My Free Farm, kwebbelende kippen!

Ilse, ik denk dat je te weinig ruimte in je voorraadkast hebt. Je kunt ruimte vrij maken door contracten aan jezelf te versturen. Ik denk dat degene die je tuintje doet dit heeft gedaan.

Dat denk ik ook.

Misschien een foutje in het spel maar ik denk dat als je mais wilt kopen je die niet kwijt kan in je kast en dat dat er hoort te staan. Heb je wel mais in je kast staan of ook helemaal niet?

ilse dat heb ik inderdaad gedaan… ik kon je dingen niet oogsten omdat je te weinig ruimte hebt , vandaar dat ik contractjes naar jezelf stuur zodat je in ieder geval verder kunt met tuinieren… hoop dat dat goe dis, anders zeg je het maar

Ilse, welke quest heb je gedaan? Je krijgt bij quest 17 geloof ik een extra kast.

die kast kost wel centjes

Ja, heb op s1 die quest gehad waarna ik die kast kan kopen. Alleen hij is iets van 12500 aD ofzo, en laat ik dat nou net niet hebben :oops:

ik ben op server 1 ook erg blut haha… maar oke heb ook kaasmakerij gekocht, mayofabriek en nog een akker. (en die is ook al leeg van onkruid enz…) dus zo gek is het nog niet… nu ga ik denk ik sparen voor 4e veld vrij spelen 86000 ad :shock:

nt begonnen maar kan niks verkopen op de markt… heb geen geld voro provisie… maar ja hoe kom ik aan geld als ik niet kan verkopen :frowning: heb nog 0,02 ad

In een contractje dan hoef je geen geld te betalen.

Heb je iets van worteltjes ofzo die je kunt verkopen?

Als je wil mag je een contract naar mij sturen. In het spel ben ik kimmygirltje.

Contracten staan rechts van je mailbox.

ik heb een contract verstuurd…

pearlie

in MFF moet je toch ook in een contract provisie betalen???

Ik heb het geaccepteerd :slight_smile:

Nu heb je als het goed is weer wat aD’s zodat je dingen op de markt kunt verkopen.

Veel plezier

@juudje1985 wrote:

in MFF moet je toch ook in een contract provisie betalen???

Nope, alleen als je coins via een contract verkoopt volgens mij.

ja inderdaad alleen bij coins moet je provisie betalen

:thumbup:

Nog meer mensen problemen met MFF. De site wordt niet gevonden :frowning:

ja hier ook… ik zou graan oogsten en in een keer gooit die mij eruit

Ja maar het is niet alleen op de NL server. Op mijn uk tuintje ( :oops: ) heb ik er ook last van.

hij doet het bij mij ook alweer

whaha aheb jij nog meer tuinen :lol: