My Free Farm, kwebbelende kippen!

Leuk judith welkom :dance:

Heeft iemand wat tomaten voor een leuk prijsje ?

Nee helaas Romata, ik zit zo met mijn voorraden te klooien, nu ik iedere keer klanten help vanaf 1000 aD heb ik helemaal niets meer in voorraad.

Beetje dom, want ik moet nu iedere keer van alles bij kopen.

Heb je al op het ff-forum gekeken?

Judith, welkom en veel plezier!!

ja hier ook zo… zat eerst nogal royaal ind e centen, maar die 2e boerderij met mayo en kaasmakerij heeft er flink ingehakt

en het lukt me ook niet op echt vooraadden te maken…

daarom denk ik dat ik voor veld 3 op 2e boerderij toch maar een akker doe kan ik even mijn voorraaden opkrikken… kan ik later er wel schapen of zo opzetten…

maar moet eerst nog 44900 Ad verzamelen om die uberhaupt vrij te spelen :wall:

Sophie, Oessie en ik willen graag verder met het gilde op mollehill op server 2. Zou jij je voorzittersschap misschien willen overdragen aan Oessie? En weet jij meer van Mich@. We krijgen geen reactie van haar.

Jaa eindelijk kan ik asperges kweken :dance: :dance:

ja ik wil ook asperges :cry:

romata eindelijk asperges :thumbup:

ik ben druk bezig voorraaden te verzamelen, alhoewel het heel verleidelijk is alles te verkopen en die derde tuin vrij te spelen… maar ik hou me in

Hoever zijn jullie nu eigenlijk allemaal?

Ik ben nu op server 1 bij level 20 Wolspinner, ik heb 4 akkers, 15 kippen en 4 koeien. 1 akker ga ik straks wegdoen en een bijenkorf nemen. Ik ben nu bezig met quest 20

Op server 2 ben ik bij level 18 en heb ik 3 akkers, 10 kippen, 3 koeien en 2 schapen. Ik ga daar nu sparen voor 5 kippen erbij. Ik ben bij quest 18.

op server 1 ben ik in level 22

heb 3 akkers, 15 kippen, 4 koeien, 2 bijenkorven, 1 kaasmakerij, 1 mayo machine

op server 2

4 akkers, 10 kippen en 3 koeien…

server 1

level 20 15 kippen 3 koeien 3 akkers en mayo

Level 20: 3 akkers, 15 kippen, 3 koeien, 2 schapen, bezig met quest 22

ik wacht op asperges voor quest 23

en voor 24 ,25 en 26 heb ik de helft al

ik kom niet echt verder met het kopen van nieuwe tuintjes of dieren, maar ik heb nu 115 coins… dus ik moet er nog ruim 100 :shifty: … dus echt aB’s sparen daar komt het ook niet echt van…

ik ben ook helemaal blut, hebvanmorgen er een akker bijgekocht… heb echt helemaal geen centjes meer maaroke… dat komt wel weer :thumbup:

ik heb me super vergist dus duurt nog wel een week of 3 bikkelen om die punten te sparen ik moet er nog 5.000.000 zo iets om asperges te kunnen ik dacht met level 21 maar het is pas bij 22 :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Shaya81

Het KippenKoK

Geld: 14.979,11 aD

Score: 16,901,296

Lvl 22: Tuinbouwer

Coins: 121

Ik heb vanmorgen quest 22 voltooid, en ik ben druk bezig met asperges telen. Kom er nu net achter dta er ook mayo bij moet, das een domper :?

@mamma van sharondenise wrote:

Shaya81

Ik heb vanmorgen quest 22 voltooid, en ik ben druk bezig met asperges telen. Kom er nu net achter dta er ook mayo bij moet, das een domper :?

Weet niet of je zelf mayo kan maken maar ik heb nog wel iets van 40 staan. Laat maar weten of je nog nodig hebt.

hoi hoi

ik krijg steeds contracten met me eigen naam gestuurd voor goedkoop mayonaise snap er niks van :think:

En zojuist wilde ik in het winkeltje 1000 mais kopen voor de quest kon ik het niet kopen want ik zou het niet kunnen betalen terwijl ik voldoende geld heb :think: