nee, want dat is dus onderling handelen.
Pas na 2 weken geen IP contact mag je weer handelen met elkaar (kan je zien als de vakantievervanging).
Ik denk dat het wel ff kan duren voordat je een antwoord krijg van shadow, het is echt super,super druk in de mailboxen, zelfs die van mij en ik ben niet eens moderator van dat forum :mrgreen:
pff nou dat is wel raar zeg… als ik het tegen “normale” prijzen doe is dat toch niet ernstig…
het gaat toch om mensen die op het zelfde ip adres op dezelfde server zitten?
ik heb het gemeld op het forum… haha was hele lijst die ik bij hou…
wat eenstomme guest op server 1 zeg…
Wij gaan midweekje weg naar centerparcs , is er iemand die af en toe kan kijken in mijn tuintje?
Heb zelf ook internet daar maar naturlijk niet altijd tijd om te kijken
Karin, helaas gaat dat voor mij niet lukken, melissa word woensdag een dag en nacht opgenomen, en ik doe ook al 2 tuinen van geretta… anders had ik het graag voor je gedaan hoor, maar het ontbreekt me deze week beetje aan tijd,
@oessie wrote:
Karin, helaas gaat dat voor mij niet lukken, melissa word woensdag een dag en nacht opgenomen, en ik doe ook al 2 tuinen van geretta… anders had ik het graag voor je gedaan hoor, maar het ontbreekt me deze week beetje aan tijd,
geeft toch niet :-* Heel veel succes voor Melissa :hug:
ik kan je wel helpen
Jaaah 5de tuin vrijgespeeld :dance: :dance: , en nog een akker opgezet.
Heb nu dus 6 akkers :oops: :lol:
Ik ga de laatste niet vrijspelen, die is te duur.
Ik ga nu voor de quests, ik ben nu bij nr 24.
Loop een beetje achter dus, maar vond het vrijspelen van mijn bouwgronden belangrijker.
dat heb je nog snel voor elkaar gebokst wendy… :thumbup: ik ga ook niet voor dat laatste veld… ga nu sparen voor uitbreidingen…
denk overmorgen een extra schaap te hebben…
Zo he, dat doe je snel :shock:
Groot gelijk hoor, lekker laten zitten dat 6e veld. Voo dat geld heb je je 3e boerderij en een extra veld daar.
oessie, leuk, weer schaappies :mrgreen:
zo ik heb net guest 28 afgerond en een 4e schaap gekocht… en voila ik ben weer blut… ga nu maar sparen voor nog wat kippies…
Gezocht: 280 wol
graag in contracten per 10,
Ik zat te denken aan een prijs van 41,- aD, dan halen we er allebei een beetje voordeel mee.
:-*
heb je er 10 gestuurd… meer heb ik bijna niet…even morgen mijn klantjes afwachten
@oessie wrote:
heb je er 10 gestuurd… meer heb ik bijna niet…even morgen mijn klantjes afwachten
Lieve schat wij kunnen niet meer handelen.
Ik ge het contract weigeren, straks zijn we de piep.
Ookal doen wij het wel voor een eerlijke prijs.
Als ze een slechte bui hebben krijgen we misschien een ban.
oke is dat zo streng joh… hmm echt balen…
@oessie wrote:
oke is dat zo streng joh… hmm echt balen…
Weet ik niet, maar ik wil het er niet op wagen.
Voor die paar aD, vindt je niet.
Angela bedankt voor de wol!!!
Hoe staat het er met jouw boerderij voor inmiddels?
Als je het een of ander nodig hebt, geef je maar een gil hè!!
jammer dat we niet mogen handelen wendy, ik heb nl nog steeds heeeeeel veeeeel aardbeien nodig *hint,hint aan iedereen *
hoeveel heb je er nodig? :mrgreen: