dat 5e veld… en denk dat ik daar ook tijdelijk eerst een akker doe… daarna misschien nog wat koeien…
Heb bijna het geld bij elkaar om die 3de plek te openen, wilde er eerst kaas plaatsen, maar twijfel toch om een akker te openen. Om asperges te kweken, momenteel verkopen ze zo goed, krijg regelmatig berichtjes met de vraag of ik veel asperges kan leveren.
heel mijn voorraad gaat er dan ook elke x doorheen…
gister weinig kunnen tuinieren omdat ik moest werken en niet verwacht had dat het zo druk zou zijn…
en vanmiddag ook weer weg, verjaardag van schoonmams…
ik heb nu bijna 160000 ad… dus nog even en dan heb ik dat 5e veld vrijgespeeld… daarna ga ik echt voor uitbreidingen van dieren en akkers upgraden… asperges verkopen inderdaad nog lekker dus die zet ik er elke avond ik en verkoop ze dan…
Ik zet mijn boerderie even op een laag pitje. Ik kijk er twee keer per dag even in, maar dat is het dan wel. Ben gewoon even met wat andere dingen bezig, dus wat minder op internet. Ik probeer wel zoveel mogelijk de quests mee te doen.
joepie heb dat 5e veld vrijgespeeld… ga er voor tijdelijk even een akker op doen, daarna denk ik koeien… moet nog wel dat akker kopen (en laat ik nu helemaal blut zijn :oops: )
het is me gisteravond ook noggelukt om een akker erop te zetten en leeg te maken ( op 1 mol na) dus nu heb ik 5 akkers, imker, kaasmakerij, mayokeuken, schapen, koeien, en kippen…
nu ga ik denk ik eerst sparen voor een 4e schaap, daarna ziek ik wel verder