Ik heb mijn vissen maar geupgrade, krijg er via de npctjes toch nog behoorlijk wat ad voor en met de extra uitbreidingen nog aardig wat punten. 6 van die mooie beessies heb ik nu zwemmen :inlove:
de upgrade vanaf lvl 24 kost 200.000ad, dan kunnen er 5 in. En de upgrade van lvl 28 kost 22 coins, en dan kunnen er 6 vissen in en wordt de tijd met 10% verkort. Dus dan duurt het nog iets meer 21 uur met bijvoeren.
Ik vind het wel prettig eigenlijk, upgraden met coins, kost een stuk minder dan ad’s :mrgreen:
ja, idd, dat zou ik ook eerder doen. :thumbup: Ik heb die idd ook al helemaal geupgrade… zit alleen nog te twijfelen of ik mijn schapen ook tot de max zal doen :think: voorlopig eerst maar weer ad’s sparen…
Mijn premium wat ik voor een maand had loopt binnen een paar dagen af. Heb heel hard mijn best gedaan om steeds coins te kopen, maar kom nu echt nog niet aan de 210. Ze vragen er ook onbenullig veel voor op de markt. Krijg ze niet meer onder de 1000 zD. Heb nu 103 coins, de helft dus nog maar terwijl ik verder geen andere updates heb gedaan of andere dingen heb gekocht :? .
Twijfel een beetje of ik mijn premium over een paar dagen zal verlengen met een maand of dat ik verder spaar tot 210 coins :think:. Als ik nog niet verleng ben ik ook tijdelijk een akker kwijt.