ik heb bijna niets gekocht voor mijn guest, alleen pas geleden graan, want daar moest ik 51000 of zo van, daar had ik geen zin in…
ben nu bij een guest waar ik wol voor nodig ben, maar heb nog geen schapen, vandaar dat ik je gister wol stuurde… die moet ik dus ook kopen…
ja jullie zijn stippels toch? dan ben je bijna bij ons… denk dat je ook wel veel daar aan kwijt bent omdat je zo actief bent om snel die gilde guests te doen? want wij doen het rustiger aan en zo heb ik natuurlijk ook veel kunnen sparen…
heeft iemand nog uien of spinazie voor een leuk prijsje en ik ben nog steeds opzoek naar graan heel erg veel dank u
joepie heb mijn 4e akker vrij kunnen spelen op mijn 2e boerderij… ik heb er schapen op gedaan… gelijk 2 schaapjes… :dance:
dat volgende veld kost 184500 ad dus dat duurt wel eventjes
Ik ga denk ik ook als 1ste schaapjes doen, wilde eerst kaas doen maar als ik die questen zo zie komt er heel wat wol aan, dus misschien is dat een beter idee.
En jee dat graan schiet hier echt niet op, op de 1 of andere manier blijft het maar op het zelfde aantal hangen, ik kom maar niet boven de 30.000 :wall:
Soms kweek ik wat graan, en krijg wat contractjes, maar echt omhoog schiet het niet.
Terwijl we geen GildeQuesten hebben gehad met graan… Straks misschien maar wat bijkopen, als ik mijn 2de tuin open heb.
En ja we zijn indd de stippels
Inge: Kan je helaas niet helpen aan die producten, en graan zoek ik ook nog een heleboel dus mocht iemand wat kwijt willen, zijn de contracten welkom.
romata ik kan je nog wel wat graan sturen hoor :thumbup:
Super Oesie dankje :-*
Ohh wel schattig dat konijntje :inlove:
Een gilde gaat volgens mij gewoon eeuwig door, ben benieuwd of er dan ook altijd veranderingen bij blijven komen.
Vind het wel leuk elke x die nieuwe dingen :inlove: :inlove:
Zo zal ook eens een poging wagen… Wat moet je anders als je thuis moet zitten ahahah
nou wij hebben echt een rot opdracht met het gilde. die is echt bijna niet te doen… dus jullie kunnen ons inhalen hoor stippels hahahah… wijmoeten asperges… maar ja er zijn er maar 4 die die krengen hebben… grrr
Ohh jee dat is wel iritant zeg als nog niet iedereen die dingen heeft.
Bij ons duurt deze Quest ook nog wel even hoor.
En wat jammer dat jullie op pagina 2 staan, jullie moeten toch zeker wel op pag 1 blijven staan :thumbup:
@Chantalletje 27 wrote:
Zo zal ook eens een poging wagen… Wat moet je anders als je thuis moet zitten ahahah
Als je vragen hebt geef maar een gilletje, er is altijd wel iemand die kan helpen :thumbup:
oessie hoever zijn jullie met de gilde questen ?
en wij zijn nu bij 9 die we het weekend starten
gilde : veeschuur [lama]
wij (De stippels) zijn nu bij Quest 52 en jullie ?
wij zijn ook bij 52…
maar hebbe jullie dan geen asperges romata?
nee wij hebben nu spinazie en honing…
Vreemd als jullie bij dezelfde Quest zijn toch meer punten hebben :think:
Hebben jullie hiervoor spinazie en honing gehad ?
@romata wrote:
Ohh jee dat is wel iritant zeg als nog niet iedereen die dingen heeft.
En wat jammer dat jullie op pagina 2 staan, jullie moeten toch zeker wel op pag 1 blijven staan :thumbup:
ja op pagina 1 is bijna niet te doen… vooral niet met dit soort guesten… wij moeten bijna 3000 apserges per persoon ophoesten… heel veel van degene die die dingen hebben willen ook graag hun eigen guest afmaken voor een 2e boerderij… dus dit is gewoon erg lastig…
@romata wrote:
nee wij hebben nu spinazie en honing…
nee hiervoor hadden wij korenbloemen, die ook al heel veel niethebben… vind dat echt dom van het spel… als de volgende week bij staat level 22 dan stoppen wij een tijdje
@oessie wrote:
@romata wrote:Ohh jee dat is wel iritant zeg als nog niet iedereen die dingen heeft.
ja op pagina 1 is bijna niet te doen… vooral niet met dit soort guesten… wij moeten bijna 3000 apserges per persoon ophoesten… heel veel van degene die die dingen hebben willen ook graag hun eigen guest afmaken voor een 2e boerderij… dus dit is gewoon erg lastig…
Jee dat zijn er nogal wat voor asperges zeg !!
Heb die dingen ook haast niet op voorraad, terwijl er elke avond 1 veldje in gaat. maja
@oessie wrote:
@romata wrote:nee wij hebben nu spinazie en honing…
nee hiervoor hadden wij korenbloemen, die ook al heel veel niethebben… vind dat echt dom van het spel… als de volgende week bij staat level 22 dan stoppen wij een tijdje
Ja indd dat is wel minder, daarom als jullie nieuwe mensen aannemen alleen accepteren boven een bepaald level.
Hoe bedoel je als er volgende week level 22 bijstaat stoppen we een tijdje, snap het ff niet of ben ik nu blond :oops: :mrgreen: