My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

:dance: Cariska :clap:

Ik heb vanochtend mijn koeien met pijn in mijn hart naar een lieve boer in de omgeving gebracht :frowning: De dames waren al wat op leeftijd en hebben daar een rustiger leventje. Ze hebben daar een hele mooie wei, en kunnen genieten van een rustig pensioentje.

Ik heb weer een bijenhof genomen. 3 mooie nieuwe korven erin en kon voor een leuk prijsje 3 mooie koninginen voor in de korven erbij kopen. Honing van topkwaliteit kan ik nu gaan leveren.

:mrgreen:

:mrgreen: dat heb je weer goed verwoord crazymom :lol:

Zo dan, niet normaal hoe hard de coins omhooggaan in prijs :shock: Vanmorgen heb ik er een aantal verkocht voor 1215ad, nu staan ze op de markt voor 1270 :shock: En dan ben ik nog de goedkoopste :shifty:

ja ik vind ze ook enorm prijzig geworden…helaas

ik denk dat k morgen een level stijg … eindelijk :dance:

Ik zag het oessie! Beter! Ik ben nu net over de helft :zzz: :zzz: nog ff te gaan dus, misschien voor het einde van het jaar :mrgreen:

Ja, denk dat wel moet gaan lukken, het einde van het jaar… Ik heb op Wo 10 November lvl 29 bereikt, dat is zo’n 3,5 week geleden en ben nu op iets meer dan de helft, nog zo’n 3,5 week tot het einde van het jaar, dus zal erom spannen :lol:

denk niet dat ik ga levelen voor einde van het jaar … moet te veel werken in de kerstvakantie :roll:

Ik weet ook niet of ik level 25 ga halen voor het eind van het jaar. Moet nog 3,1 miljoen punten…

Ik had een tijdje dingen opgespaard en net 60.000 AD verdiend op marktplaats :smiley: . Eens kijken wat ik ervoor ga doen. Als ik door spaar tot 84.000 kan ik weer een veld vrij kopen en dan zet ik er een vijfde akker op denk ik. Of leveren schapen vandaag de dag wat op? Of misschien een tweede bijenkorf. Wat is wijsheid?

fleur, een akker is altijd handig, weet niet wat je nog meer op je boerderijen heb staan?

Schapen zou ik niet doen, de wol is vrij goedkoop en je zou evt een recept van de molenaar kunnen draaien als je ze nodig heb. Ik zou dan voor een bijenkorf gaan en die upgraden. Je gaat nog een boel quest krijgen waar je honing voor nodig heb en het duurt nog wel even voordat je daar een recept voor kunt gaan draaien.

poeizie: balen dat je zoveel moet werken, en niet alleen voor je boerderijtje :wink:

ja ze nemen het er van he als je vakantie hebt van school

maar goed ik ben beide kerstdagen vrij

Je koeien weggedaan Ilonka?!!

Ik zit eigenlijk al een week te twijfelen ofdat ik mijn kippen niet weg moet doen.

Maar wat moet ik ervoor in de plaats zetten?

Dus vertel mij al jullie laatste strategieën en omrekenmodules enzo.

Ben benieuwd 8)

Allemaal een leuke sinterklaas gehad?

Hier weer alledrie gruwelijk verwend natuurlijk.

:-*

Een vriendin van mij stopt met MFF en gaf me net op contract 25 coins voor 900 AD. Die ga ik morgen (of over een poosje als ze nog duurder dan de 1250 van nu zijn) lekker weer verkopen! Ik heb toch nog 7 maanden premium :smiley:

Ja, het gaat denk ik een akker of een bijenkorf worden. Wol koop ik idd via recept of op de markt.

Ik heb nu 15 kippen, 3 koeien, 4 akkers, mayofabriek, kaasfabriek en een bijenkorf met 2 korven.

ik ga een level stijgen vandaag :dance:

wat kan ikmet die kerststerren? blijven die? of is dat tijdelijk? :think:

Ik wilde het net hier gaan vragen.

Maar heb echt geen idee wat we er mee moetn

Beste farmers,

Vandaag ontvangen jullie een extra kleine update op beiden servers.

Passende voor het jaargetijde en het weer, heeft het nu ook bij de boerengildes gesneeuwd en zijn ook deze met een laag sneeuw bedekt.

Als extraatje, bij de reeds aangekondigde 5 dagen premium account, krijgt ook elke speler (bij een spel inlog tussen 06.12.10 en 26.12.10) eenmalig 10 kerststerren!

Deze kerststerren kun je via je akker vermeerderen en om de oogst winstgevender te maken, is er tot en met 26 december in Mallemolen een extra recept te koop, die je oogst verhoogt.

Deze kerststerren zijn niet verhandelbaar en worden ook niet door je npc gevraagd. Peper is erg blij met elke donatie en beloond jullie voor een donatie van 1.000 kerststerren met een gouden kerstster voor in je vitrine. Als je 5 gouden kerststerren hebt krijg je bij een volgende donatie van 1.000 stuks een diamanten exemplaar, zodat je vitrine steeds meer gaat glitteren en glanzen.

Het Fitness-Salade recept kan nog tot en met 31.01.2011 gekocht worden maar daarna wordt deze niet meer door de receptenhandelaar te koop aangeboden.

Indien je na de update fouten krijgt, leeg dan eerst de cache van je pc.

We wensen jullie veel plezier met de update en een hele fijne adventstijd toe!

Jullie MyFreeFarm Team

we waren te snel, hier is de update ;)

Ik ga voor de diamanten kerstster, wie nog meer?

Na een aantal weken helemaal niets aan ff gedaan te hebben vind ik het wel weer erg leuk, vooral na al die nieuwe updates.

was dat? de diamanten kerstster?

ow had de post erboven niet gezien :oops:

haha wendy je bent steeds meer van de glitter en glamour of niet :mrgreen: