My Free Farm, kwebbelende kippen!

help eens even mee rekenen wol kost nu op de markt 44 voor hoeveel moet ik het dan aan je verkopen haha

ben zo’n rekenwonder :lol:

1. :slight_smile:

Dan heb jij 2 aD meer verdiend dan je op de markt kwijt zou zijn en ik betaal 2 aD minder dan ik op de markt zou betalen. Toch?

is goed zal je het contract sturen :smiley:

je contract is verstuurd :-*

Ilse ik kan ook wel wat wol gebruiken op server 2, stuur maar wat je over hebt heb straks 150 wol nodig dus ben vast aan het sparen.

mijn naam patripiex2

Dank je Ilse. :-*

Heb jij me net gepbt? Ik kreeg een melding van een pb met volgens mij jouw naam erbij. Wilde het openen en het scherm was leeg maar staat nu ook niks meer in mijn inbox. :?

patri ik heb ook nog wel wat wol voor je? leuk prijsje , wil je wat hebben?

oh nee sorry patri, zie dat je voor server 2 nodig bent, heb alleen op server 1

ja hoor oessie stuur maar door.

oh dat mag ook hoor server 1 daar kom ik ook bij die quest als ik ooit aan de hoeveelheden melk ben gekomen

zie bericht boven jou bericht :oops:

oke komt namens account lokkie!! :thumbup:

@oessie wrote:

zie bericht boven jou bericht :oops:

idem dito :stuck_out_tongue:

Bedankt oessie

Moet nu echt weer aan het werk, anders valt het zo op dat ik nog zo weinig heb gedaan terwijl ik druk aan het typen ben :slight_smile:

partrie hoeveel melk en wol heb je nodig op beide servers ?

ps. heb weer een lading gedoneerd weet niet of ik het ga redden qua bloemkolen ga zo dalijk mijn tuinen vol gooien en wat dan klaar is vanavond moeten jullie maar doneren en misschien mocht de quest dan nog niet klaar zijn de tuinen vol gooien tot de ochtend en dan nog doneren :think:

@ilsederooy wrote:

partrie hoeveel melk en wol heb je nodig op beide servers ?

Ilse, melk spaar ik zelf voor maar voor de wol mag je me er nu wel alvast 50 sturen op server 2 als je dat nog hebt. En dan kom ik later nog wel een keer bij te terug voor de rest van de wol. Moet nog geld hebben om mijn voorraad kast te kopen straks.

Je hebt lekker veel mais gedoneerd :smiley:

Bloemkolen zijn voor mij ook nachtwerk. Vind 12 uur voor overdag echt te lang. :stuck_out_tongue:

Maar we halen hem makkelijk :slight_smile:

ilse je mag op server 2 mij ook wel wat wol sturen, stuk of 20 of zo??

is goed wol komt eraan dames :slight_smile:

ben flink aan het wassen thuis zoat er straks weer een lading campingkleding mee kan richting de camping.

Heb voor de jongens speciale kleding voor de camping oudere kleren of waar een gaatje op vlekje in zit enz.

Ideaal voor de oudste heb ik al 2 wasmaschienes vol gewassen vanavond ff aangeven dat er niet meer dan 2 keer per dag verkleed wordt :lol: