My Free Farm, kwebbelende kippen!

maa rik heb ook niet echt veel geld steeds. Ik weet niet, maar hoe veel geld ik de vorige keer had, zo weinig heb ik nu lijkt het wel. Mijn klanten willen een hoop, maar betalen maar weinig :S

en de eieren leveren ookn iet echt veel meer op op de markt

ik twijfel dus nog even door :smiley:

pearlie haha dat is wel heel snel zeg…

knipoogje… kij kmaar. je bent in ieder geval altijd welkom… en het klopt ook wel hoor… toen ik net honing had, kreeg ik 900 AD per honing… nu nog maar 200 of zo… eieren kreeg je ook 10 AD meer voor in het begin

Haha pearlie :stuck_out_tongue:

We hebben een schotel op ons dak :mrgreen:

Voor jullie natuurlijk al niet meer nieuw :stuck_out_tongue:

Ben nog steeds niet bij mijn 2de boerderij, heb nu 40.000 bij elkaar gespaard, hopelijk morgen een paar goede klanten, en verkoop dan wel wat eieren/melk/honing ofzo :think:

haha romata, ik dacht dat je thuis bedoelde. Ik dacht al: hoezo niet meer nieuw :mrgreen: maar je bedoelde in jullie gilde :mrgreen:

mag ik vragen wat de reden is dat je in een ander gilde zit? :oops: gewoon nieuwsgierig hoor… vond je altijd zo lekker fanatiek

hahahaha :mrgreen: :mrgreen:

Maar tijdje terug was er dus een discussie in het gilde (kippekok) waardoor er een aantal mensen zijn opgestapt, waaronder ik.

Maar ik hou er van om gewoon in een rap tempo die questen te doen, proberen toch echt binnen 48 uur een quest te voltooien, maar soms ook 5 op een dag !!

Maar tis nu nog een besloten Gilde, en straks als we op pagina 1 staan willen we mensen erbij laten. Met de regel ook echt fanatiek te zijn, binnen 24 a 48 zeker 1 quest voltooien, en ook wel eens 5 op een dag dus !!

Tis toch wel de bedoeling om ooit op 1 te komen staan :dance: :smiley:

:think: hoe doen jullie dat allemaal ik heb nu pas echt goed het mailtje gelezen over de quest… 112 eieren en 5122 komkommers

ik heb 5 kippen ik krijg per dag al met veel moeite alle eieren bij elkaar die de klanten willen laat staan ook nog alle eieren voor de quest…

dan die 5122 komkommers dan zou ik de hele dag op m’n 2 akkers de komkommers moeten doen maar dan kom ik uit op… 220x3= 660 = 440 komkommers per 1.30 u dus dan moet ik 18x alleen komkommers planten en oogsten

nouja hoe doen jullie dat??? of zijn jullie allemaal al zoveel verder dat je een veel groter akker hebt en veel meer kippen

want ik ga dat nooit redden :angel:

Ik koop veel Angel, nu ff niet meer tijdelijk totdat ik mijn 2de boerderij heb.

En jeee wij hebben nu een quest, en moeten p.p 10019 radijzen doneren, hebben jullie ook zo extreme aantallen ?

ja wij moeten nu echt enorm veel komkommers :shifty:

hoeveel p.p dan Oessie ?

Want kan me niet herinneren dat die aantallen bij het kippenkok zo hoog ooit waren.

@romata wrote:

Ik koop veel Angel, nu ff niet meer tijdelijk totdat ik mijn 2de boerderij heb.

En jeee wij hebben nu een quest, en moeten p.p 10019 radijzen doneren, hebben jullie ook zo extreme aantallen ?

dan doe ik echt iets goed fout denk ik want zoveel ad’s heb ik nu ook weer niet

ik koop ook niks hoor!!! als ik het niet bij elkaar kan sparen nou helaas volgende quest beter denk ik dan maar…

ik vind het even “belangrijker” om m’n kippenhok uit te breiden eigenlijk zodat ik wat meer eieren kan sparen

want die eieren lukt mij nog niet zo erg met die 5 kippen… :roll:

@romata wrote:

hoeveel p.p dan Oessie ?

Want kan me niet herinneren dat die aantallen bij het kippenkok zo hoog ooit waren.

geloof 6000 of zo…

nu moeten we weer heeeeeeeeel veel eitjes pffff

Ik heb nu een 2de tuin, maar wat zouden jullie daar op bouwen.

Heb zoiets dat 3 misschien 4 akkers zeker voldoende moeten zijn.

Ik bouw liever een mayo/kaas/wolfabriek !!

Ben eens ff benieuwd…

ik heb eerst kaas en mayo genomen… toen nog een akker erbij…

ben nu voor 4e veld aan het sparen en daar wil ik schapen voor

Ja dat ben ik ook van plan zo Oessie, maar ik heb op mijn 1ste vrije plek het Gilde staan, echt iritant. En die 2de plek vrij maken gaat nog wel even duren, denk dat ik daar kaas ga neer zetten.

En wil ook nog graag mijn imker updaten, dat heb ik ook nog steeds niet.

Jij wel volgens mij he Oessie ?

ja ik heb nu 4 akkers… 1 kippenhok (15 kippen) 1 imker (2 bijenkorven) 1 koeienstal (4 koeien) 1 kaasmakerij, 1 mayokeuken

als ik straks nog een veld vrijspeel doe ik denk ik schapen… dat mis ik nog…

Heb jij nog Coins gekocht Oessie, want wat ben jij al ver in het spel zeg !!

ik heb 1 keer coins gekocht voor 10 euro, echt al in het aller eerste begin, die heb ik toen ingeruild voor AD’s en daar mijn kippen toen voor uitgebreid… daarna eigenlijk niks meer…

nog 15000 ad en ik kan mijn 4e akker oook vrijspelen…

heb trouwens in het begin echt heel veel eieren en honing verkocht… ik kreeg nog wel eens 900 ad voor 1 honing… dat leverde mooi wat op…

Je gaat super hoor Oesie !!

Maar je koopt dan denk ik nooit iets voor een Quest ?

Als ik dat niet zou doen, zou ik ook al heel wat verder zijn in het spel maja.

We zijn ook een kabouter rijker :dance:

Nog ff en dan komen we jullie gezelschap houden op pag 1 :smiley:

En dan ga ik ook echt ff niets meer kopen, en flink sparen.