My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Renate, ik zou dan maar gewoon eerst voor 1 maand nemen. Duurt denk ik best lang voor je 210 bij elkaar hebt en dan ben je tot die tijd een akker kwijt.

@Kimmygirl wrote:

Renate, ik zou dan maar gewoon eerst voor 1 maand nemen. Duurt denk ik best lang voor je 210 bij elkaar hebt en dan ben je tot die tijd een akker kwijt.


Ja, dat dacht ik zelf ook al. Ben ook maar steeds gewassen op de markt aan het gooien om maar aD te verdienen.

Heb nu 107 coins dus dan overmorgen maar weer 40 eraf voor een maandje en maar dapper verder sparen :roll: .

iknader langzaam level 30… dan kan ik weer eens bezigmet wat guests…



ik ga straks mijn vissies uitbreiden en dan sparen voor nog een veld vrijspelen… zodat ik een pattiserie kan nemen

meld :oops: :oops: :oops:



Maar ik denk nog wel aan jullie hoor!!!



Kan een :-* alles weer goed maken :angel:



:lol: :lol:

jahoor…benweer helemaal blij :-*

:mrgreen: ja hoor :lol:



nou mijn asperges schieten op

net weer een berg klantjes geholpen

akkers pas even omhoog gegooit en een 2de bijenkorf

gaat lekker zo

ik mis nu alleen nog een receptje voor de mm om extra asperges te kunnen krijgen :lol:

@mamma van sharondenise wrote:





Kan een :-* alles weer goed maken :angel:




:hand: ik verwacht op zijn minst een reep chocolade :mrgreen: :wink: :-* wb! Zag dat je je tuin weer had opgepakt :thumbup:

poeizie: gefeliciteerd met het behalen van je level 22 :clap: :dance: :dance: akkers upgraden is idd handig! zeker nu de gewassen langer gaan duren, kan soms zo'n 3 uur of meer schelen op een product, en dat is wel handig met de planning :mrgreen: Receptje voor extra asperges kan je kopen als je lvl 36 heb bereikt, nog even te gaan dus :wink:

Renate: Ik heb je op het lijstje gezet :thumbup: En ik verwacht niet dat die coins ooit nog onder de 1000ad zullen komen, tenzij je net mazzel heb en iemand een tikfoutje maakt.

Oessie: je gaat lekker! Ik zag dat je vissen inmiddels waren uitgebreid!

Hier schuifelen we ook gestaag door naar lvl 30.. ben inmiddels bijna op de helft voor de quest met de aalbessen, en we gaan gewoon rustig door met sparen :mrgreen:

crazymom, ja heb visjes uitgbreid naar 5… nog evn wat coins verzamelen voor de volgende uibtbreiding… en dan maar eens geld sparen voornog een veld… en ik ben aldruk met spinazie sparen :thumbup:

volgende veld wat ik vrij kan spelen kost 1.773.000,00 aD… daar ben ik nog wel ff mee bezig…



Succes met de spinazie :thumbup: daar heb je trouwens ook een recepje voor he :angel:

oja inderdaad dat vergeet ik altijd die receptjes… doe vaak alleen die honing en de krachtvisvoer

@crazymom wrote:



Receptje voor extra asperges kan je kopen als je lvl 36 heb bereikt, nog even te gaan dus :wink:




o gats dan pas heb ik nu dus niks aan met die quest :roll:

@crazymom wrote:

@mamma van sharondenise wrote:




Kan een :-* alles weer goed maken :angel:




:hand: ik verwacht op zijn minst een reep chocolade :mrgreen: :wink: :-* wb! Zag dat je je tuin weer had opgepakt :thumbup:

poeizie: gefeliciteerd met het behalen van je level 22 :clap: :dance: :dance: akkers upgraden is idd handig! zeker nu de gewassen langer gaan duren, kan soms zo'n 3 uur of meer schelen op een product, en dat is wel handig met de planning :mrgreen: Receptje voor extra asperges kan je kopen als je lvl 36 heb bereikt, nog even te gaan dus :wink:

Renate: Ik heb je op het lijstje gezet :thumbup: En ik verwacht niet dat die coins ooit nog onder de 1000ad zullen komen, tenzij je net mazzel heb en iemand een tikfoutje maakt.

Oessie: je gaat lekker! Ik zag dat je vissen inmiddels waren uitgebreid!

Hier schuifelen we ook gestaag door naar lvl 30.. ben inmiddels bijna op de helft voor de quest met de aalbessen, en we gaan gewoon rustig door met sparen :mrgreen:


Ja die heb je wel verdiend hè, eigenlijk :think:

:lol: :lol: :lol:

Moet ik wel je boerderijnaam goed spellen.
Heb ooit je zusje 2 klavertje verzonden, naar een verkeerde :wall: :wall:
Das pas stom :oops:

Ik zag dat je modie af bent, heeft dat nog zo zijn redenen, of had je er gewoon geen zin meer in?

Ik vind die ster die ik nu gehad heb vele malen leuker! :-*





Ik wil nog steeds de koeien weg doen, maar toch ook weer niet… ze zijn wel lief die beessies :mrgreen: maar bertha, betsie, bella en baukje zijn alles behalve productief en winstgevend… :shifty:





wendy: wb modie, daar ging zo veel tijd in zitten, en dat wou ik niet meer. Zat zo de hele avond achter de laptop, en nu zit ik lekker op de bank een filmpje te kijken en ga redelijk optijd richting bed. Dat was een van de redenen… :wink:

heeft er iemand hier op server 2 een mayofabriek die mayo voor mij heeft voor een leuk prijsje voor mijn asperge quest?

Sorry, ik zit alleen op server 1…

@poeizie wrote:

heeft er iemand hier op server 2 een mayofabriek die mayo voor mij heeft voor een leuk prijsje voor mijn asperge quest?


ik zit ook alleen op server 1.

ik zit ookalleennog maarop 1

@poeizie wrote:

heeft er iemand hier op server 2 een mayofabriek die mayo voor mij heeft voor een leuk prijsje voor mijn asperge quest?




server 2 ben ik helemaal niet actief, dat level heb ik nog niet eens bereikt daar :mrgreen:

??? White Christmas ???





Nice!



Bij level 30 ga ik denk ik maar gebruik maken van de mogelijkheid om velden om te gooien, een beetje een beter overzicht!

ja ik zie het ook in eens

leuk dat je de velden om kan gooien



walking trough a winter wonderland… lalalalalala