My Free Farm, kwebbelende kippen!

ow wacht zie het al te staan, bij de quest staat een 2 en een 22, dat zal dan wel gaan over het level van de producten.

ja inderdaad… eerst maar eens kijken of er meerderen in dat level zitten…

romata wij nemen niemand meer aan hoor… we hebben nu een leuk cluppie zo en over het algemeen is iedereen tevreden hoe het ging, we waren ruim van te voren steeds klaar dus dat gaat super… maar deze guest is gewoon raar van het spel vind ik… maar teo maar we hebben nog even en het zal vast wel goedkomen… maar toch niet leuk dit

Ik heb speciaal een veldje asperges aangeschaft voor deze quest en ze staan erin hoor. Ik heb mijn tweede boerderij intussen, dus dat komt wel goed. :wink:

@oessie wrote:

@romata wrote:
nee wij hebben nu spinazie en honing…

Vreemd als jullie bij dezelfde Quest zijn toch meer punten hebben :think:

Hebben jullie hiervoor spinazie en honing gehad ?

nee hiervoor hadden wij korenbloemen, die ook al heel veel niethebben… vind dat echt dom van het spel… als de volgende week bij staat level 22 dan stoppen wij een tijdje

Dank kan je beter een quest starten die je al gedaan heb, met het level wat iedereen heeft :wink: Hoef je niet te stoppen en kan iedereen gewoon meedoen.

Enne, jullie hebben 6 gildeleden die de asperges kunnen, geen 4 :wink:

ow indd dat kun je ook doen een ‘oude’ starten… Maja dan lopen je punten natuurlijk niet omhoog. Je krijgt er wel punten bij, maar zie dat hoe hoger je komt je steeds meer punten krijgt voor een Quest

Maar als je geen mensen heb om de questen te doen, schiet je nog niet op met je punten. Kan je er beter een starten die al gedaan is, waar iedereen aan mee kan doen. Die doe je sneller en daar kan je er meer van doen :wink:

ja dat is ook een idee…

je krijgt toch vanaf guest 61 ook punten bij je zelf op of niet?

Maar ik denk dat je dat probleem wel vaker gaat tegen komen hoor, straks zijn sommige weer verder in het spel en dan krijg je daar weer opdrachten mee, en dan kunnen andere mensen weer niet meehelpen.

Denk dat dit toch gewoon blijft houden !!

Ja dan krijg je indd punten, maar ook daar zit een max aan volgens mij.

ja, idd, met een max van 20.000 per quest.

en je moet minimaal 6 leden hebben in het gilde, anders krijg je ze nog niet.

@crazymom wrote:

en je moet minimaal 6 leden hebben in het gilde, anders krijg je ze nog niet.

Klopt ook al :smiley:

Dus we moeten er nog een paar bij zien te krijgen straks :mrgreen:

Ik heb mijn tweede boerderij!!! Heb er meteen een mayofabriek op gezet, nu weer aD sparen voor de tweede bouwplaats vrij te spelen.

goed zo wendy… :dance:

ja inderdaad dat zal je denk ik blijven houden… dus we moeten denk ik eerst dan maar wat guests doen die we al gedaan hebben

Duurt allemaal wel lang zeg hahaha… Wat houden coins in btw? Ik heb nu kippen en ben bij aardbeien… Ik moet geduld hebben ik weet het hahaha

@Chantalletje 27 wrote:

Duurt allemaal wel lang zeg hahaha… Wat houden coins in btw? Ik heb nu kippen en ben bij aardbeien… Ik moet geduld hebben ik weet het hahaha

Verslaafde :wink:

is er iemand op server 2 die goedkope spinazie kan missen?

Ik ben niet toe aan spinazie… Helaas en Sanne met je es proberen is zooo leuk hahaha

Misschien later, eerst andere dingetjes doen :mrgreen:

Je gaat goed Wendy :thumbup:

Ohh leuk we hebben weer iets nieuws in het gilde :inlove:

Maar zal niets zeggen :silenced:

Tis rustig hier, maar jullie zijn het tuintje vast niet vergeten toch :stuck_out_tongue: