toch voor de schaapjes gekozen romata… ik heb er een kaasmakerij op staan… heb op 4e veld schapen gedaan… nu bezig voor veld 5 pffff dat duurt nog wel even… maar aande andere kant gaat het best nog wel snel… heb ook nog mijn schapjes uitgebreid dus op zich mag ik niet klagen
Ik heb net mijn derde plek vrijgekregen en er een akker opgezet.
Nu de vierde daar komen schapen op.
Ik zit ook bij quest 24, ik koop ook al mijn graan, ik ga niets zelf zaaien oogsten.
Momenteel kweek ik enkel maar asperges zolang die zo goed verkopen voor veel aDtjes. De rest koop ik gewoon.
ja die asperges verkopen inderdaadnog wel leuk
wendy mocht je nog wat graan nodig zijn dan hoor ik het he
ennuh je hebt dus dezelfde indeling als ik heb
@oessie wrote:
ennuh je hebt dus dezelfde indeling als ik heb
Ja inderdaad oes.
Schapen zit ik ook eigenlijk niet zo om te springen, maar ik neem ze toch maar, al lonkt een extra kippenhok ook wel.
Ach heb nog even dus kan me nog bedenken.
Alle graan is welkom, ik heb nu alleen even geen aD meer, bovendien duurt het nog wel een paar dagen voordat ik 55 kaas heb.
Morgen is goed en die dag daarna en daarna en daarna… :lol:
ja ik twijfelde ook over die schapen. maar ze zijn toch ook wel makkelijk… op 5e veld doe ik denk ik ook meer kippen of nog een akker :think:
Ik ben ook al graan aan het sparen. Is een goede manier om actief te blijven spelen Maar moet eerst de asperge/mayo-quest nog…en dus eerst het volgende level halen :shifty:
Mijn vraag aan jullie:
Wie wilen kan mij een contract sturen voor mayonaise voor 51 aD p/s?
Ik heb er totaal 130 nodig, maar met elk aantal ben ik natuurlijk al blij. Ik ben AngelaV op server 1 :mrgreen:
szus… ik heb wat gestuurd
jee wij moeten bolletjes wol doneren staat er… maar niemand van ons is bij die quest…
erg vreemd hoor :think:
ja wat vreemd zeg… wij kunnen ook gewoon niet verder met de guests… dus doen maar steeds oudere guests
Achter de quest die je wilt gaan doen staan 2 getallen: De ene geeft aan dat er producten gevraagd kunnen worden uit het hoogste level en de andere het laagste level.
Het hoeft niet zo te zijn dat er ook daadwerkelijk producten worden gevraagd uit dat level. Dat is willekeurig, maar het kan dus wel.
Ja indd, de vorige questen stond 30, maar die hebben we gewoon kunnen doen…
Na dan moeten we nu 215 uur wachten voordat we een ‘oude’ quest kunnen starten.
Kunnen dus pas verder als iemand van ons bij level 27 is, vind dit wel een beetje krom van het spel hoor maja
oke dus het is niet gezegd dat wij level 22 moeten hebben voor de volgende guest :think:
nee oessie, je kunt producten krijgen uit dat level, maar je hoeft het level niet te hebben. Is wel makkelijk natuurlijk, anders krijg je dus die gok en moet je wachten.
hmmm blijf het wel raar vinden hoor… dan kunnen ze er ook wel helemaal niets bijzetten…
naja dan moeten wij bij de volgende guest die gok maar nemen
Krijg nou wat, zit half kok ook boerin te spelen? Hihi!
Ik ben een week of 2 geleden begonnen, zit nu op level 12. Ik vind het wel gezellig om hier mee te komen kletsen :mrgreen:
Ik zit op server 1, jullie ook? Koknaam is Fleur, Boerderijnaam is fleurtje1975…
En dan heb ik hier meteen 2 topics bij te lezen/door te scrollen!
hoi Fleur, welkom…
wij zitten om server 1 en 2… ook hebben we op beide een gilde…
@oessie wrote:
hoi Fleur, welkom…
wij zitten om server 1 en 2… ook hebben we op beide een gilde…
Dank!
De gilde heb ik gevonden, maar die zit (tijdelijk?) vol en ik heb ook nog even geen 10.000 aD Was eigenlijk aan het sparen voor een kippenhok-uitbreiding (die 5 eieren elke 2 uur schiet nog niet echt op…)
als je er bij wil zetten we de AD s op 10 ad
maar als ik eerlij kben zou ik nog even flink doorsparen en er in level 19 a 20 bijgaan… dan kun je het denk ik wel een beetje bij benen… je bent in ieder geval welkom…
Dan geef ik tegen die tijd wel een gil (en kun je hem even op 10 aD zetten Dank je!)