My Free Farm, kwebbelende kippen!

@oessie wrote:

je gaat echt snel wendy met dat vrijspelen… ik ben hard op weg naar een 5e veld vrijspelen, maar pff wat veel centjes…

mocht je trouwens vanavond nog willen kijken wil je dan mijn eitjes en bijtjes doen :lol:

Ja tuurlijk, moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen de kinderen zo lopen te rommelen en dat het er dan bij inschiet.

Kids moet ik dan eerst op ons bed in slaap krijgen en dan val ik natuurlijk ook in slaap.

De volgende duurt nog wel even 184 duizend poeh poeh hoop centjes.

ja dat kan ik me voorstellen hoor… voel je ook niet verplicht hoor… ik heb het smorgens soms ook druk en dan kan ik ook niet altijd jou tuintje doen. of ik doe alleen soms even je eitjes en koeien …

ja veel centjes dat veld… maar heb al 12000 ad , dus ben op de goeie weg… ik ga er extra koeien op zetten denk ik.

eindelijk 2 de boerderij met 1ste veld een akker :dance: daar zat ik weken op te wachten

nu geen geld en bijna door vooraad heen maar goed vult zich ook wel weer aan

Ik ben heel stiekem ineens bio-boer geworden.

Had het niet eens zelf in de gaten.

Kan nu courgettes kweken, (ik heb ze gekocht :oops: )

Ik ben trouwens zo blij met mijn 5de akker, schiet tenminste lekker op zo.

En wol is niet zo duur dus dat koop ik gewoon, net zo makkelijk, want een akker levert veel meer op.

En heb ook geen zin om kruiden en knollen te kweken.

Asperges blijven het goed doen hè, blijf mij verbazen dat er mensen zijn die ze gewoon ruim 0,60 aD boven de winkelprijs kopen op de markt.

Ik vind dat natuurlijk helemaal niet erg op dit moment verkoop ik 900 asperges per dag, reken maar uit je winst :wink: :lol: :lol:

je gaat hard hoor wendy… ook al bioboer geworden…

ja ik zag al dat je een 5e akker hebt… ik ben nu aan het sparen voor dat 5e veld… en denk dat ik daar ook tijdelijk eerst een akker doe… daarna misschien nog wat koeien…

Inge super ook al een 2de boerderij.

Wendy je gaat goed !!!

Heb bijna het geld bij elkaar om die 3de plek te openen, wilde er eerst kaas plaatsen, maar twijfel toch om een akker te openen. Om asperges te kweken, momenteel verkopen ze zo goed, krijg regelmatig berichtjes met de vraag of ik veel asperges kan leveren.

heel mijn voorraad gaat er dan ook elke x doorheen…

zouden jullie voor kaas of een 4de akker gaan ?

Zo heb mijn plek vrij, nu wachten totdat iemand me asperges koopt zodat ik er een euhmmm akker op kan plaatsen :shifty:

hoi was ik ook even…

gister weinig kunnen tuinieren omdat ik moest werken en niet verwacht had dat het zo druk zou zijn…

en vanmiddag ook weer weg, verjaardag van schoonmams…

ik heb nu bijna 160000 ad… dus nog even en dan heb ik dat 5e veld vrijgespeeld… daarna ga ik echt voor uitbreidingen van dieren en akkers upgraden… asperges verkopen inderdaad nog lekker dus die zet ik er elke avond ik en verkoop ze dan…

Goedemorgen!

Ik zet mijn boerderie even op een laag pitje. Ik kijk er twee keer per dag even in, maar dat is het dan wel. Ben gewoon even met wat andere dingen bezig, dus wat minder op internet. Ik probeer wel zoveel mogelijk de quests mee te doen. :wink:

Ik heb Lvl 25: Mole-Koe-lairbioloog bereikt :dance:

Ik kan nu bosbessen verbouwen.

Iemand toevallig nog aardbeien te koop voor een leuk prijsje :shifty:

gefeliciteerd crazymom… ik moet nog even voor ik daar ben, maar ben ook mooi op weg…

en aardbeien helaas, we hebben een aardbeien gildeguest,…

cynthia het gaat toch wel goed met je? :hug:

@oessie wrote:

cynthia het gaat toch wel goed met je? :hug:

Ja hoor, maar er zijn zoveel andere leuke dingen te doen, haha! (en ik heb de Sims 3 weer geinstalleerd…) :mrgreen:

joepie heb dat 5e veld vrijgespeeld… ga er voor tijdelijk even een akker op doen, daarna denk ik koeien… moet nog wel dat akker kopen (en laat ik nu helemaal blut zijn :oops: )

ik heb nu ook weer 2 akkers er bij nu sparen voor een 3de of ik ga voor de honing…

moet wel zeggen ik ben nu aangesloten bij Robbys winkeltje…

dus zal daar ook met leuke prijzen gaan leveren …

kijk dan ook eens of het mff forum voor dit leuke winkeltje

groetjes

ps vergeet dan niet wat te bestellen he

het is me gisteravond ook noggelukt om een akker erop te zetten en leeg te maken ( op 1 mol na) dus nu heb ik 5 akkers, imker, kaasmakerij, mayokeuken, schapen, koeien, en kippen…

nu ga ik denk ik eerst sparen voor een 4e schaap, daarna ziek ik wel verder

nou inge, ik heb net 5000 aardbeitjes besteld :wink: genoeg te doen dus :wink:

Oessie: beter, ook het 5e veld vrij. Ik zou voor een akker gaan idd, is wel erg makkelijk, en goed voor de ad-tjes

Cynthia: Oh leuk, sims3!! ik zat juist afgelopen week te twijfelen of ik hem niet weer zou installeren :shifty: niet gedaan…

Ik meld me even af voor een weekje, wij gaan een weekje weg :smiley:

romata, veel plezier! waar ga je heen?

veel plezier romata