My Free Farm, kwebbelende kippen!

:dance:

Volgens mij is dat wel een verademing, gewoon genoeg plaats hebben voor alle producten en niet steeds hoeven na te denken voor je plant/oogst

het is zeker heel handig, baal alleen dat ik erg afhankelijk van de hulp hier ben soms :oops:

werk 4 hele dagen en daarnaast staan we tot eind juni zo goed als alle weekenden op de camping waar geen internet is.

Dus gelukkig zijn er hier lieve dames die een helpende hand bieden.

Maar vindt het wel stom soms ik ben begonnen aan die tuin en kan het niet zonder hulp aangezien ik zo weinig thuis ben :oops:

maarja weg doen is geen optie ben te verslaafd hahaha

ilse ik vind het helemaal niet erg hoor!! kan dit weekend trouwens niet je tuin doen omdat wij zelf een weekend weg zijn… maar volgende week wel weer hoor :thumbup:

al je hulp is welkom oessie :-*

jammer dat we op de camping niemand hebben zitten met internet waar we stiekum op mogen mee liften hahaha

ben op server 1 aan het sparen voor de uitbreiding van me kippenhok zodat ik 15 kippen heb.

Op server 2 weet ik ff niet waarvoor ik zal sparen :think:

ik heb op server 2 bijna mijn deel gedoneerd aan het gilde, dus daar hoef ik me dit weekend niet druk om te maken… jullie redden het verder wel toch?

Mijn deel is ook al klaar op s2 en dat van Remco gaat ook al de goede kant op dus we redden het makkelijk op s2 denk ik.

Kan wel extra doneren, maar we hebben nog genoeg tijd voor de quest staan.

Misschien is het handig om dan tot dinsdag te wachten met de nieuwe quest aangezien oessie en ilse er in het weekend niet zijn.

ja dat maakt mij niet uit… moet je dat even kortsluiten met sophie, want zij kan ook een nieuwe starten namelijk

Zal sophie even pben dan. :slight_smile:

Heel erg veel plezier dit weekend oessie!

thanx zal wel lukken

ik heb het net niet zo slim aangepakt denk ik :think:

heb dus de kast gekocht en heb nu geen geld en wil wat verkopen maarja dat gaat ook niet want kan geen provisie betalen :wall:

dacht zal nog even wat kopen voor de quest op server 2.

bn er in ieder geval tot een uur of 5 vandaag dus kan in ieder geval veel mais doneren en moet ff kijken hoeveel bloemkolen ik kan doneren.

Zodra ik geld heb kan ik verkopen en dan komt het goed :lol:

Ilse, je mag wel wat aan mij verkopen zodat je geen provisie hoeft te betalen :slight_smile:

jihaa heb geld haha kon gelukkig een klant helpen.

zo nu ff wat wol en honing te koop zetten en dan ff een lading bloemkolen inkopen zodat ik mijn deel heb afgernd voor we straks richting de camping gaan.

mochten er nog dames zijn die zin hebben in tuinieren van het weekend laat het me weten :lol:

Wat kun je gebruiken ?

heb vanalles wil in ieder geval nog van wat honing en wol af

Ben pas level 18, dus honing gaat niet.

Maar wol kan ik wel gebruiken hoor :slight_smile: Ben nog steeds schaaploos namelijk.

haha owkee hoeveel wol kun je gebruiken wil zo’n 100 verkopen.

hoe bepalen we de prijs, ga zelf altijd het laagst zitten op de markt zodat ik het snel kwijt ben.

Doe meestal in een contract rond de 5% goedkoper dan wat ik op de markt zou vragen. Dan heb het voordeel van de 10% gedeeld :smiley:

100 gaat niet lukken (zoveel aD heb ik niet) maar je mag me 50 sturen :slight_smile:

Owja, ben kimmygirltje op MFF.

@ilsederooy wrote:

jihaa heb geld haha kon gelukkig een klant helpen.

zo nu ff wat wol en honing te koop zetten en dan ff een lading bloemkolen inkopen zodat ik mijn deel heb afgernd voor we straks richting de camping gaan.

mochten er nog dames zijn die zin hebben in tuinieren van het weekend laat het me weten :lol:

Ilse PB me maar je gegevens ben het hele weekend thuis en kan je ook doordeweeks wel eens helpen. Werk ook 4 dagen maar kan vaak wel even snel internetten.

hoi hoi

kim het komt eraan haha

patripiex heb je al een bp gestuurd :-*