My Free Farm, kwebbelende kippen!

Kheb dat irritante aspergequest afgemaakt hoor, was m spuugzat! :oops:

echt balen dat we de volgende guest niet verder kunnen doen zeg… zullen vast weer asperges zijn omdat je level 22 moet hebben :snooty:

naja dan maar 1 die we al gedaan hebben…

ben trouwens bijna een level verder nog 70000 punten, dnek dat ik dat vandaag wel ga halen… :dance:

zal ik jullie eens vertellen dat die nummers bij die questen helemaal niet kloppen.

Er stond net bij ons 27, en dacht dat kan nooit want daar is niemand van ons.

en we krijgen gewoon kaas en koolzaad :think:

oh dat is vreemd zeg… ja ik zou ook wel graag verder willen met de guests, maar ja als een paar de kar moeten trekken dan is dat ook erg lastig…

hoe kan ik meer klanten per dag krijgen?

@oessie wrote:

hoe kan ik meer klanten per dag krijgen?

Advertentie bij de reclamezuil kopen.maar ik vindt het erg veel aD/coins kosten.

Ik zou gewoon op de markt verkopen als ik jouw was.

Nog 5,616,506 pnt en dan kan ik gaan beginnen met kweken voor mijn 3e boerderij :dance: :mrgreen: :angel:

:shock: wat ga jij snel zeg…

ik ben nu net sinds 2 dagen in level 24 :dance: heb er gourgettes bij gekregen :thumbup:

Help jij al je klanten dan Oes?

Ik stuur er best heel erg veel weg!

de meeste help ik wel… reken in ieder geval niet uit of het wel genoeg is wat ze geven daar ben ik te lui voor :shifty:

crazymom heb jij trouwens al je velden van boerderij 2 al vrijgespeeld dan? :shock:

:o Nee, ik moet nog de 6e bouwplaats, maar die ga ik niet vrijspelen voorlopig. Die kost 441.00aD en dat is duurder dan een 3e boerderij en 2 velden daarvan. Dus dat gaat hem niet worden voorlopig. Dat geld spaar ik dus liever voor die 3e boerderij.

Ik ben nu bezig met alle producten te verbouwen voor de quests t/m 32. Daarna moet je bosbessen hebben, en die kan ik nog niet verbouwen. En dan moet je er ook weer monsterveel van hebben, dus die 3e boerderij is nog lang niet in zicht hoor, maar wel een leuk streven :mrgreen:

oke nou 5 velden is ook al knap tcoh… ik heb er u 4 vrijgespeeld van de 2e boerderij… ga nu sparen voor dat 5e veld… heb nu eerst net een schaap erbij gekocht… nu kan ik heel erg veel geld gaan sparen. heb nu 35000 ad… dus ben er nog lang niet

Ik zou het best fijn vinden als er van boerderij 2 plus updates en dergelijke ook een lijstje komt hier. :oops:

ik zoek alleen nog 100.000 graan

dus als iemand nog wat kan missen of mij wil helpen

en ja die 2de boerderij moet ik ook nog wat een …

moet nog steeds asperges

waar heb je zoveel graan voor nodig dan :shock:

quest 24 51840 graan quest 27 75600 graan

dus zelfs nog een stukje meer maar spaar zelf ook nog wat maar dit alles is niet te doen

succes ermee :thumbup: Graan verkoopt men niet graag voor onder de zadenhandelprijs 8) Ik heb ze uiteindelijk ook gewoon daar gekocht, schoot niet op :snooty:

oja die guest heb ik inderdaad ook gehad en ook alles gekocht… pfff was een eeuwigheid bezig als ik dat zelf wou verzamelen

Ben ook nog steeds bezig met die graanopdracht grrr…

Heb er nu zo’n 35314

Ik ben momenteel helemaal blut, heb plek 2 vrij gespeeld en er schaapjes op gekocht, staan nu 2 schapen.

Nu 44.900,00 aD voor plek 3 :shifty: