My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Oessie :dance: :dance: je heb lvl 30!! En, hoe is die patiseriefabriek? :mrgreen:

Wendy, tja, die kerststerren… je krijgt er verder helemaal niets voor, geen extra puntje, nada, noppes, ik twijfel, want wil eigenlijk ook wel zo’n blingbling ding :mrgreen: heb wel al een paar receptjes ervoor gekocht idgv, mocht ik me bedenken :mrgreen:

Misschien gaan ook de eieren weer een stuk meer waard worden, nu ze vanaf volgend jaar het recept niet meer kunnen draaien bij de molenaar. Ben blij dat ik de kippen nog niet heb weg gedaan idgv :wink:

ja level 30 inderdaad…hij is leuk hoor de pattiserie… moet alleen wel lang wachen 66 uur… :shock:

nu flnk sparenvoor weer een akker… heb al 200000 dus nog 600000 te gaan

Wauw oessie, gefeli, dat heb je goed gedaan hoor.

Ik ben nog lang niet zover ik zit nu op lvl 28 en moet nog ruim 7 miljoen punten voor lvl 29.

Ja die trofeeën kast heeft me weer een nieuw doel in het spel gegeven.

Ik wil alles hebben.

Oh Ilonka als je nog een eens ruilmaatje nodig hebt, geef dan even een gil dan kunnen wij het toch samen doen?

Hoe smaakte de taart van de Sint? :wink:

oh leuk even hoor

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

whahahaha

Nou wen, ik ben helemaal niet van de gebakjes ed, maar de sint zijn taart is wel erg lekker/leuk :mrgreen:

Tuurlijk wil ik geschenken ruilen, er valt alleen zo weinig te ruilen op het moment he :mrgreen:

En ik ben toch ook maar aan die kerststerren begonnen :shifty: moet morgen wel een diamanten in de kast kunnen hebben staan :angel:

Ja lekker hèdie taart, zag dat je die enkel nog miste dus had de sint even ingelicht :wink:

HAd je het gedichtje nog gelezen?

Nee nu niets meer te ruilen maar dat komt wel weer, ik zag dat ik een heleboel dingen nog mis.

Zoals die vrijdag de 13de en al die halloween cadeautjes.

Nou ja moeten we nog maar een jaartje doorspelen :silenced:

Mooie stunt ook met die stomme kerststerren, geef ik eerst gewoon 5 coins uit om uberhaubt dat recept te krijgen, stom wijf :wall:

Heb ik hem eindelijk na 5 keer draaien, koop ik er meteen 25 van.

En lees ik nu dat je met 2 recepten al klaar kan zijn.

Echt ben je dom dan :doh: :doh:

Nee, snapte ook al niet waarom ik die had gekregen :oops:

Ik heb hem net ff opgezocht op het forum, :inlove: je bent een schatje, weet je dat :inlove:

ja, 2 recepten is genoeg voor die kerststerren :mrgreen: ik heb er ook 10 van gekocht hoor :doh: zonde,maar het is niet anders. Heb trouwens mijn eerste gouden kerstster binnen :dance: morgen diamant, lekker blingbling :mrgreen:

jullie druk met de kerststerren… ik vergeet ze steeds :oops:

heb mijn eerste bonbons klaar, en ze zjn enorm lekker… :drool:

ja, oessie, hij glimt zo mooi

:mrgreen:

Lekker, bonbons :drool: Wat doen die op de markt eigenlijk?

ze staan voor 442…

maar wil even sparen voor die guest… en moet nog wat graan kopen…

ja hij is wel heel mooi zeg… :inlove:

Jeetje, nu al 1000 kerststerren? Ik heb er nu 320 en voor vannacht 2 1/2 akker ingezaaid. Ik heb 1 recept gekocht, die gebruik ik als ik alle vier mijn akkers kan vullen met kerststerren.

Ik heb op mijn tweede boerderij het vierde veld open nu. Ik heb er een nieuw bijenhof op gezet. Zaterdag nog een korfje erbij kopen als die pief er weer is :wink:

welk level krijg je eigenlijk bonbons?

