My Free Farm, kwebbelende kippen!

En ze doen het weer :smiley:

Ja, ik heb ook een tuintje op de engelse my free farm

:oops:

verslaafde :mrgreen:

Nee helemaal niet :liar:

Ach beter een spelletje dan andere dingen.

daar heb je gelijk in… :thumbup:

Heb je trouwens nog iemand nodig die op je tuintjes let als jij lekker in Duinrell bent?

sophie doet dat… en patripiex kijkt ook af en toe…

dus gaat helemaal goedkomen :thumbup:

@pearlie wrote:

nt begonnen maar kan niks verkopen op de markt… heb geen geld voro provisie… maar ja hoe kom ik aan geld als ik niet kan verkopen :frowning: heb nog 0,02 ad

He pearly ook begonnen aan de verslaving…

Je kan spullen aan je klanten verkopen dan krijg je weer geld.

verslaafden hier :think: valt wel mee toch :angel:

Ik ben ook begonnen met kapi hospital en kapiBados :oops: :oops:

Heb daarnet mijn 5e bouwgrond vrijgekocht op boerderij 2 en er een akker bij geplaatst. Krijg maar geen voorraden, dus maar een extra akkertje erbij. Al wil ik ook nog wel een koeienstal, want die questen vragen mega veel melk :roll:

@crazymom wrote:

verslaafden hier :think: valt wel mee toch :angel:

Ik ben ook begonnen met kapi hospital en kapiBados :oops: :oops:

Heb daarnet mijn 5e bouwgrond vrijgekocht op boerderij 2 en er een akker bij geplaatst. Krijg maar geen voorraden, dus maar een extra akkertje erbij. Al wil ik ook nog wel een koeienstal, want die questen vragen mega veel melk :roll:

Wat zijn dat voor spelletjes???

kapibados is een soort van mhe, maar dan met cocktails.

kapihospital, daar ben je een dokter en moet je mensen beter maken. Dit is een beta versie, maar die is in het duits, en ik snap hem nog niet helemaal. Mijn duits is niet echt opperbest nl :mrgreen: Gewoon wat uitproberen :wink:

heb jij daar nog wel tijd voor crazymom :mrgreen:

niet echt een verslaving maar gewoon leuk denk dat ik over een maand er al weer flauw van ben… maar je kan mij vinden onder pearlie

@pearlie wrote:

niet echt een verslaving maar gewoon leuk denk dat ik over een maand er al weer flauw van ben… maar je kan mij vinden onder pearlie

Dat dacht ik ook hoor maar ben nu echt helemeel verslaafd dus wacht maar af…

Speel je op server 1 of server 2?

server 2

whaha ja ik moets hier in het begin ook niet zoveel van weten… en nu is er geen weg mee terug hahah

Ben zelfs zo erg dat ik zit te wachten tot ze server 3 opengooien :oops:

haha of je begint er 1 op de duitse :thumbup:

Is die anders dan deze?

Kan niet zogoed duits namelijk, hihi

Maar hoorde ik nou iets over een engelse??

Ja, myfreefarm is er ook in het engels :wink:

.co.uk dan he, in plaats van .nl

Echt erg hoe verslavend MFF is.

En het erge is nog wel dat ik er op ben gekomen om het te gaan spelen door KoK. Ik zag dit/deze ( :oops: ) topic steeds voorbij komen en was toch wel erg benieuwd waar iedereen het over had dus had me aangemeld om even te kijken. Nou ja dat even is nu al weer iets van 3 maanden terug.

Maar die engelse is wel leuk hoor, je hebt geen aD maar pD :stuck_out_tongue: Alleen zijn er nog niet zo heel veel spelers volgens mij.

Total players: 55038

Op s1 van NL: Spelers totaal: 118298

Het dubbele dus, maar goed. Voor als je echt nog een tuintje wil en duits niet je sterkste kant is :stuck_out_tongue: