Kan je helaas niet helpen Inge.
Ik heb net Quest 23 voltooid, nu ff verder sparen om die 2de boerderij te openen.
Hopelijk gaat dat vandaag of morgen nog lukken :dance: :dance:
:thumbup: romata, gaat de goede kant op!
Hier kan ik morgen quest 26 afronden. Nog 5 honing en dan ben ik er :dance: Koop niets meer voor mijn quest nu ik zelf alles kan maken, ben vandaag verder gegaan met quest 27, graan en mais, maar dat is een crime om die bijelkaar te sparen :roll: dus misschien maak ik daar wel een uitzondering voor :shifty:
@crazymom wrote:
:thumbup: romata, gaat de goede kant op!
Hier kan ik morgen quest 26 afronden. Nog 5 honing en dan ben ik er :dance: Koop niets meer voor mijn quest nu ik zelf alles kan maken, ben vandaag verder gegaan met quest 27, graan en mais, maar dat is een crime om die bijelkaar te sparen :roll: dus misschien maak ik daar wel een uitzondering voor :shifty:
Gewoon langgroeiers zaain en oogsten en verkopen, dan van die inkomsten graan en mais kopen.
Dan kom je er ook, maar ietsjes sneller.
Wil je echt enekl zelf alles oogsten en zaaien voor je quest kan je voor deze nog wel 3 maanden uittrekken denk ik :lol: :lol:
Zo he Romata jij ben al zover :shock: heb je veel asperges gekocht ofzo?
Ik moet er nog 5000 ongeveer, dat duurt dus nog wel even helaas pindakaas.
Ach, ik hoef nog maar een kleine 13miljoen punten totdat ik in de buurt ben voor de quest voor boerderij 3, dus ik heb wel even de tijd 8) Maar gezien het feit dat mijn kippen per dag minimaal 1440 graan eten, betwijfel ik of ik het zelf bij elkaar ga sparen
Zo dan, ik kreeg helemaal geen bericht meer van dit topic, heb dus ook even 15 pagina’s bij zitten lezen. Ik heb weer een hoop sensatie gemist zag ik.
Ik pik het vanaf hier weer op, gezellig.
zo crazymom: derde boerderij al i het vooruitzicht!
ik merk dat het bij mij, na mijn accountplundering, nu en stuk langzamer gaat.
toen leverde op de markt alles nog lekker veel op, nu niet meer helaas…
ik kom dan ook niet meer in het gilde, hoe leuk ik het vond. Maar als ik zie dat jullie met producten bezig zijn die ik toch niet kan verbouwen, vind ik dat niet eerlijk voor jullie.
Knipoogje, snap het wel hoor. Maar vind het jammer als je niet in het gilde wil komen alleen omdat je het niet eerlijk vind voor ons. We vinden het echt niet erg om iets meer te doneren om dat een aantal een bepaald level niet hebben.
je gaat lekker crazymom :thumbup:
mamavan: Ik heb veel goedkoop kunnen kopen van mijn oom
@romata wrote:
je gaat lekker crazymom :thumbup:
mamavan: Ik heb veel goedkoop kunnen kopen van mijn oom
Kan die oom niet nog wat kwijt dan? :lol:
Inmiddels heb ik er nog maar 3500 nodig.
Over een week heb ik het zeker wel bijelkaar gespaard.
Momenteel ook een korenbloemquest bij het gilde, dat is niet zo heel handig.
Het geld heb ik wel weer bijelkaar gespaard :thumbup: .
Ik denk het niet, hij gaat nu sparen voor mijn vriend die is er over een dag of 3.
Weet niet hoe snel hij ze bij elkaar heeft, maar als dat heel snel is kan ik je zijn naam wel even doorgeven, misschien dat ie nog wat over heeft.
Ohh bah korenbloem bij een gildequest.
Onze gildequesten zijn echt heel pittig, het verhaaltje van hoe minder leden hoe minder te doneren gaat toch echt niet op…
Wij zitten toch echt altijd aan de 3000 a 4000 producten die we per man moeten doneren.
Nu bijvoorbeeld:
3340 knollen
3006 spinazie
daarvoor een Quest gehad van 5000 tomaten, en 55 mayo.
Maja we gaan best aardig staan al op plek 20
ja op server 2 zijn we ook met meer leden en daar lijkt het ook veel pittiger…
jullie gaan goed romata :thumbup:
ik ben nog lvl 7 en kan nog niet in een gilde… maar als we elkaar kunnen helpen graag… pearlie op server2
hoihoi
iedereen druk met tuinieren?
ik ben het een en ander aan het verkopen… moet nog 50000 ad bij elkaar sparenvoor die 4e plaats van de 2e boerderij vrij te spelen…
heb wel guest 51800 graan afgemaakt… nu moet ik geloof ik heel veel honing, dus nu eerst flink geld gaan sparen
oh leuk ik doe ook my free farm (aangestoken door Cynthia )
ik ben angelluna op server1 level 10 zit ik nu
was druk aan het sparen voor nog een kippenhok maar zie dat ik “straks” koeien “krijg” ook leuk natuurlijk :thumbup: :lol:
@Angel & Luna wrote:
oh leuk ik doe ook my free farm (aangestoken door Cynthia )
was druk aan het sparen voor nog een kippenhok maar zie dat ik “straks” koeien “krijg” ook leuk natuurlijk :thumbup: :lol:
Oh ja, heb ik het weer gedaan…
angel en luna verslavend he hahaha… zit je ook al bij een gilde? dat is erg leuk en gezellig.
cynthia kom jij trouwens ook nog een keer terug
Misschien… Toen ik het eerder in het topic een hoop gedoe las, dacht ik dat dat ook een reden voor mij was geweest om eruit te stappen. Maar ja, als ik straks mijn tweede boerderij heb, wil ik het misschien wel weer.
@Cynthia wrote:
@Angel & Luna wrote:oh leuk ik doe ook my free farm (aangestoken door Cynthia )
Oh ja, heb ik het weer gedaan…
ja uh jij had het er iedere keer over en toen werd ik nieuwsgierig
Oessie: erg verslavend
een gilde?? ben ik nog niet tegen gekomen? :think:
cynthia, het gedoe viel wel mee hoor… en denk dat je toch wel eens strubbelingen hebt… we zijn wel allemaal meiden (en een paar heren) in 1 kippenhok he hier op het forum is ook wel eens onenig heid…
ik vind het gilde namelijk super leuk… denk juist dat ik daarom dit spel nog het leukst vind… anders ben ik bang dat ik er een beetje op uit gekeken zou raken…
en we helpen elkaar ook aan producten e.d ook ideaal… koop nu een enorme bups graan voor 0.20 cent ps. ideaal :thumbup:
kij kmaar je bent in ieder geval welkom
Angel welkom :dance:
Iemand die mij kan helpen aan een heleboel graan ?
Moet namelijk 51840 graan hebben, en ben nog niet eens op de helft :shock: , kippetjes eten me ook arm
Je mag het gewoon sturen naar romata (Mits het niet te duur is )