Ben nu level 27 en kan niet verder met quests :frowning: Dus dan maar sparen voor de velden en dan eindelijk maar eens kijken of ik iets aan mn lege vitrinekast kan doen. :slight_smile:

@Kimmygirl wrote:

welk level krijg je eigenlijk bonbons?

Ben nu level 27 en kan niet verder met quests :frowning: Dus dan maar sparen voor de velden en dan eindelijk maar eens kijken of ik iets aan mn lege vitrinekast kan doen. :slight_smile:

Wat is je ign?

Dan zullen we eens wat aan die lege kast van je doen :wink: :mrgreen:

Zo de eerste 3000 kersterren ingeleverd, nog 3000 te gaan voor mijn diamantje :wink: :inlove:

Oja ik heb van de week ook voorlopig de laatste quest afgemaakt, die met die aardappels.

Met dank aan Ilonka alles zelf gekweekt alle 46000 nog wat, applaus voormezelf :clap: :clap:

:lol: :lol: :lol:

Je krijgt pas in level 30 bonbons…ik heb ze nu net!!

ik kan nu weer verder met de guest… heb ook al aardg wat spinazie bij elkaar voor een guest verder

level 30 :shock: Nou dat duurt dus wel even.

Hoe zit het met het gilde eigenlijk, is dat nog een beetje actief? Leuk met die nieuwe functie? Als jullie het ook willen wil ik eigenlijk wel terug bij het gilde.

Ik heet trouwens kimmygirltje.

Heb net even melk gekocht voor peper. :slight_smile: En mn boerderij een beetje ingericht. Ik heb MFF een beetje verwaarloosd de laatste tijd merk ik. :oops:

Gilde is bijna helemaal niet meer actief.

9 van de 10 kunnen we niet doen en Oessie is nu geloof ik de enige met bonbons en die gaat ze natuurlijk ook niet alleen ophoesten iedere keer.

Als ik jouw was zou ik niet meer in een gilde stappen, heb zelf ook getwijfeld om eruit te gaan, maar ja zit er al zo lang enzo.

Kimmy heb je een vriendschapsverzok gestuurd, ik ben Shaya81

Ah, nog steeds zo boven het level van de meeste? Vind dat zo jammer. Ik zat er nog in de tijd van dat bijna niemand asperges had.

Maar nu zijn het dus quests met bonbons? Jammer :frowning:

Ik mis echt een soort van motivatie dus hoop die nu dan te vinden door die kerststerren en peper te doen. En hopen op een vierde boerderij. Dan heb je weer echt iets om voor te gaan.

Hebben jullie trouwens allemaal nog fabrieken/dierlijke producten? Die heb ik allemaal weggedaan toen die prijzen zo daalden. Heb nu alleen een wolfabriek maar merk dat mijn punten nu wel erg langzaam gaan.

ik heb wel gewoon al mijn dieren gehouden, vind gewoon leuk om van alles wat te hebben…

gilde is niet zo actief, maarach dat maakt me op zich niet uit… af en toe kunnen we er 1 doen… aan de andere kant vind ik dat best omdat k dan ook gewoon voormezelf verder kan

ik doe wel eens een oudere guest opstarten , we hebben al 1 medaille omdat we 1 guest 5 x hebben gedaan :mrgreen:

ik heb trouwens

5 akkers

1 kippenhok met 20kippen

1 koeienstal met 4 koeien

2 x eenimker, beide met 3korven

1x mayo (1 x geupgraded)

1 kaasmakerij

1 wolspinnerij

1 schapenstal (met 4 schapen)

1 x pattiserie

1 x siervissen (met 6 vissies)

Ga denk ik ook weer wat akkers inleveren voor fabrieken hoor, mis de diertjes wel :mrgreen:

Hoe zit het met de competitie van gildes, staat dat helemaal los van de quests?

Vind het zo zonde, dat ik de laatste tijd zo weinig aan mijn tuintjes heb gedaan. Was voornamelijk frambozen erin gooien of spinazie (met receptje :wink: )

die competitie is niet haal baar, we hebben he t wel geprobeerd, maar ook al leverden we erg veel voorons doen, andere gildes doneerden zoveel, dat was niet bij te houden…

ja ik heb tot nu toe nog geen spijt van mijn diertjes hoor…gaat volgens mijmet punten weliets sneller danakkers…