My Free Farm, kwebbelende kippen!

ja, op s1. Had ik op s2 maar al een kaasmakerij (level 19 toch?)

oke hoeveel wil je hebben uien??? (1.70 kosten ze bij mij)

Heb je er toevallig iets van 2000 voor me, of vraag ik nu wel heel erg veel?

heb er 1500…

Heb ze binnen. Dank je wel.

ga je hachee maken? :mrgreen:

Ow nee bah :sick: Heb niks tegen uien maar dat krijg ik echt niet naar binnen.

Moet 7518 uien voor een quest!

Pfff, wil ook mijn tweede boerderij!

ja ben superblij met mijn 2e boerderij… alhoewel ik nog heel veel moet sparen om overal gebruik van te kunnen maken

Ja die prijzen zijn echt schrikken!

Ben pas bij quest 19, maar neem de tijd voor mn quests want duurt volgens mij nog wel even voor ik asperges kan planten (ben level 20)

ik zit ook te wachten op asperges nog 1,402,649 punten te gaan

en ik wil ook die 2de boerderij

dan ben je er bijna :thumbup:

ik heb er nu een akker afgegooid en mayo fabriek van gemaakt dus geen mayo meer nodig dank u

Wat een leuke vervanger voor Molehill is dit!! Ik ben gisteren begonnen en ik geloof dat ik nu al verslaafd ben :mrgreen:

Ik snap nog lang niet alles, maar het principe is hetzelfde als op molehill toch?

ja leuk he judith . het lijkt inderdaad wel een beetje op molehille, alleen heb je hier wat beesten en vanaf level 10 kun je in een gilde, dan kun je gezamenlijk guests doen :thumbup:

Oh, dan moet ik nog even, zit nu in level 3 geloof ik. Ik mag komkommers gaan planten. En er zitten drie kippen in mijn stal die eieren aan het produceren zijn :inlove: .

Is er ook een KoK gilde? Dan ga ik extra hard mijn best doen om snel bij level 10 te komen :mrgreen:

ja kippenkok is ons gilde… :thumbup:

Je gaat in het begin best snel door de levels heen hoor :slight_smile: Dus we zien je denk ik snel bij het gilde :smiley:

En het is inderdaad lekker verslavend.

Goeiemorge

Oessie wilde vanochtend je eieren rapen maare je login werkte niet meer.

Kan bij de quest op server 1 geen honing doneren omdat ik dat level nog niet bereikt heb en kopen op de markt gaat dan ook niet.

Is er iemand die me honing wil verkopen hier voor de quest ?

Ilse, als je het level nog niet hebt kun je het ook niet via een contract krijgen. Volgens mij kun je het contract gewoon nog niet accepteren.

ilse de honing is ook geen probleem ,dat komt wel goed… :thumbup: