My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3


Na lang wachten is hij er dan eindelijk, de Nederlandse versie van MY Free Farm.



Het kakelt, het loeit, het mekkert, het zoemt – niettemin kent u, als geboren stadskind, het landleven jammer genoeg slechts van verhalen?



Dat kan veranderen, omdat met MyFreeFarm wij ook u tot landbouwer gaan maken!

Frisse plattelandsgeuren, Biogroente, gelukkige Koeien en wollige Schapen… Dit allemaal en nog veel meer beleef je in MyFreeFarm.



Vakantie op de Boerderij, de droom van raaskallende kinderen en stadsmensen.

Wij vervullen deze droom zonder een lange reis, koffers pakken of reisvoorbereidingen.





Duik in de wereld van MyFreeFarm en laat je verrassen door Varkentje Gordon Die je helpt jouw Boerderij tot een groot succes te maken.



Zin gekregen in frisse lucht en een eigen boerderij?



Dan zoek je een hooivork, zet een hoedje van stro op, en ga je los op MYFreeFarm








Handige lijstjes





De planten:







Dierlijke producten:





Gebouwen en Uitbreidingen:





meld !

ik sta er trouwens nog niet bij :mrgreen:

zit op beide servers



wat kost overgens een 2de boerderij?

ik kom langzaam aan in de richting voor lvl 22 op server 2

server 1 zit ik lvl 16

volgens mij was die boerderij 53000 of zo :think:

Een 2e boerderij kost 53.200,00aD.



Wat is je spelersnaam? dan zet ik die er vanmiddag ff bij!

spelersnaam is renatetv… allebei de servers hetzelfde



ohhhhhw dat is goed te doen… zoveel ad heb ik wel :mrgreen:

Ik klets al heel lang mee hier maar zie dat ik ook niet op de lijst sta. Ik ben op server 1 Fleurtje1975. Op server 2 zit ik niet.

poeizie & Fleur, jullie staan er nu beide op :thumbup:



En idd, die 2e boerderij valt wel mee, is neit zo heel erg duur.

Meld! :mrgreen:



Ik zit in level 26 en ben aardbeien aan het sparen voor quest 32.

Ik ga dus langzaam maar gestaag door :lol:

Nou, gaat toch lekker dan Szus :thumbup:



Ik heb mijn vissen maar geupgrade, krijg er via de npctjes toch nog behoorlijk wat ad voor en met de extra uitbreidingen nog aardig wat punten. 6 van die mooie beessies heb ik nu zwemmen :inlove:

En ik heb al me spinazie bijelaar :dance:

zo jij gaat hard… kunnen er 6 van die beesten in? wat kost dat dan, ik heb er nu 3 zwemmen

de upgrade vanaf lvl 24 kost 200.000ad, dan kunnen er 5 in. En de upgrade van lvl 28 kost 22 coins, en dan kunnen er 6 vissen in en wordt de tijd met 10% verkort. Dus dan duurt het nog iets meer 21 uur met bijvoeren.



Ik vind het wel prettig eigenlijk, upgraden met coins, kost een stuk minder dan ad’s :mrgreen:

oke slik haha 200000 ad, dan mag ik nog even sparen dus…

ik denk trouwens dat ik eerst nog spaar voor 3e uitbreidin van mijn imker… ik heb 2 imkers en die ene moet nog naar 3 korven toe…

ja, idd, dat zou ik ook eerder doen. :thumbup: Ik heb die idd ook al helemaal geupgrade… zit alleen nog te twijfelen of ik mijn schapen ook tot de max zal doen :think: voorlopig eerst maar weer ad’s sparen…

ach ja genoeg om voor te sparen… :mrgreen:

Meld :stuck_out_tongue: .



Ik sta ook nog niet in het lijstje. Speel op server 1 en mijn boerderijnaam is : 28nurse.

joehoe!!! vanmorgen eindelijk lvl 22 berijkt :dance:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

@poeizie wrote:

joehoe!!! vanmorgen eindelijk lvl 22 berijkt :dance:


:clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :clap: :clap:

Mijn premium wat ik voor een maand had loopt binnen een paar dagen af. Heb heel hard mijn best gedaan om steeds coins te kopen, maar kom nu echt nog niet aan de 210. Ze vragen er ook onbenullig veel voor op de markt. Krijg ze niet meer onder de 1000 zD. Heb nu 103 coins, de helft dus nog maar terwijl ik verder geen andere updates heb gedaan of andere dingen heb gekocht :? .



Twijfel een beetje of ik mijn premium over een paar dagen zal verlengen met een maand of dat ik verder spaar tot 210 coins :think:. Als ik nog niet verleng ben ik ook tijdelijk een akker kwijt.