My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

:dance: wendy :dance: Ziet er leuk uit!

Ik heb hem inmiddels ook binnen :dance:

En ik ben vandaag onder de “magische” nog minder dan 10miljoen punten gekomen voor het nieuwe level… Vanaf dan gaat het meestal rap (in gedachten :wink: )

goedemorgen dames :slight_smile:

oessie, thnx voor je cadeautje.

Schiet al aardig op met mijn kerststerren gelukkig. heb nu al mijn akkers vol staan.

crazymom, welk level ga je bereiken?

level 30, dan kunnen we weer eindelijk verder met de questen, want daar heb je bonbons voor nodig.

Vanaf dan kan je volgensmij weer gewoon doorgaan, zonder een hele lange onderbreking om op producten te wachten.

ja klopt…

ben nog wel met die guest van graan en bonbons bezig, ondertussen verzamel ik voor de volgende guests :thumbup:

Toch geen graan aan het kweken mag ik hopen voor je :mrgreen:

nee die koop ik :wink: heb er nu 170000, dus ben er bijna…

wat voor presentjes hebben jullie nog niet? kan ik daar even rekening mee houden

Van de presentjes heb ik alles. Op een paar tijdelijke na, die ik gemist heb :evil:

Je kast begint er aardig gevuld te raken :wink:

Ik snap het niet helemaal: ik zet coins op de markt, die worden gekocht :lol: maar degene die ze koopt, zet ze direct weer op de markt, maar dan 100ad goedkoper… Dan snij je jezelf toch in de vingers :eh:

Vreemd. Misschien te veel coins gekocht?

wat zijn trouwens de vaste cadeautjes en welke zijn er nu tijdelijk? Weet iemand dat?

dan hou je toch je coins :think: maakt niet uit, ik ben dr vanaf :mrgreen:

De lijst met beschikbare geschenken kun je vinden in het spel onder het vraagteken-> geschenkenautomaat -> klik op de beschikbare lijst met geschenken (of zoiets :wink: )

Daar zie je ook vanaf welke datum ze beschikbaar zijn.

De eerstvolgende tijdelijke zijn:

Kerstgeschenk (24-26 december) 500ad

oud en nieuw2010 (31 december-6 januari) 10 coins

oudjaarsavond 2011 (31 december - 6 januari) 10 coins

Iemand ruilen :shifty:

@crazymom wrote:

dan hou je toch je coins :think: maakt niet uit, ik ben dr vanaf :mrgreen:

De lijst met beschikbare geschenken kun je vinden in het spel onder het vraagteken-> geschenkenautomaat -> klik op de beschikbare lijst met geschenken (of zoiets :wink: )

Daar zie je ook vanaf welke datum ze beschikbaar zijn.

De eerstvolgende tijdelijke zijn:

Kerstgeschenk (24-26 december) 500ad

oud en nieuw2010 (31 december-6 januari) 10 coins

oudjaarsavond 2011 (31 december - 6 januari) 10 coins

Iemand ruilen :shifty:

Ja ik wil ruilen!!! :lol: :mrgreen:

Jullie zijn allemaal al ver zeg!!! Ben hard op weg in level 19 en nog 400.000 punten tot level 20. Ik vorder gestaag :wink: .

Heb nog een vraagje: ik heb gisteren een aantal recepten gekocht voor eieren. Kun je die ook nog activeren na 31-12? Daarna kan je dit recept namelijk niet meer kopen.

hier gaat het even traag

ben ziek en ben al 3 dgn meer en deel aan het slapen :zzz:

@Renate_Sch wrote:

Jullie zijn allemaal al ver zeg!!! Ben hard op weg in level 19 en nog 400.000 punten tot level 20. Ik vorder gestaag :wink: .

Heb nog een vraagje: ik heb gisteren een aantal recepten gekocht voor eieren. Kun je die ook nog activeren na 31-12? Daarna kan je dit recept namelijk niet meer kopen.

Ik zit vlak achter je…lvl 18 is heeeeel dichtbij…even een paar dagen genoten van premium en nu al ruim op de helft aan coins voor nog een maandje…

Vaag verhaal van die persoon die coins koopt en ze weer opnieuw aanbied…misschien de prijs proberen naar beneden te drijven?

Ik ben het niet…ik hou ze allemaal…vind ze al duur zat…

Wendy: dat is mooi, gaan we ruilen :wink:

Renate: die recepten kun je gewoon gebruikten totdat ze op zijn. Ze zijn enkel niet meer te verkrijgen na die datum.

Poeizie: Rustig aan doen, zo met de feestdagen voor de deur.Beterschap!

Mandy: langzaam aan komt iedereen er. Maakt niet uit toch. Maar er zitten hier wat verslaafden geloof ik :shifty: Lekker, weer bijna premium! Zonder is echt een ramp, en dan vnl de aanplanthulp, krijg bijna rsi van al dat gesleep en geklik anders…

Ik heb bijna het 5e veld van boerderij 3 vrijgespeeld :dance: Die kan ik dan mooi voor de pattiserie gebruiken. Vind ik wel lekker, bonbonnetjes :drool: gevuld met hazelnoot praline enzo :mrgreen:

wow, 5e veld van boerderij 3. Ik kom daar niet verder dan de eerste 3 velden, vind de volgende al zo deprimerend duur :oops:

zo dat doe je snel zeg, ik ben ook druk aan het sparen voor veld 4 van boerderij 3… ben nu op bijna op de helft met mijn centjes…

:lol: level 28.

Ok, nog lang geen 30 maar toch weer een stapje dichterbij. Zit nog steeds te twijfelen over fabrieken enzo, maar gaat zoveel geld inzitten weer.

Feli kimmy ! Weer een stapje in de richting :lol:

Hier mega opgeknapt… Heerlijk hoor

Voel me op mijn keel na als herboren

Dus dat is een hele verbetering mag ik wel zeggen :mrgreen:

Oeps…zei dat ik al op lvl 18 zat…bleek pas 17 te zijn…

Maar goed…coins gaan hard…nog heel even en pak een maandje premium…

Fijn dat je je weer beter voelt Poezie!