Dat ik nog jonger was hadden we een tuinhuisje om een complex waar je dan ook mocht wonen in het seizoen. Had dan ook altijd kleding die lekker vies mocht worden (bomen klimmen enzo ) Waren echt leuke tijden hoor.
Ga je in de zomer ook voor langere tijd naar de camping?
vorig jaar hadden we een heel seisoen geboekt maar dit jaar helaas alleen voor voor seisoen.
De camping besloot 35% meer te vragen dit jaar :evil:
We gaan met 4 stellen op ons veldje kijken voor een andere camping wil volgend jaar wel weer een heel seisoen dat is dan van april tot oktober.
We gaan in de zomer de voortuin onderhoudsvrij maken en wil in de zomer mijn rijbewijs halen :oops: :lol:
Wij hebben samen met mijn schoonouders een stacaravan in Lunteren, al wordt hij meer door hun gebruikt als door ons maar omdat de kosten te hoog werden hebben wij hem overgekocht.
Moet toch maar wat gaan verzinnen om daar ook te kunnen internetten anders wil ik er helemaal niet heen dit jaar, hihi.
Mocht iemand goedkope mayonaise hebben dan hou ik me ook aanbevolen op beide servers, de klanten vragen erom. Stuur maar een contractje
S1 patripiex1
S2 patripiex2
mayo moet ik steeds kopen helaas
denk dat ik eerst een vooraad honing aan leg en dan even tijdelijk een mayofabriek maak en daar een vooraad voor opsla
patri ik heb helaas niet zo heel veel mayo, ben juist een voorraadje aan het opbouwen op server 1… op server 2 heb ik nog geen mayo
iemand wat worteltjes van mij kopen
Patripiex, hoeveel mayo heb je nodig? Ik heb alleen op s1
kim mocht het nodig zijn kan ik ook wel wat mayo gebruiken in de toekomst
voor diegene die van het weekend in mijn tuin tuinieren mocht er geld genoeg zijn koop dan wat kippen heb uitgebreid maar geen geld voor kippen
@Kimmygirl wrote:
Patripiex, hoeveel mayo heb je nodig? Ik heb alleen op s1
Kimmy doe maar 10 mayo om mee te beginnen, je mag het sturen naar patripiex1
Heeft iemand ook wat mayo voor mij ?
Ben namelijk bezig met die asperges/mayo quest bezig. En aangezien mijn klanten opeens allemaal myo willen, gaat dat niet erg snel.
Mag gewoon een contractje sturen naar romata, hoeveelheid kijk maar wat je kwijt wil/kunt.
:-*
Hier ook mayo nodig.
Heb al een toppic op fff, maar geen reacties helaas
Ben steeds op de markt aan het kijken maar ze worden enkel maar duurder naar mijn idee.
romata en mamma van sharondenise,
Zal jullie beide 20 mayo sturen
ik heb ook nog wel wat mayo dus als je nog wat zoekt stuur dan ff een berichtje ingame naar indu (server1)
super kimmy, dankje :-*
Bedankt Kimmy :-*
Inge ik heb je een igm gestuurd op FF
heeft iemand toevallig nog tomaten of radijzen voor een schappelijke prijs ?? voor vandaag of morgen
ik heb wel radijzen hoeveel heb je nodig ik heb er nu 2400