My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

thnx shaya, ging even in je kast krijgen maar is er uberhaupt nog iets wat jij niet hebt?

Oessie, mag ik je op mn vriendenlijst zetten?

@Kimmygirl wrote:

Ga denk ik ook weer wat akkers inleveren voor fabrieken hoor, mis de diertjes wel :mrgreen:

Hoe zit het met de competitie van gildes, staat dat helemaal los van de quests?

Vind het zo zonde, dat ik de laatste tijd zo weinig aan mijn tuintjes heb gedaan. Was voornamelijk frambozen erin gooien of spinazie (met receptje :wink: )

Ik heb ook bijna 2 maande stilgestaan was er helemaal moe van, maar vond het toch nog zonde om er helemaal mee te kappen.

Ilonka (crazymom) heeft mijn boerderij bijgehouden en oessie ook zo af en toe,

En nu ben ik terug en heb er weer helemaal zin in, nu om mijn geschenkenkast vol te krijgen :wink:

Heb ook een mooie siertuin gemaakt voor de wedstrijd op het ff forum en zo ben ik weer lekker bezig.

Ik zag dat jij gewoon al een diamantje had, goed hoor :thumbup:

@Kimmygirl wrote:

thnx shaya, ging even in je kast krijgen maar is er uberhaupt nog iets wat jij niet hebt?

Oessie, mag ik je op mn vriendenlijst zetten?

Nee voor nu heb ik alles, maar alles is welkom hoor, hoeft niet mag wel :wink: :-*

Ik heb natuurlijk geen koetjes meer dus het zou bij melk toch wel op kopen uitdraaien dus alles maar in 1 dag gekocht. Maar ben er stiekum wel een beetje trots op dat ik hem heb.

Het is wel leuk om weer een uitdaging te hebben in het spel hoor, sommige cadeautjes zijn dus alleen maar af en toe te koop. Dat is wel erg jammer hoor, of een motivatie om door te spelen tot ze er weer zijn :mrgreen:

Oja je hebt natuurlijk ook nog de 2wekelijkse competitie in de tuiniersvereniging, die bekers wil ik ook nog wel gaan halen.

Maar erst alle gouden en diamanten geschenken van pepr, daar zijn we nog wel even zoet mee denk ik :mrgreen:

@Kimmygirl wrote:

Ik heb natuurlijk geen koetjes meer dus het zou bij melk toch wel op kopen uitdraaien dus alles maar in 1 dag gekocht. Maar ben er stiekum wel een beetje trots op dat ik hem heb.

Het is wel leuk om weer een uitdaging te hebben in het spel hoor, sommige cadeautjes zijn dus alleen maar af en toe te koop. Dat is wel erg jammer hoor, of een motivatie om door te spelen tot ze er weer zijn :mrgreen:

Ja inderdaad, dat heb ik nu ook.

Je hebt er trouwens net eentje gemist het kerstvarken, die kon je alleen op 6 december krijgen voor maar liefst 10 coins.

doe je dat dan met die kerststerren shaya? heb me er eigenlijk helemaal niet in verdiept :oops:

zet me maarop je lijstkimmy!!!

@mamma van sharondenise wrote:

@Kimmygirl wrote:

Ja inderdaad, dat heb ik nu ook.

Je hebt er trouwens net eentje gemist het kerstvarken, die kon je alleen op 6 december krijgen voor maar liefst 10 coins.

:wall:

Nou ja, dan moet ik dus sowieso nog een jaar actief blijven! :mrgreen:

@oessie wrote:

doe je dat dan met die kerststerren shaya? heb me er eigenlijk helemaal niet in verdiept :oops:

zet me maarop je lijstkimmy!!!

je moet ze gewoon kweken en per 1000 kan je ze bij peper inleveren.

Bij de eerste 1000 krijg je een gouden kerstster en bij 6 keer 1000 een diamanten.

Je kan een recept kopen voor 250 aD dan krijg je plus 2 erbij. en dan gaat het hard.

Met 8 tuinen ben ik denk ik in totaal 2 dagen kwijt aan enkel kerststerren.

Je verdient er geen punten mee, maar het ziet er tochwel erg leuk uit in je kast.

Als je ze echt wil gaan kweken en al je tuinen tegelijk inzet heb je niet meer dan 3 recepten nodig hoor.

Ik zit nu met mijn domme hoofd met 23 kerststerren-recepten waar je niets meer mee kan :wall:

Ik heb mijn eerste 10 kerststerren er vanochtend ingezet en iets van 5 receptjes gekocht ofzo. Ik was gewaarschuwd door jullie berichten vanochtend.

Die berichtjes van vanochtend waren voor mij wel de reden om me eens te verdiepen in de kerststerren waar ik niks mee wilde doen. :slight_smile:

@Kimmygirl wrote:

Ik heb mijn eerste 10 kerststerren er vanochtend ingezet en iets van 5 receptjes gekocht ofzo. Ik was gewaarschuwd door jullie berichten vanochtend.

Die berichtjes van vanochtend waren voor mij wel de reden om me eens te verdiepen in de kerststerren waar ik niks mee wilde doen. :slight_smile:

Ja leuk toch, je moet toch wat hè :mrgreen:

Ik zie dat jij maar liefst 14 akkers hebt, nou dan heb jij hem zeker binnen anderhalve dag/ 2 dagen binnen.

Heb je alsnog teveel gekocht, maar niet zoveel als ik :lol: :lol:

dan zal ik ook maar vanavond eens wat kerststereen er in doen… zal eens kijken naar zo’n receptje…

haha, nou ja dan nog meer kerststerren in mijn kast. :slight_smile:

En als ik die heb gaan er toch wat akkers in fabrieken/stallen veranderen. Moet even kijken wat nou het meest oplevert qua punten.

hmmmik zou niet precies weten welke dieren het meeste opleveren :think:

Nou, ik heb een paar kadootjes uitgedeeld :mrgreen:

Lekker doos ben ik met die kerststerren, het is 5000+1000 voor die diamanten, en ik had 5000 gerekend. Heb ik alles ingeleverd, heb ik nog die diamanten niet omdat ik er nog 1000 mis :doh: Gelukkig had ik nog 40 kerststerren over, dus ben ze weer aan het kweken, muts die ik er ben :wall:

oessie, volgens mij brengen de bijen nog steeds het meeste op, zowel met punten als met ad’s, maar die ad’s zal niet lang meer duren ben ik bang, als ik zie hoe de prijzen daarbij aan het dalen zijn.

Vandaag de kerstboom halen, opzetten en beginnen aan de traktaties voor op de psz voor dochter haar verjaardag… donderdag alweer 3 jaar :shock:

thnx voor de cadeautjes, mijn kast begint echt leuk te worden. Ben helemaal happy met mff weer :slight_smile:

Balen van je kerststerren, maar gelukkig had je nog wat over. Had erger geweest als je geen sterren meer had. Want je kunt ze ook niet kopen natuurlijk :frowning:

Oh ILonka tuthola :silenced:

whahaha wat een geluk heb je dan dat je ernog wat overhad.

Ik moet nog 60 kersttserren voor diamant en die zijn over anderhalf uur klaar.

Daarna gaan we voor zoveel mogelijk diamant, moet toch van die recepten af :mrgreen:

Ja, want je heb gelukkig nog maar 21 recepten :angel: :mrgreen:

Na de diamanten vind ik het mooi geweest en ga weer voor de punten, lvl 30 moet nog voor het eind van het jaar bereikt worden he :wink:

Heb wel een diamanten melkkannetje nu. :dance: Nog 18000 aalbessen en dan hebben we die quest ook weer compleet :zzz: dan gaan we door met bloemkolen :mrgreen:

zo jij ben ook mooi al guests aan het verzamelen crazymom… ik ben ook hard op weg hahah…

ik heb ookmijn kerststerren erinzitten…vanavond klaar, dan gelijk maar weer erin zettten…

Ik heb al 2 diamanten, dacht dat je weer 6000 moest inleveren.

Maar voor iedere 1000 krijg je er nu een diamant voor.

Ga niet verder hoor, ik moet ook weer voor de punten, recepten blijven maar op de plank tot volgend jaar.